Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Ik zal me eens eerst even voorstellen.

Ik ben brenda en woon in Arnhem, 34 jaar 3 kindjes.

Ik heb in 2011 te horen gekregen dat ik borstkanker had. Er is een borst afgezet en heb chemo ondergaan. Gelukkig is dat achter de rug en ik heb er voor gekozen om de andere borst ook af te staan. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over en ik heb dus een reconstructie ondergaan aan beide kanten.

Helaas is mijn tissue expander links verzakt en de andere verdraaid, zodat ze nu niet meer kunnen bij vullen. Al met al heel veel pech! Gelukkig ga ik rond 25 februari opnieuw geopereerd worden en worden er ronde siliconen in beide geplaatst. Maarja ben heel onzeker hoe dat gaat worden. Hoop eigenlijk foto's te zien van mensen die misschien het zelfde hebben of krijgen als ik. Ben namelijk zo benieuwd! Hopelijk gaat het nu goed komen, want ben het wel een klein beetje zat.

Alles is welkom.

Ik zie wel dat dit forum leeft. Heel veel forums zijn echt dood en je hoort geen mens meer haha

Zie mooie boobs hier hopelijk worden mijn boobs ook zo mooi nu :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brenda

Welkom op het forum!!

En idd, dit forum leeft haha.

Wat een pech heb jij gehad zeg, jeetje!

Gelukkig ben je wel genezen van je borstkanker! Had je het erfelijkheidsgen, dat je besloten hebt tot een amputatie van ook je andere borst? Of puur uit voorzorg?

Pfff en dan ook nog je expander die verzakt en de ander verdraaide.. jeetje, hoeveel pech kan een mens hebben.

Vivienne hier op het forum heeft ook een expander gehad en heeft ook wat probleempjes gehad. Je zou haar eens kunnen zoeken en haar topic lezen :)

Weet je hoeveel cc en van welk merk je de siliconen krijgt? Misschien dat dat dan al iets meer een richting geeft in wiens foto's voor jou evt. vergelijkingsmateriaal zouden kunnen zijn...

Nog een vraagje he.. Hebben ze jouw tepels gespaard en zolang in je liezen geplaatst of is alles verwijderd en wordt naderhand weer een tepel gemaakt via tatoeage?

Als je iets wilt zoeken hier op het forum, kan dat via de zoekbalk, rechtsboven in het scherm. Je kunt zoeken op leden (naam intikken van lid en grijze vakje voor loep op; Leden zetten) of op plastisch chirurg, kliniek of andere trefwoorden (dan wel even dat grijze vakje op: forums zetten)

Veel borstkankerverhalen zijn helaas hier niet te vinden, maar ik hoop toch dat je hier heel wat info kunt opdoen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.