Ga naar inhoud

Hellma : 20 maart 2013 : Dr. Brewaeys : EMC


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier !

Mijn naam is Hellma, 42 jaar oud en ik heb een afspraak bij de plastisch chirurg gemaakt voor borstverkleining, ik heb cupmaat 85 G.

Inmiddels loop ik al zoveel jaren met pijnklachten en dat ben ik zat.

Nu de stap gezet om er wat aan te laten doen.

Volgende week ga ik naar het E.M.C in Bosch en Duin, nu maar hopen dat ik snel geopereerd kan worden.

Graag hoor ik reakties van mensen die dezelfde operatie hebben gehad en mensen die ervaring hebben bij het E.M.C

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Welkom op het forum :43:

Hier geen ervaring met een verkleining, of met Bosch en Duin, dus hopen dat er andere meiden reageren :35:

Fijn voor je dat je nu de stap hebt genomen om van die 'zware last' af te komen.

Hopenlijk heb je een klik met de chirurg, en kun je snel een datum plannen!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Hellma,

En hoe was t consult? Goed gesprek gehad over " lastenverlichting" :45: ? Ga je alleen daar of ook nog elders?

Ik kan alleen maar zeggen, had ik het maar eerder gedaan. Denk dat je dat veel zult horen hier. Als je mijn album wilt zien, stuur me even n berichtje voor t ww.

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reaktie,

Het consult ging super, de pc stelde me gelijk op mijn gemak.

hij is erg aardig en heeft gelukkig ook humor.

hij zou de machtiging aanvragen, hij verwacht zeker wel goedkeuring.

ik ga niet naar een andere kliniek, dit voelt goed dus blijf ik hier.

ik hoop dat ik snel een operatiedatum heb, ik word erg onrustig van de onzekerheid.

als ik een datum heb kan ik er naar toe leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hellma, En hoe was t consult? Goed gesprek gehad over " lastenverlichting" :45: ? Ga je alleen daar of ook nog elders? Ik kan alleen maar zeggen, had ik het maar eerder gedaan. Denk dat je dat veel zult horen hier. Als je mijn album wilt zien, stuur me even n berichtje voor t ww. Xx anma

ik zou het fijn vinden als ik je album mag zien, ik wil goed voorbereid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult in het EMC is erg prettig verlopen.

de pc stelde me gelijk op mijn gemak.

nu wordt de aanvraag bij de zorgverzekering gedaan maar de p.c verwacht zeker toestemming.

nu maar hopen dat ik snel een operatiedatum krijg zodat ik er naar toe kan leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je zal snel bericht krijgen hoor van de verzekering...Ik hoop dan dat het EMC het snel kan inplannen voor je zodat je er al naartoe kan leven.

Het is altijd lastig als je een besluit hebt genomen en je erop moet wachten omdat anderen het moeten regelen.

Als je nog vragen hebt hoor...stel ze gerust.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom Hellma en gefeliciteerd met je datum :101:

Veel plezier met aftellen....het is allemaal reuze spannend...

Gebruik de handige lijstjes hier op het forum bij het inpakken ...erg handig voor het geval je iets vergeet..

De link vind je boven aan bij de Operatie verslagen Of bij de algemene informatie over BVK..

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

de operatie is goed gegaan en ik was snel bij uit de narcose.

er is bij de rechter borst 583 gram en bij de linker borst 533 gram af.

niet te geloven hoe mooi ze nu al zijn.

ik heb er geen drains in gehad.

donderdagochtend mocht ik weer naar huis.

de verzorging in het E.M.C is echt super.

voor dames die nog niet weten waar ze naar toe gaan, dit is echt een aanrader.

je bent daar echt geen nummer, de sfeer is ontspannen en gezellig.

het personeel komt afscheid van je nemen als ze naar huis gaan en de pc is 's middags nog 2 keer komen kijken hoe het met me ging.

hij krijgt van mij een super vette pluim!!

als ik nu naar mijn borsten kijk denk ik : zijn ze echt van mij??

dames die nog twijfelen, ik heb 1 advies : doe het, je zult zo blij zijn als je het gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu veel last van zwelling en voel me vandaag ook niet fit, volgens mij heb ik geen koorts.

maar even afwachten anders ga ik toch ff bellen of dit goed is of niet.

vandaag maar extra rustig doen en hopen dat de zwelling snel weg gaat.

mijn borsten glimmen gewoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hellema,

Wat goed dat alles zo goed verlopen is....tjah helaas is je niet lekker erbij voelen...er een deel van en de zwelling ook....het kan soms echt flink opzwellen en lang duren voordat het weggaat. Zolang je geen koorts hebt enzo gewoon rustig aandoen en bij twijfel gewoon je PC bellen.

Het kan zijn dat omdat je geen drains heb gehad je nu was extra vocht aan het vasthouden bent in je boobs..

Ik hoop dat je je snel iets beter voelt....let goed op je zelf en ga niet te snel te veel doen want daar krijg je spijt van...

Als je vragen hebt horen wij die natuurlijk graag...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe lekker rustig aan en ik voel me prima. Mijn borsten hou ik goed in de gaten of ze niet gaan ontsteken.

Wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten. Vandaag heb ik een strak shirt aan ( met voorsluiting) en nu kan ik echt goed zien hoe mooi ze zijn. De naad zit nu onder mijn borsten en niet zoals voor de operatie midden op mijn borst!!

Wat ik me nog steeds af vraag is dit: Hebben vrouwen die hun borsten laten vergroten naar een G of H cup geen last van nek en schouders???

Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook fijn vind om zulke grote borsten te hebben.

Maar dat komt vast doordat ik veel pijnklachten heb gehad door mijn big boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nu iets die ik me ook afvraag

doch denk ik dat het van persoon tot persoon afhangt

ik heb een E en zie enorm af een hals ,schouderd en bovenrug

maar... ik heb ook cvs en fibro dus dit speelt ook mee

ach ik hoop gewoon dat alle pijnen zullen verlichten

en dat er een grote last van me af zal vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ik heb eens gekeken waar jouw kliniek zat en dat is best bij mij in de buurt! En aangezien je er zo lovend over bent ben ik ook benieuwd of je misschien (privé) wat foto's hebt van je herstel. Hoe gaat het nu trouwens, een paar dagen later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat goed met het herstel, alleen het 3 landenpunt zit nog niet dicht. maar het is natuurlijk pas 12 dagen geleden.

maar ik ben nog steeds zooo blij met het resultaat!!

je krijgt er vast geen spijt van als je naar het E.M.C gaat, ik ben bij dr Brewaeys, een leuke Belg!! met gouden handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey op de vraag ff reageren.

Er zit een groot verschil tussen siliconen borsten natuurlijke en het gewicht is ook anders.

Dus het is niet te vergelijken qua gewicht wat wij hebben....

En als je niet zo goed bedeeld bent van jezelf enof je juist een lift wilt enzo is het ook niet te vergelijken qua gevoel.

Je op en top vrouwelijk voelen is een recht van allee vrouwen en borsten zijn daar een groot onderdeel van.

Of je nou klein of groot wilt het is ieders eigen keuze...

@ hellema : de drielanden punt is altijd het laatste wat geneest en kan even duren . Gewoon goed schoonhouden en in de gaten blijven houden. Bij twijfel altijd je PC raad plegen.

Xx Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.