Ga naar inhoud

nieuw hier


mamvan3

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Ik ben hier gekomen omdat ik graag een borstvergroting wil.

Ik ben namelijk 65 kg afgevallen en helaas ook 3 cup maten daardoor kwijtgeraakt.

Sterker nog ik heb het gevoel alsof ik niks meer heb. Als ik op me rug ligt is het alleen vel en ben zo plat als een dubbeltje.

Op dit forum hoop ik informatie te kunnen inwinnen wat goede ziekenhuizen/klinieken zijn en meer informatie in te winnen voor ik ergens langs gaat voor ene consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamvan3

Welkom op het forum!!

Verhalen zijn hier genoeg te vinden, dus heel veel plezier met lezen :)

Het ligt er ook een beetje aan hoever je wilt rijden natuurlijk en van welke kant van het land je komt. Misschien dat er dan meiden zijn, die met je willen delen welke pc ze gehad hebben en of ze tevreden zijn of niet :)

Verder is het dus een kwestie van heel veel lezen en voor je zelf een beslissing maken bij wie je op consult wilt gaan. Sommigen willen meer consulten (zoals ik, door schade en schande wijs geworden) maar anderen voelen zich goed bij de eerste pc.

Heel veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Ik ben hier gekomen omdat ik graag een borstvergroting wil.

Ik ben namelijk 65 kg afgevallen en helaas ook 3 cup maten daardoor kwijtgeraakt.

Sterker nog ik heb het gevoel alsof ik niks meer heb. Als ik op me rug ligt is het alleen vel en ben zo plat als een dubbeltje.

Op dit forum hoop ik informatie te kunnen inwinnen wat goede ziekenhuizen/klinieken zijn en meer informatie in te winnen voor ik ergens langs gaat voor ene consult.

Zooo wat knap! gefeliciteerd, 65 kilo afgevallen! Helemaal alleen gedaan, of heb je hulp gehad?

Ik kan me voorstellen dat het de boobies inderdaad niet ten goede is gekomen :17:

Wil je weer terug naar de cupmaat die bij een 65 kilo zwaarder lichaam hoorde? Je bent er toch aan gewend he, aan de maat en boobies :35:

En denk je zelf dat je een lift nodig hebt, of dat het met enkel een vergroting ook moet lukken?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.