Ga naar inhoud

farah3 : maart 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

HI allemaal/accz/kruppa,

Ik heb gisteren een consult gehad in huis ter heide bij ACCZ klinieken. Spannend hoor! Kan een borstvergroting krijgen eind deze maart of begin maart bij drs Kruppa in Bochelt. Na de 2de zwangerschap en bortvoeding zijn ze 'leeggezogen'. de jongste is nu net 2 en ik zie zwaar op tegen de zomer.

Iemand al ervaringen bij Kruppa en accz?? En hoe is de pijn na de operatie?? Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heeft iemand hier ervaring mee of kan mij raad geven? Ik heb 5 weken geleden een bv gehad bij accz dhrs kruppa. En sinds gisteren ontdekte ik een rode dikke vlek op mij rechterhand 3 bulten op mijn rechterhoofd en nog 2 bulten aan de rechterkant van mijn nek en het doet ook zeer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, ik dacht bij je titel dat je misschien allergisch kon zijn van plakkers die ze soms op je hoofd plakken om waardes te meten (temperatuur). maar dan snap ik niet waar die in je nek en op hand vandaan kunnen komen...

Net als CupC zou ik ook ff naar kliniek bellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de kliniek gebeld en die zeiden dat het iets anders en en niks met de bv is ik moest de huisarts bellen. Was al bang dat ze dat zouden zeggen, morgen ga ik naar de huisarts. Maar wat moet het anders zijn? Mischien idd een allergie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allergie van wat???????

Er worden geen plakkers op je hoofd geplakt, ook niet in je nek....

Die hebben je van tafel gegooid volgens mij!! Maar hoe ga je dat bewijzen.... (haha, dadelijk beschuldig ik iemand vals, dat is niet mijn bedoeling, maar dit is wel wat het eerste in me op kwam :) )

Ga maar naar je huisarts en laat tot de bodem uitzoeken wat er aan de hand is, want dit heb ik nog nooit gehoord!!

1 vraag nog... zijn die bulten/plekken nu pas ontstaan? Of had je ze al?

En slik je nog iets van medicatie?

Wat ik wel eens gelezen heb, is dat iemand een soort gordelroos gekregen had na zijn bv.. Dat kan ontstaan door een stresssituatie en dat kan een bv zijn. Als je daar dan gevoelig voor bent, dan kunnen de 'roos'-plekken onstaan.. Je huisarts zou moeten kunnen zien of dit het is!

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allergie van wat???????

Er worden geen plakkers op je hoofd geplakt, ook niet in je nek....

Die hebben je van tafel gegooid volgens mij!! Maar hoe ga je dat bewijzen.... (haha, dadelijk beschuldig ik iemand vals, dat is niet mijn bedoeling, maar dit is wel wat het eerste in me op kwam :) )

hahahahahahahaah Moord & doodslag :45:;)

De bulten zijn na 5 wkn tevoorschijn gekomen, tenminstte.. zo lees ik het?! :17:

Succes bij de dokter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gast Cynthia92

Ik heb wel sinds ik geopereerd ben enorm veel last van een vette huid en veel puistjes gekregen wat ik daarna nooooooit had!! :(

Gaat vanzelf weer weg.

Ik begon na de operatie meer te transpireren, dan voorheen. Dat was na een half jaar ook weg.

Narcose is wat dat betreft het meest rare wat er bestaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.