Ga naar inhoud

Wasabi : 11 januari 2013 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Bij deze wil ik mij even voorstellen op het forum. Ik ben Wasabi, 35 jaar en heb afgelopen vrijdag een borstvergroting ondergaan bij Beaucare door Dr. Ulens.

Ik had door mijn twee zwangerschappen en 2x borstvoeding nog steeds een B-cup zoals voor de zwangerschappen alleen was het allemaal een stuk slapper geworden.

Ik had licht ongelijke borsten (formaat). In de linker is daarom 330 cc Moderate profile geplaatst. Rechts 300 cc, tevens moderate profile. Merk Sebbin. Dual Plane.

Ik kon maximaal 360 cc krijgen. Ik twijfelde erg en heb uiteindlijk besloten de pc te laten kijken tijdens de operatie en beslissen. Ze heeft toen toch voor de iets kleinere gekozen.

Wat ik er tot nu toe van kan zien is dat ze flink groter zijn en nog op hoogspanning. Vraag me af of er meer in had gepast;-) Het lijkt er een klein beetje op de de borst die eerst kleiner was nu iets groter is dan de ander. Het verschil is klein, hopelijk trekt het nog bij maar in ieder geval is het niet meer zo'n groot verschil als voor de borstvergroting.

Ik ben de eerste paar dagen door flink wat pijn heen gegaan maar sinds vandaag kan ik zeggen dat ik me goed voel en de pijn verwaarloosbaar is. De nachten zijn nog wel een ramp. Opstaan is een crime haha. Het lijkt wel of je door het stil liggen stijf wordt en dat daardoor alles pijn gaat doen. Zolang ik gewoon zit of sta is er niks aan de hand.

Ik ben heel erg benieuwd hoe ze nog gaan veranderen. Groter of kleiner... (wat zijn jullie ervaringen?) in ieder geval vind ik ze nu al veel mooier dan hoe ze waren. Tot nu toe helemaal happy dus!

Ik snap alleen nog niet helemaal het verschil tussen "Dual Plane" en onder de borstspier... Ik geloof dat Dual Plane half onder de spier betekent? Er is mij uitgelegd dat je daardoor een iets liftend effect bereikt?

:71: Groetjes Wasabi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, ikzelf heb bij dr Ulens mn oren laten doen haha, en 4 maart ga ik weer na Beaucare voor een bv..

bij jou zijn ze wel echt super geworden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja je oren Dana? Hahaha! Zijn ze moi geworden? Door welke pc laat jij je borsten doen bij Beaucare? Wat is super geworden? Had nog geen foto geplaatst? Nu wel overigens! :131:

MissesD... hoe is het gegaan vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha sorry was blijkbaar in de war, had iemand anders dr fotos gezien...

ja mn oren oorcorrectie, ben er tevreden over.

ik laat mijn bv door dr bosselaers doen omdat ik op dit forum veel goeds over haar heb gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van het gesprek met de pc, ik was buiten op 5min! Ik heb bij die dokter geen goed gevoel...ok indien er een 2e afspraak komt om de hoeveelheid te bepalen wordt alles nog is uitgelegd maar toch.. Zo snel buiten ! Het zou op 3500eu komen .. Ik wil graag weten wie er naar welke pc gaat en welke ervaringen erbij heeft.. Ik heb een clubje aangemaakt op Facebook voor mensen die interesse hebben in borstvergroting verkleining kanker ,... Iemand interesse voor lid te worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van het gesprek met de pc, ik was buiten op 5min! Ik heb bij die dokter geen goed gevoel...ok indien er een 2e afspraak komt om de hoeveelheid te bepalen wordt alles nog is uitgelegd maar toch.. Zo snel buiten ! Het zou op 3500eu komen .. Ik wil graag weten wie er naar welke pc gaat en welke ervaringen erbij heeft.. Ik heb een clubje aangemaakt op Facebook voor mensen die interesse hebben in borstvergroting verkleining kanker ,... Iemand interesse voor lid te worden ?

Kijk deze tekst nog even na meid, want klopt niet helemaal geloof ik, en jij was niet bij dr. Ulens he. Vermeld even je pc erbij. Zo schep je verwarring :)

Hoi Wasabi

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!

Dual plane is idd half onder de spier :)

De eerste dagen is afzien en daarna is het vooral voorzichtig zijn dat je niet te veel doet. Een goed herstel gewenst!!

Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je op de goeie plek :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter cambier in Dendermonde, maar tzal hem niet worden.

Jij bent bij demeyere geweest ? Mooi resultaat e! Op de chat hier hadden ze mij ook aangeraden eens langs te gaan bij Bruno. De high profile vind ik precies wel mooier dan de medium... Ik heb nu den 75b wil graag een volle c kleine D denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB!

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is het uiteindelijke verschil in vorm na volledig achter de spier en dual plane. Ik heb aangegeven dat ik een zo natuurlijk mogelijke vorm wilde.

Ook snap ik nog niet helemaal het gedeeltelijke achter de spier want ik dacht dat de spier de prothese nooit helemaal kan bedekken omdat deze daar niet groot genoeg voor is?

Mijn linker borst is nu nog groter... en ze groeien door? Voor mijn gevoel zijn ze echt mega nu. Vocht? Ik hoop dat het allemaal gelijk trekt. Zit links wel een grotere prothese in. Hoop dat ze dat een beetje goed ingeschat hebben.

MissesD... ik stond na mijn consult bij Beaucare ook vrij snel buiten maar had wel alle antwoorden op mijn vragen gekregen. Vlak voor de operatie is wel echt goed de tijd genomen door de PC om de maat, vorm e.d. te bespreken. Ik had er na het 1e consult wel een goed gevoel bij. Bij mij scheelde het ook dat ik iemand ken die ook haar BV daar heeft laten doen.

Maar als je eer geen goed gevoel bij hebt gewoon een consult bij iemand anders laten doen?

Ik zit nu vaak een beetje te dubben wat ik nu wel en niet mag doen nog omdat de pijn nu aan het afnemen is. Zo heb ik vanmorgen toch een was in de machine gedaan en opgehangen, de vaatwasser uitruim en breng ik mijn zoontje nu lopend naar school. Is een wandeling van 10 min heen en 10 min terug en moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn borsten dan wel voel opzwellen.... Zou dat kwaad kunnen? Ik heb zo'n speciale bh aan met zo'n band bovenop die de boel naar benden drukt. Doordeweeks weinig hulp helaas. Mijn zoontje (8) helpt wel veel met honden uitaten, vaatwasser etc.

Voor jou aftellen nu he Dana88? Spannend!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even op een rijtje wat je niet mag, dit is een advies op basis van alles wat ik hier gelezen heb, dus het kan best dat de ene pc losser is en de andere strikter, maar wat je absoluut niet mag, volgens mijn inzicht:

- Geen zwaar huishoudelijk werk, zoals dweilen, stofzuigen, ramen wassen (repeterende bewegingen!)

- Je ellebogen niet hoger tillen dan je schouders, dus oppassen met was ophangen ;) Of een trapje gebruiken

- Niet zwaarder tillen dan 2 kg de eerste 4-6 weken

Over wat het meest natuurlijk is, daar verschillen de meningen over.

Ik vind dat het van je postuur afhangt. Soms vind ik anatomisch bijvoorbeeld heel mooi, terwijl het bij iemand anders minder mooi is. Bij anderen vind ik dual plane mooier en bij de ander voor de spier.

Is gewoon moeilijk een oordeel over te vellen

Je hebt gelijk dat de borstspier niet helemaal over de prothese past.

Wat ik ervan begrepen heb is dat bij dual plane, de spier ter hoogte van de tepel doorgesneden wordt en dat de prothese dus hoger dan de tepel, onder de spier zit en lager dan de tepel op de spier.

Bij volledig onder de spier, wordt de spier terug gehecht onder de prothese, dacht ik

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.