Ga naar inhoud

ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Mijn borsten zijn dus ongelijk en ik wil graag een operatie ondergaan.

ik ben al bij de dokter geweest voor een verwijsbrief en heb 2 januari een afspraak bij dokter schuitema. spannend!

Maar dit alles valt mij nogal zwaar, ik ben pas 18 en heb het hier heel moeilijk mee.

zijn er hier mensen met hetzelfde probleem? praten zou mij erg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Anoniempje,

Ik neem aan dat je niet 'een klein verschil' tussen beide borsten bedoelt, maar echt meer dan een cupmaat verschil tussen de beide gezusters?!

Mijn schoonzusje had het ook, een B en een D cup. Zij wilde pertinent geen silliconen in haar lichaam en heeft de grootste borst laten verkleinen/liften.

Het resultaat was verrassend goed gelukt en beide borsten waren nagenoeg gelijk aan elkaar.

Zover ik op dit moment kan bedenken zijn er op dit forum 2 dames die ook een groot verschil hadden in de borsten.

Dat zijn Barbara71 en Linsxaap.

Barbara haar topic :

http://www.borstenforum.com/topic/4217-barbara71-23-dec-2011-dr-plovier-be-clinic-belgie/?hl=barbara71

Linsxaap haar topic :

http://www.borstenforum.com/topic/4506-toch-weer-terug-bij-af/

Overigens was ik op zoek naar heel de aanloop naar Linsxaap's operatie, maar dat kan ik even niet terugvinden.. wordt wellicht nog toegevoegd als ik er tegenaan loop :35: De link hierboven is van ná de operatie.

*edit* Gevonden!! :101: :

http://www.borstenforum.com/topic/3193-linsxaap-22-aug-2011-dr-de-blecourt-bergman-kliniek-bilthoven/

Had je zelf al een idee wat je zou willen? Een vergroting aan 1 of 2 kanten zodat ze met 2 verschillende maten prothesen gaan werken, of alleen een prothese in de kleinere borst of géén protheses en enkel een correctie aan de borst(en)?

Heel fijn dat je nu in ieder geval op consult kan gaan zodat er een oplossing in zicht komt :43:

Mocht je vragen hebben : just shoot! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi anoniempje!

Ik ben vorige week maandag aan mijn borsten geopereerd omdat ik ook hele erge ongelijke borsten had! Ben net 20 geworden, en overwoog ook al een Borstvergroting sinds mijn 18e! Ik ben er erg blij mee :) Mijn linkerborst was een AA cup en rechts een kleine B! Als je wil kun je me even toevoegen dan kun je bij mijn foto's kijken hoe het was en hoe het nu net na de operatie is :) moet nog veel veranderen want het heeft zijn tijd nodig om op zijn plek te komen dus hoe het nu is is nog niet het eindresultaat, maar ben al erg tevreden! Ben zo blij dat ik dit gedaan heb, voel me er nu gewoon al veel zekerder over :) Ook tegenover mijn vriend! Ik heb het zelfs vergoed gekregen van mijn zorgverekering! Daar heb ik wel geluk mee gehad moet ik zeggen.. Weet niet hoe ernstig het bij jou is anders kom je daar misschien ook wel voor in aanmerking?

Ik zou zeggen voeg me toe dan kun je zien hoe het geworden is bij mij :) Je mag alles vragen wat je wil! Ik help je graag hiermee, want ik weet hoe vervelend het is :(

Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie reacties. ben blij dat er mensen zijn die mij begrijpen.

ik wil graag mijn ene borst verkleinen omdat ik toch al een E-cup heb en ik ben maar 1,60 dus is groot zat haha.

ik weet niet precies hoeveel het scheelt maar het is toch wel echt overduidelijk, mensen zien het zelfs door mijn kleren heen, hoeveel ik het ook probeer te verbergen.

mijn ouders zijn het er wel mee eens gelukkig, die deden er heel positief over maar ik ben wel bang hoe mijn omgeving gaat reageren. ik woon in een heel klein dorp, echt een ons-kent-ons gevalletje. dus iedereen komt het sowieso te weten. maar gelukkig heb ik het mijn vriendinnen ook al verteld en die reageerden echt top.

ik zie er toch wel tegen op omdat het steeds dichterbij komt. maar ik zit hier al 6 jaar mee ofzo, dus ik vind het echt heel fijn dat er nu iets aan gedaan kan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie reacties. ben blij dat er mensen zijn die mij begrijpen.

ik wil graag mijn ene borst verkleinen omdat ik toch al een E-cup heb en ik ben maar 1,60 dus is groot zat haha.

ik weet niet precies hoeveel het scheelt maar het is toch wel echt overduidelijk, mensen zien het zelfs door mijn kleren heen, hoeveel ik het ook probeer te verbergen.

mijn ouders zijn het er wel mee eens gelukkig, die deden er heel positief over maar ik ben wel bang hoe mijn omgeving gaat reageren. ik woon in een heel klein dorp, echt een ons-kent-ons gevalletje. dus iedereen komt het sowieso te weten. maar gelukkig heb ik het mijn vriendinnen ook al verteld en die reageerden echt top.

ik zie er toch wel tegen op omdat het steeds dichterbij komt. maar ik zit hier al 6 jaar mee ofzo, dus ik vind het echt heel fijn dat er nu iets aan gedaan kan worden!

Ik woon zelf ook in een klein dorp, dus ik snap helemaal wat je bedoeld! Maar gewoon lekker schijt aan hebben :) Het zijn jouw borsten, en jij moet ermee leven en er vooral tevreden mee zijn! Ik weet hoe vervelend het is om er constant mee bezig te zijn met het te verbergen etc.. Als je het al zo lang wil, zou ik het gewoon lekker over je heen laten komen. Heb ik ook gedaan, en ik ben nu na 1 week al echt suuuper blij! Ik vind ze zelf al mooi in die lelijke sportbh haha :-) Maak je niet druk meid, komt allemaal goed! Gewoon jezelf goed laten informeren bij de chirurg! Moet je 2 januari op consult? Dus gaat de chirurg dan aan je vertellen wat het beste/mooiste is enzo? Ben erg benieuwd! Een E cup is idd niet verkeerd, dus een vergroting zou ik dan niet doen als je het zo al groot genoeg vind :) Ik heb zelf gekozen voor een vergroting, omdat ik ander zelf niks meer zou overhouden en ik toch meteen wel een stel mooie borsten wilde hebben die bij mijn lichaam zouden passen, aangezien ik best brede heupen heb!

Je moet je vooral niet druk maken, want dat deed ik ook en dat was achteraf echt helemaal nergens voor nodig! :)

Als jij hier al 6 jaar mee zit, zou ik niet twijfelen en het vooral gewoon doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga het ook zeker doen want ik heb er nu echt wel genoeg van haha. ik moest al zo lang wachten tot ik eindelijk 18 was en die operatie mocht ondergaan dat ik het nu ga doen ook. ik heb af en toe wel mijn twijfels maar dat komt gewoon omdat het zo heftig is en het nu eindelijk gaat gebeuren. ik ga inderdaad 2 januari op consult. dan ga ik me even goed laten informeren, maar hoop wel dat hij een verkleining aanraadt, als hij zegt dat een vergroting mooier wordt weet ik nog niet wat ik moet doen haha.

maar er is al eens een meisje in mn dorp geweest die een borstverkleining heeft ondergaan daar was opzich niet zoveel geroddel over, maar dit is toch wel meer reden tot roddelen denk ik. maar dat gebeurd nu ook al achter mn rug om dus het verandert niet zo veel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom! Gewoon lekker laten roddelen :) Als jij maar gelukkig bent! Ben benieuwd wat de chirurg ervan gaat zeggen! Laat maar wat weten als je wil :) Ik vond het ook allemaal best heftig omdat ik nog maar net 19 was (nu net 20), maar als ik het over zou kunnen doen, zou ik dat achter mekaar doen!

Heel veel succes op consult en fijne feestdagen nog, maak je niet te druk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

vandaag bij een tweede arts geweest voor een consult.

blijken mijn borsten prima in orde te zijn, maar heb ik een ingezakte borstkas waardoor de asymmetrie ontstaat.

een operatie hieraan is heel zwaar en heftig, met een week ziekenhuis!

de arts raadde het af en ook de vorige arts raadde me af te opereren.

maar ik wil het toch wel erg graag.

dilemma! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.