Ga naar inhoud

Over appels en peren (borsten :))


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Hoewel mijn operatie al is vastgelegd heb ik toch nog een vraagje.

Mijn borsten zijn geen appeltjes (zoals ik er hier zo veel zie staan in de gallerij ;))

Maar eerder peren. Niet zo stevige peren dan nog.

Nu vraag ik mij af of er hier nog vrouwen zijn die dit als voor-situatie hadden:

1. heeft de ronde siliconeprothese de vorm beinvloed? Maw zijn uw borsten nu ronder?

2. hebben de siliconen effectief een "liftend" effect, of ga ik gewoon hangende dikkere borsten hebben?

Zijn er vrouwen die zich hier in herkennen en mij eventueel toestemming willen geven om hun foto's te bekijken.

Ik maak me echt zorgen over het resultaat van mijn operatie.

Want lelijke kleintjes, lelijke grootjes maken: is dat wel een slimme beslissing.

Thanks voor de feedback alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mello

Ik had ook peervormige borsten,bevestigd door de PC toen ik dat half huilend zei haha.

Ik had ook zeker geen appels, nu heb ik ze wel:) ik heb ronde protheses gekregen, 240 en 255 cc voor de spier.

Ik had echt best puntige borsten, peren dus, alleen niet als ik gek gezegd stijve tepels had, dan waren ze mooi van vorm.

Nu heb ik appels, zeer blij mee. Als je me uitnodigd om vrienden te worden kun je mijn fotos bekijken:)

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je appeltjes... en hoe bedoel je peren? ;)

Want als ik Vera haar 'uitleg' lees over haar voorsituatie, dat ze puntig naar voren stonden.....

en dan mijn idee van borsten met met een peervorm :17:

Ik zie in mijn hoofd borsten die hangen.... van boven smaller, van onderen breed.. zoals een peer :P

Als je naar hangende peren zoekt, dan ben je bij mij aan het goede adres #lol

Want lelijke kleintjes, lelijke grootjes maken: is dat wel een slimme beslissing.

You've got a point :35:

Ik heb van mijn hangende fruitschaal niets fatsoenlijks meer kunnen maken. Ik moest een borstlift ondergaan om er appeltjes ( uhm... okay, meloentjes in mijn geval) van te maken.

Mocht je het dus over hangende peren hebben, dan weet ik in ieder geval precies wat je bedoelt :P;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de hele groenteboer komt hier voorbij hihi

Ik was echt in de veronderstelling dat het peervormige borsten waren, klein beetje hangend in een punt, hoe het ook heet, ze waren in ieder geval niet mooi en puntig, nu mooi en rond:)
Omdat ik het half huilend zei bij dr van Selms, en hij begreep wat ik bedoelde nam ik ook aan dat ik echt een stel Giesser WildermanPeren had hangen Piepke hahaha..(of hoe je die perennaam ook schrijft hihi)

Anyway, de puntvorm is er wel uit bij mij, wellicht in dit geval niet helemaal antwoord op je vraag Mello, sorry!

Fijne avond

groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.