Ga naar inhoud

vraagje over complicaties


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Ik heb een vraagje ik wil graag over wat meer dat een half jaar een bv laten doen,

Nu zie ik toch veel verhalen dat plastische chirurgen zich omdraaien bij complicaties.

Hoe weet ik nou bij welke chirurg ik sowieso kan verwachten dat ik geholpen word als er complicaties optreden. Het baard me namelijk best zorgen dat er zoveel chirurgen klanten zo laten afweten.

Ik hoop dat het hier staat

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Vooral vragen aan de betreffende chirurg en kijken of het in je contract staat, dat je moet ondertekenen. Voor de rest is er geen zekerheid te geven helaas....

Nu is het wel zo, dat niet alle chirurgen een contract laten tekenen en toch goede nazorg geven.

Veel lezen hier en zelf uitzoeken welke klinieken wel nazorg geven en welke niet, helpt ook, al kost dat wel meer tijd :)

Je moet gewoon een goed gevoel bij je pc hebben. Op die manier ben ik ook te werk gegaan bij mijn wissel. Ik ga nooooit meer uit van 1 consult.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,Ik had ook complicaties en werd meteen geholpen door dr Verdonck, Wellness Kliniek. Maar ik ken ook iemand die door dezelfde dokter niet meteen geholpen werd, terwijl het dezelfde klacht leek. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze dokter t beste voor zn patiënten/cliënten wil. Je moet je op je gemak voelen bij de pc die je opereerd, dat is punt 1, en van te voren (liefst) alles bespreken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Succes met je keuze.Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complicaties zijn helaas nooit te voorspellen en uit te sluiten. \

Vraag goed door wat ze doen bij bepaalde complicaties. Laat alles goed in je dossier zetten, en vertrouw op je vrouwelijke intuïtie.

Ga niet door je enthousiasme gelijk voor de eerste keuze maar ga bij meerdere pc's op consult.

Kijk goed hoe ze reageren als je vragen stelt met betrekking op complicaties.

Succes!! Maar vooral ook heel veel plezier met de voorpret ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties =)

Voorpret heb ik nog niet echt, eerder bang dat ik het geld nooit bij elkaar krijg.. En dan zie ik al die mooie boobs hier dan baal ik echt =$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.