Ga naar inhoud

Patty41 : 12 februari 2013 : Dr Koopmann : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal
Ik ben een vrouw van 41 jaar en heb eindelijk de stap genomen om een bvk te laten doen.
Na jaren met cup i gelopen te hebben,gaat het 12 feb 2013 dan toch een keer gebeuren.
De operatie word gedaan in de bergman kliniek door dr koopman.
Wil graag wat weten over de ervaringen van dames die door hem een bvk hebben ondergaan,
Of ze tevreden zijn etc.moet nu alleen nog stoppen met roken,waar ik nu druk mee bezig bent.
Gaat in ieder geval een spannende tijd worden
Zie jullie berichjes graag tegemoet
Gr patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty,

Welkom op het forum!

Ik ben 1 november geopereerd door dr. Koopmann. Ben echt dik tevreden! (zie mijn topic)

Mocht je vragen etc. hebben dan hoor ik het wel,

Succes met stoppen met roken en aftellen naar 12 februari! (mijn geboortedatum, ook toevallig)

Groetjes,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt renee,

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent,

Wil graag jou fotos zien,maar heb je wachtwoord nodig

Ben wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet.

Wat voor cup had jij en waar ben je naar toe gegaan?

Ik heb cup i en ga naar dd toe als het goed is.

Gr patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Patty

Ik heb zelf bv gehad, dus kan je niets vertellen over een bvk, helaas.

Rechtsboven in de zoekbalk kun je wel zoeken naar ervaringen van dr. Koopmann, of gewoon tussen de borstverkleining-verhalen. Die vind je als je linksboven op: 'borstenforum' klikt en dan naar beneden scrollt tot je bij: 'operatieverslagen borstverkleining' bent. Daar vind je meer verhalen :)

Wat ik me wel meen te herinneren, is dat dr. Koopmann normaal niet echt aangeeft wat voor cupmaat je zou kunnen verwachten, omdat dat afhankelijk schijnt te zijn van wat je eigen weefsel blijkt te zijn.. Waarom geeft hij dit bij jou dan wel aan? Of ben ik diegene die zich vergist?

Veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou bb

Vanwege dat mijn borsten niet kleiner kunnen dan dd.

Anders gaat er teveel borstweefsel af,heeft met gevoel van je tepels te maken,

Als ik het goed begreep.

Mijn borsten zijn ook extreem groot met cup i en dat was de reden

Hoop je vraag beantwoord te hebben

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een E/F naar een C/D cup gegaan.

Heb of 80C of 75D. Ligt een beetje aan wat voor soort bh.

Wachtwoord stuur ik je prive. Foto's zijn wel verouderd, heb al een maand geen

nieuwe foto's meer geplaatst. Zal dat echt eens gauw doen, aangezien mijn operatie

alweer 8 weken geleden is en ze nu echt aan het vormen zijn,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patty,

ik ben ook door hem geholpen. Al wat langer geleden... Ze zijn al weer een half jaar oud. En inmiddels ook meer van mij. Ik heb nog een zeker een d, al heb ik ook een bh met c en ook e, dus zeg t maar welke maat het is. Ze zitten nu op de goede plek en de hang is er uit. Veel kijk en lees plezier hier!

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou bb Vanwege dat mijn borsten niet kleiner kunnen dan dd. Anders gaat er teveel borstweefsel af,heeft met gevoel van je tepels te maken, Als ik het goed begreep. Mijn borsten zijn ook extreem groot met cup i en dat was de reden Hoop je vraag beantwoord te hebben Xx

Oke.. dus dd is het minimum.. heb je ook een maximum? Stel dat het niet kleiner dan een cup F kan... zou je er dan alsnog tevreden mee zijn? :17:

Gefeliciteerd in ieder geval met je voorgenomen verkleining!!Succes met info vergaren :35:

ps; ik heb je titel eventjes aangepast zodat het overeenkomt met de operatieverslagen van de rest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou piepke

Nee zo zeker niet tevreden zijn als het niet minder dan f kan

Heb het wel gehad met mijn grote boobies en hopelijk word het een d plaats van dd.

Wil Nu ook wel eens marlies dekkers dragen en normaal kunnen hardlopen etc

Het zal voor mij echt een openbaring worden om een normale cup te hebben.

Heb eigenlijk ook geen lichamelijke klachten,maar gewoon een keer alles kunnen doen,zonder tegen gehouden te worden door je borsten,dat is bij mj de reden eigenlijk.

Gr patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty,
Ik heb eind november een bvk laten doen. Volgende week ga ik weer beginnen met werken.

Het was echt direct een enorme verlichting heerlijk!

Ik heb tegen mij pc gezegd, zo klein mogelijk maar het moet wel mooi in verhouding blijven.

Ik kwam van een minder grote cup af en toen ik een c kreeg aangemeten was ik in eerste instantie teleurgesteld. Maar het gaat niet om de maat maar om de verlichting die je hebt!

Ik weet zeker ongeacht waar je op uitkomt (en ik duim natuurlijk mee voor een dd) dat je leven zal veranderen! Je gaat weer zoveel vrijheid terugkrijgen.

Ik vind het nu ook zoveel fijner om mezelf te kleden!

Heel veel succes met het stoppen van roken! Het aftellen is begonnen

groetjes Em

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patty,

Ik heb 17 dec. een BVK ondergaan en het is mij echt meegevallen!

ben van 75G naar op dit moment een 75D gegaan, maar dat zal nog wel iets kleiner worden.

Al is de meeste zwelling er wel uit.

Roken deed ik niet dus daar kan ik je niet in steunen!

Iedere dokter zal ook naar je bouw kijken en niet alleen naar de Lettertjes (C / D/ E...)

Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty,

Ik ga 29 januari onder het mes bij dr koopman, dus vlak voor jou. Ik zal wel een blog bij houden (moet nog even zoeken hoe ik dat aan maak ;)

Dankzij Renee166 ben ik door haar ervaringen en de fotos wel gerustgesteld. Kan niet wachten, maar behgin nu wel een beetje zenuwachtig te worden ;.

groetjes eef, alias tinkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Gefeliciteerd met je datum!

En ik ben ook benieuwd hoe gaat het stoppen met roken, ik moest ook het roken laten en dat is mij prima gelukt, hoewel het volhouden nu bijna een maand po steeds lastiger word.

Donderdag mijn controle bij de PC dus ben ook weer ff "in de sferen" - voor je het weet weet je niet beter, mijn boobs zijn zo van mij, alsof het nooit anders is geweest....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.