Ga naar inhoud

YVD93 : 7 maart 2013 : Dr. Fresow : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben een meisje van 19 en heb 7 februari een consult met dr. fresow in het medisch centrum Waalre. Ik heb zelf cup AA, echt helemaal niets. Als ik geen bh aan heb en er een shirtje overheen trek dan ben ik vergelijkbaar met een kinderlichaam van een meisje van 10, heel k*t dus. 2 vriendinnetjes van me hebben al een borstvergroting ondergaan van cup AA naar een grote C, kleine D en dat is heel mooi geworden. Maar ik wil toch wat extra verhalen horen van vrouwen/meisjes die hetzelfde hebben/hadden dan ik heb!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Dat is idd heel vervelend als je zo weinig eigen borstontwikkeling hebt! Kijk gerust eens rond hier, want je zult er vast wel verhalen tegen komen van meiden met een vergelijkbare situatie.

Alvast heel veel succes in Quole, met je consult!

En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yaraaa,

Wat fijn dat je een consult hebt!

Zelf ben ik (bijna) 21 en wordt 4 maart geopereerd.

Ik heb hetzelfde probleem als jij, ook AA en zonder bh is er niets te zien.

Zeker in bikini is dit erg frustrerend.

Ik vond mezelf op 19 jarige leeftijd nog te jong per.

Ook al wist ik heel vroeg dat ik dit wilde, ik wilde toch nog even wachten.

Nu word ik 1 dag na mijn verjaardag geopereerd, dus erg spannend!

Weet je al waar je voor wilt gaan, hoeveel cc en ronde of anatomische vorm?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,welkom op het forum..

Ik had ook een aa en heb nu met 400cc een 70E.

Ik voel mij stukken zelfverzekerder nu ik eindelijk mooie truitjes e.d aankan.

Veel succes bij je eerste consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Welkom op het forum!

Ik had ook een kleine A/AA en zit nu op een 75C maar ben pas 2 weken po

dus het moet nog zakken en z'n plekje vinden en misschien wordt het nog groter.

Ik heb 375CC high profile, Dual plane. En ben nu al helemaal trots & gelukkig :55:

Succes

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik heb hetzelfde probleem, ik wordt 26 janauari 19 dus ben ook nog jong en heb morgen mijn operatie :). met de gedachte dat ik niet nog langer ongelukkig wil zijn in mijn leven met mijn 75aa boobies. zoals je zegt in een shirtje zie ik dan wel 2 iniminie heuveltjes zitten als je goed kijken, maar vergelijkbaar met niks dus.

ik ga voor 450cc high profile van mentor en hoop toch wel richting de D te gaan. ik ben wel heel erg breed gebouwd, brede schouders ook, als je een stuk dunner bent zul je ook minder nodig hebben om richting de D te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook hetzelfde probleem als jij..als ik ging zwemmen bleef er niks over dus heb dit jaren niet gedaan.

heb ook brede heupen dus dat was helemaal niet in proportie.

ik ben van 70aa met 295cc dual plane high profile naar een 70c gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Wat fijn dat er al zoveel hebben gereageerd! Maar 400cc! Dat dat erin past joh, zou bij mij denk ik nooit passen! Ik zat zelf meer te denken aan 300cc, achter de borstspier en dan rond. Ik krijg alleen begin maart vrij op mijn werk dus heb mijn operatie al laten inplannen op 7 maart, zodat áls het allemaal doorgaat na het consult ik ook in maart geopereerd kan worden. Super spannend allemaal!

Welke sportbh's raden jullie aan?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 2 januari geopereerd. Ik had precies hetzelfde als jou. Omdat ik zo weinig eigen borstweefsel had, was 300cc het maximum. Ik heb ze dual plane, ronde protheses en high profile. Ik ben nu al super blij met het resultaat. Mijn kliniekbh is een 75D en die had ik van de kliniek gekregen. Maar ik heb hem ook op internet gevonden.

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/beha-s-na-borstoperatie/medische-beha-katie.html

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt!

Nu heb ik toch een brutaal vraagje. Op internet zijn vrijwel geen foto's te vinden van voor en na een borstvergroting van de maat AA naar een C/D.

Ik weet niet of het kan via deze site, maar heeft iemand foto's van voor en na voor me? zodat ik een beetje een beeld kan vormen van wat ik kan verwachten?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een Foto voor je van net na de operatie. 450cc op de spier en kwam van 75aa. Ik denk zelf aan een C cup nu maar andere zeggen dat het best wel op een D lijkt.

Wow prachtig. Maar geloof het of niet. ik heb nog minder dan jij had.Allemaal zo spannend en leuk vooriedereen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee yaraa,

Ik ben in november 19 geworden en had op 21 december mijn BV. Ik ben van 70a/aa naar 70D gegaan. Heb 280cc anatomische van natrelle gekregen. Meer paste er bij mij ook niet in. Ik ben echt supertevreden. Nu al bijna 5weken po en ze zien er al zo natuurlijk uit. Als je me toevoegt als vriend kun je ook in mijn galerij kijken voor voor en na foto's .

groetjess Sjors

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!

Ik heb 7 februari m'n consult gehad bij Quole, medisch centrum waalre bij Dokter Fresow. Ik heb zelf geen borstgroei en droom al jaren van een boobjob. 7 maart gaat het gebeuren! Ik wil het liefst een grote c en we hebben een aantal opties besproken. Ik krijg ronde protheses, onder de borstspier van het merk mentor. Plus profile, 300cc, 325cc of 350cc óf (omdat ik erover doorzeurde) 350cc high profile van mentor, en dan de zachtste. Ik wil ze graag zo groot mogelijk. Een vriendinnetje van me heeft extra high profile 310cc van eurosilicone en dat is een D geworden, ze had net zoveel als ik nu heb. Maar, haar protheses zijn 12 cm en 4,1 cm hoog. de 350 cc high profile die ze bij mij willen proberen zijn 11,7 cm breed en 4,9 hoog. Word dat dan niet HUGE bij mij? Zeker een grote D als ik naar het resultaat van m'n vriendinnetje kijk.. Verder heeft mijn plastisch chirurg verteld dat ik de dag na de operatie, als de drains eruit gaan een sportbh mee moet nemen die een maatje kleiner is, en heb op deze site gelezen of tri action van triump, maar er zijn 100 verschillende tri action bh's?

Wat raden jullie me aan? High profile of toch maar plus profile? en welke bh!

Oh ik kan nergens anders meer aan denken, vind het ZO spannend allemaal! Ben alleen zo bang dat ik wakker word, en ze te klein vind, of te nep, of weet ik het.. Ben namelijk een kritisch persoontje en heb een beeld in m'n hoofd, en hoop zo dat het zo word..

Alvast bedankt voor het lezen/reageren! :)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je zou eens naar het profiel van: _ikketje kunnen kijken, Die had ook een projectie van 4,9 cm en zit nu op een cupje E. Als je het zet, zeg je meteen: dat wil ik ook ;)

Misschien kun je haar een pb sturen, ze is niet zo vaak meer online en dan mag je haar foto's misschien zien!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi Jersey,

ik heb een lege/hang 75 B,

weeg 52 kg en ben 1.68 ik denk dat ik voor 350 cc wil gaan, maar weet niet of ik dat later weer te weinig vind,

dus de 16e nog eens passen....

eurosilliconene voor de spier high profile rond, ruw,

mag ik je ww om je foto's te zien, ben echt benieuwd, ben jij dat in dat witte t-shirt?

zo ja 10 + SUPER MOOI....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.