Ga naar inhoud

Kunnen borsten in herstel proces van een bh nog groeien?


Mooi

Aanbevolen berichten

Hm.. ligt er helemaal aan... Bij de een neemt de zwelling nog wat af, bij de ander zet de spier nog wat verder uit.. Is moeilijk te zeggen....

Wat ik zelf wel gemerkt heb, is dat als ze eenmaal goed zacht beginnen te worden, met een maand of 3, dat ze dan ook wel groter lijken en zeker in een echte bh :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thans voor je berichtje terug. Het is toch wel moeilijk om een inschatting te maken. Ik hoop het stiekem wel een beetje. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind ze nu al aan de kleine kant terwijl ik misschien denk dat ik juist niet groter had moeten gaan omdat het dan niet bij mijn lijfje past. Maar als ik die foto's van andere meiden zie met de echte grotere borsten van plovier of Bruno dan merk dat ik een beetje jaloers ben. Niet echt jaloers in die zin van afgunst maar eerder van had ik die maar. Volgens mij zijn de meeste ook zoals ik begonnen met een 400 cc of iets in die richting en die vervolgens groter gegaan. Ik moet zeggen dat koopman echt een knap staaltje werk heeft geleverd en ik ben ook heel blij maar ........ Ik durf er niet echt over te praten omdat deze stap al heel groot was binnen mijn huwelijk.

Herken jij dit ook of vindt je het vreemd dat ik dit vind? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mooi,

Ik snap dit zoooooooo erg :)

Ik kwam van een situatie dat ik een bv wou, maar t moest zo natuurlijk mogelijk zijn en t mocht zeker niet opvallen....

En nu tja.... Sta ik hier met mijn 900 ccers :)

En eerlijk: van mij mogen ze nog groter.... Maar t houdt ergens op he!

Maar eerlijk is eerlijk: mijn 265's waren de mooiste van vorm die ik had, mooier dan de grotere cc's....

En ook de enigste zonder complicaties....

Je raakt ze gewoon zooo snel gewoon en je moet nog bh's gaan shoppen!

Dan veranderen ze nog super veel qua zicht hoor!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klein vinden van je vergrote borsten, komt heel vaak voor hihi. Je raak zoooooooooooo snel gewend aan wat je opeens als voorgevel hebt!

Ik weet dat Tietenpietje bijvoorbeeld, schiet me even geen andere naam tebinnen, ook bij Koopmann is geweest en zij heeft ook een mooi maatje gekregen. Zij had 350 cc medium profile als ik me niet vergis. Is ongeveer vergelijkbaar :)

Maar ik begrijp je misschien niet goed.. Vind je het moeilijk om tegen je man/vrouw erover te praten dat je je borsten nu eigenlijk nog niet groot genoeg vindt?

ff nader verklaren aub :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mooi, lees dit toevallig en denk ook wel zo hoor. Aan de ene kant zou ik al blij zijn dat het gewoon goed komt bij mij, maar aan de andere kant zie ik hier ook die grotere borsten en denk ik, wauw, die zou ik ook wel willen. (Vnl. high profile) Zegt mijn man eigenlijk ook "laten we eerst maar hopen dat dit goed komt". Heeft hij ook wel gelijk in, en mocht het in de toekomst goed komen, dan hoef ik denk ik ook geen "wissel" voor te stellen. Maar met alles is het dat iets anders steeds mooier is. Zie hier ook van die mooie slanke figuurtjes...die zou ik er ook wel bij willen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bboob, wilde ook natuurlijk en onopvallend. Nou kon het na 3x in een jaar niet meer onopvallend blijven, haha. Ondanks de complicaties denk ik soms wel...had ik maar wat groter, high profiel gehad al zei pc dat t niet kon qua cc, na hier gelezen te hebben misschien projectie misschien wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tietenpietje is een vriendin van mij. Doordat zij ervoor ging heb ik ook de knoop doorgehakt. We wonen in hetzelfde dorp en door haar ben ik op deze site terechtgekomen. Ik heb het hele proces van haar bv vanaf het eerste moment gevolgd, gezien en gevoelt. Ze heeft echt hele mooie borsten en wel een medium. Beide wilde we een natuurlijke look and feel. Dat heeft koopman goed begrepen. Vandaag ben ik nog bij tietenpiet geweest en hebben we ff elkaar onder 4 ogen gesproken. Hahahaha.

Mijn hubbie was altijd fel tegen. Je snijdt toch niet in een gezond lichaam, was niet nodig, ik ben goed zoals ik ben etc. Natuurlijk ben ik blij dat mijn hubbie mij goed vindt zoals ik ben maar door zijn passieve houding en het feit dat ik nu dus geholpen ben is het dus lastig om dat te vertellen. Trouwens hij is wel helemaal om. Ik hoef ze maar te laten zien en t is magic. Tiet ta tovenaar!! Haha. Dus hij is heel erg blij en ik dus ook. Wie weet in de toekomst dat ik toch nog een keertje voor een maatje groter ga.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben trouwens wel blij dat ik dus niet de enige ben die het verlangen heeft om groter te willen. Ik voelde mijzelf zo ondankbaar klinken en niet tevreden terwijl ik dat dus echt wel ben. Mijn foto's staan erop...voor diegene die ze wil zien. Ik heb nu nog geen nieuwe gemaakt van 23 dagen po. Ik denk dat 800 of 900 cc voor mij te groot zal worden maar ik vind het wel erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ik noem het ook wel eens: het kleine-tieten-syndroom hoor... Want ik heb zelf een 75F en soms denk ik nog... hm had wel een maatje meer gemogen.

Maar dan trek ik weer een superstrak truitje aan en ga voor de spiegel staan en denk: Nee BB, dit past echt perfect bij jou, en nóg groter zou echt TE geweest zijn :)

Oh wat grappig trouwens dat jij een vriendin van Tietenpietje bent! Doe haar eens de groeten en vraag waar ze uithangt haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk druk druk.......we hebben vandaag nog ff samen op de site gekeken. Tietenpietje is een drukke tante! Ik zal de groetjes doen van je hoor. Weet je wat wel is, niemand (van de mensen die het niet weten) heeft het in de gaten. Dus dat is wel goed. Maar ik ben een beetje ongeduldige meid want ik wil natuurlijk van de ellendige drukband af, een leuke bh aan en showen maar, nu loop ik met sjaals en kolletjes te kloten om die witte band maar te verbergen. Ik kan en mag nu niet sporten terwijl ik dat zeker 3 dagen in de week deed.......daar komt ook wel een stukje gevoel vandaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga ervan tussen....morgen weer werken! Wordt een pittige dag want ik heb van het weekeinde mijn ontslag aangekondigd. Ik heb een nieuwe baan. Morgen belt mijn teamleider dus dat zal ff minder zijn. Het is nogal onverwachts voor het bedrijf maar tja that's life! groetjes en alvast slaap lekker (dat ga ik ook proberen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.