Ga naar inhoud

Voorstelling


Estelle1982

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Estelle en ik speel al een tijdje met het idee om een borstvergroting te ondergaan. ik heb een kleine A-cup en vind het echt jammer. Ik voel me er echt niet goed bij en zou graag tips en raad willen ivm clinics, dokters enz...Ik denk dat zo een operatie een hele boost geeft aan je 'vrouw voelen' en je zelfvertrouwen. :-)

groetjes.

Estelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi grootborstje

Mag ik vragen wat er met je andere account gebeurd is?

Aangezien je al lid bent vanaf november zul je al aardig wat hebben kunnen lezen, dat is ook de enige manier om erachter te komen bij welke pc je zou willen gaan. Jij bent namelijk diegene die op basis van gevoel dit kan beslissen.

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me er echt niet goed bij en zou graag tips en raad willen ivm clinics, dokters enz...Ik denk dat zo een operatie een hele boost geeft aan je 'vrouw voelen' en je zelfvertrouwen. :-)

Zoals best-boobie hierboven al schrijft : wat zou je zelf willen? Heb je een idee over de vorm, of cupmaat enz.

Kun je op korte termijn geopereerd worden, of wordt het een project wat nog maanden/jaren duurt?

Vertel vertel....

Trouwens, ik kwam hier naar een voorstelling kijken, gezien de topic titel :45:;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.