Ga naar inhoud

Wanneer nieuwe collectie bikini's?


Gast

Aanbevolen berichten

Haha, kan je niet wachten om naar de winkel te rennen? :D Ik denk ergens begin maart? Maar dat is een schatting hoor, weet ik niet zeker.

Hopelijk ren ik voorjaar 2013 ook naar de winkel voor een nieuwe bikini omdat ik mijn nieuwe boobs heb! Nu loop ik nog niet zo warm voor de nieuwe collectie bikini's.. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, heb echt een nieuwe bikini nodig. Ik zwem nogal graag en wil het liefst 1 kopen van de nieuwe collectie, maar niet als die pas eind april ofzo uitkomt. Zo lang kan ik niet wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zaak waar ik het altijd haal had me laten weten dat ze de eerste al binnen hebben maar het pas in april compleet is. Maar dat zal per winkel verschillen.

Er zijn verschillende zaken waar je het bovenstukje los kan kopen van het onderstukje. Vriendinnen van me hadden een paar jaar geleden bij livera geloof ik los gekocht. Even goed zoeken tjikkie! Is soms lastig, maar het gaat je lukken. En je kan het bovenstukje beter iets te klein hebben dan het onderstukje te klein....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zaak waar ik het altijd haal had me laten weten dat ze de eerste al binnen hebben maar het pas in april compleet is. Maar dat zal per winkel verschillen.

Er zijn verschillende zaken waar je het bovenstukje los kan kopen van het onderstukje. Vriendinnen van me hadden een paar jaar geleden bij livera geloof ik los gekocht. Even goed zoeken tjikkie! Is soms lastig, maar het gaat je lukken. En je kan het bovenstukje beter iets te klein hebben dan het onderstukje te klein....

das wel weer waar tenzij je de zee in gaat met golven haha maar komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijenkorf heeft ze ook soms los. Verschilt per merk wat ze verkopen. Hun huismerk is wel los en mix en match. Hun krijgen nu de eerste voorraad begin feb binnen. Vriendinnetje gevraagd die werkt op de lingerie afdeling hihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

H&M op de site kan je ook los kopen...

Braziliaanse bikini's zijn ook erg mooi. Ff Googlen.

Ik kan half maart gaan bikini shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.