Ga naar inhoud

litteken lelijk gehecht


tjikkie

Aanbevolen berichten

hoi meiden,

ik heb zo'n 4 weken geleden een moedervlek op mn rug weg laten halen.
deze gaf een prikkende steekjes als je erover heen ging en zat net onder mijn bh dus dat was een naar gevoel met bh uittrekken als ik er langs ging.
de dermatoloog van het ziekenhuis had mij verteld dat het litteken niet mooi zo worden op mijn rug,ze legde het uit als een ovaal littekentje naja daar kon ik wel mee leven.
maar nu 4 weken laten is het een raar litteken de uiteinde van het litteken komen omhoog, lastig uitleggen maar het lijkt alsof het te strak gehecht is ofzo waardoor er puntjes naar buiten zijn ontstaan.en als ik eraan voel is het nog net zo'n raar gevoel als toen de moeder vlek er nog zat.
kent iemand dit van het hechten moet ik ermee terug gaan?ik voel me zo'n zeikerd omdat die vrouw had gezegd dat het lelijk zou worden dus durf eigenlijk niet terug te gaan...


sorry voor de onduidelijke foto maar is best lastig om van je rug een foto te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook een knoopje te zijn! Zijn er na het hechten nog hechtingen verwijderd?

Kan zijn dat er binnenkort misschien wat draad naar buiten gaat komen. Niet schrikken! Kan wat vocht bij zitten!

Gewoon draadje eruit (laten) trekken dan ;)

En als het dan helemaal dicht is, gewoon lekker laten insmeren door hubby, wordt vast nog heel mooi! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat het hecht draad is want het is gewoon huid wat er zit en de huid komt gewoon omhoog.
het ziet er anders uit op de foto.
het is al vanaf dat de pleister eraf was dus niet ineens plotseling.
het litteken is helemaal dicht en je voelt geen stekende draadjes onder de huid (weet namelijk wel wat jullie bedoelen,heb het eerder gehad met andere hechting)
alleen de uiteinde van het litteken zijn gevoelig maar goed ik ga het gewoon afwachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.