Ga naar inhoud

Wat vragen voor de mensen met een borstvergroting..


Aanbevolen berichten

Ik krijg over 4 dagen m'n nieuwe boobies,

maar nu vraag ik me af.. Wat deden jullie aan op de dag van de operatie?

Doe je dan normale kleding aan en neem je dan kleding mee voor na de operatie, of ga je gewoon erheen in gemakkelijke kleding?

En wat is handig om aan te doen na de operatie?

Ook: Wat namen jullie mee naar de operatie? Ik mag de dag zelf naar huis, maar moet ik denken aan tijdschriften meenemen of kom je daar niet aan toe?

En laatste vraagje: Ik moet zelf zorgen voor een sportbeha als na 1 week het verband eraf wordt gehaald.

De chirurg wilt het liefste een Triumph sportbeha, maar daar zijn verschillende soorten van.. Bijvoorbeeld de minst strakke: voor yoga ofzo, maar ook de enorme strakke voor paardrijden enzo.
Er zijn 4 categorieën, waarvan nr. 4 de strakste is. Welke zou ik kopen? Ik dacht eerst aan een nr 4, maar toen las ik dat ze wel nog moeten kunnen indalen, dus nu twijfel ik. Wat zouden jullie doen?

Ik vind het sowieso rot dat ik die dingen moet gaan kopen, want ik weet natuurlijk nog niet welke maat ik nodig ga hebben.. Dus dat wordt kaartjes eraan laten zitten denk ik..

Oh en wat voor pijnstilling kregen jullie na de operatie? Hielp het goed?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden! :)

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lise,

Ten eerste gefeliciteerd met je datum! Nog maar 4 dagen wauw.

Wat betreft je vragen...Ik zou gemakkelijke kleding meenemen voor na de operatie en denk daarbij aan een makkelijk broek zoals een joggingbroek die je zo over je billen kan schuiven. En aan een vestje ofzo. In ieder geval niet aan iets wat je over je hoofd moet trekken, want daarbij moet je je armen omhoog liften en dat mag niet. Nog een goede tip voor tijdens en na de operatie, warme sokken! Je krijgt het namelijk enorm koud als je wakker word uit de narcose.

Wat betreft de bh. Ik denk dat je dat beter even kan vragen aan de kliniek welke je het beste kan aanschaffen. Ik denk persoonlijk de 4, want alles moet lekker op zijn plaats blijven zitten, maar voor het zelfde geld zegt jouw pc iets anders.

Ik zou ook inderdaad iets te lezen meenemen. Je kan het maar beter bij je hebben voor het geval dat...Het helpt vast ook ontspannen als je erg zenuwachtig bent.

Wat pijnstilling betreft. Ik had (volgens mij) celebrex in combi met paracetamol. Best_Boobie kan je beter helpen met een schema qua medicatie. Stuur haar even een pb anders met deze vraag.

Liefs Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lise,

Wat spannend zeg, zie je er tegenop? Het komt al heel dichtbij nu he!

Ik heb maandagochtend vroeg thuis gedouched en daarna meteen een joggingbroek, shirt en vest aangetrokken en makkelijke instaplaarsjes.

Bij de kliniek doe je alles bijna meteen weer uit en kun je het dus na de operatie gerust weer aan. Ik dacht ook eerst: "zal ik in m'n spijkerbroek erheen gaan?" Maar ja, waarom eigenlijk. Niemand die ergens op let en je loopt er alleen maar mee te sjouwen. Na de operatie boeit het echt niet wat je aanhebt, vind ik. Je moet inderdaad iets van een hemdje met spagettibandjes meenemen die je gemakkelijk over je middel heen kunt aantrekken. En verder word je overal mee geholpen hoor.

Ik had iets te lezen bij me, maar kwam er totaal niet aan toe. Voor de operatie te zenuwachtig en daarna geen tijd en andere dingen aan m'n hoofd! Mijn man had wel e.e.a. meegenomen.

De bh zou ik even navragen bij de kliniek wat gebruikelijk is.

Veel succes met alles!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lise

Zoals de rest zegt makkelijke jogging broek aan, warme sokken mee, en een vestje!

Neem ook lippenbalsem mee, na de operatie zijn je lippen best wel schraal, dus dan is dat wel een uitkomst.

Ik heb geen tijd gehad om een boekje te lezen, maar beter mee als on verlegen;)

Ik heb 1 dag een exta pijnstiller gehad, dagen daarna gewoon elke zoveel uur 2x paracetamol genomen, dat ging erg goed!

Ik had het wel voor de spier, weet niet wat jij krijgt, maar voor de spier schijnt minder pijnlijk als dual plane te zijn:)

Succes!

x veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lise!

Wel appart we hebben dezelfde pc in hetzelfde ziekenhuis, ik ben in augustus geopereerd en bij mij is het allemaal anders gegaan qua info..

Die sportbh kocht ik in het ziekenhuis voor 15 euro en daarna heb ik er bij de hema nog eentje bijgehaald. Is verder niets over gezegd.

Pijnmedicatie krijg je als het goed is mee hoor als je naar huis gaat. ( Dit kan je gelijk halen bij apotheek in het ziekenhuis ) Ze geven dan als het goed is standaard antibiotica en arcoxia als pijnstilling voor de ergste pijn en de rest met paracetemol maar dat zullen ze je nog wel uitleggen denk ik. Zo is het in ieder geval bij mij gegaan :)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

De pb heb ik ondertussen al beantwoord haha, maar over de bh, zie ik hier ook iets staan.

Meestal, als je een Triumph bh moet hebben voor na de operatie, kun je het beste de Tri-Action Workout halen. Deze is het stevigst, zorgt ervoor dat je boobs goed op hun plaats blijven zitten, zodat het inkapselingsproces goed verloopt en in deze bh kunnen je borsten toch goed indalen. Alle vliegen in 1 klap dus ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Zoals de dames hierboven allemaal zeggen, heb ik ook de dag vd operatie een soort comfy trainingspak aangedaan met uggs onder, lekker makkelijk! Ik heb me ook gedouched en mijn haren nog gewassen want dat gaat de dagen na je operatie echt niet lukken tenzij je hulp krijgt.

Ik moest ook een sportbeha mee nemen, ik had een C cup meegenomen van hema, maar zeker een met een sluiting niets om over je hoofd te doen! En dan had ik nog de tri action van Triumph in D cup ook, die ik naderhand dus niet nodig had! Ik had het kasticket bij gehouden en mijn mama is nu een C cup gaan halen voor mij :-)

Voor de operatie heb ik nog wat ik mijn flair gebladerd maar kon me toch niet echt concentreren. Ik zat meer op mijn mobieltje :-)

Ik kan allee zeggen, laat het op je af komen, je moet erdoor, je gaat super gelukkig zijn als je het resultaat mag bewonderen in de spiegel! Helemaal geweldig, en die pijn? Die gaat voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, weet je wat ik onmisbaar vond de afgelopen dagen? Een elektrische tandenborstel! Ik had altijd allebei staan, maar pak automatisch de gewone. Dat lukte nu dus echt niet; je kunt die bewegingen gewoon niet maken.

Verder inderdaad lipbalsem om mee te nemen. En iets van een kussen voor de terugweg in de auto. Ik had zo'n voedingskussen meegenomen en die werd een beetje om m'n nek heen gedrapeerd zodat ik wat steun had. Was wel nodig...

Succes he...het schiet al op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pas me aan bij de rest lekker makkelijk aankleden en verder had ik niets meegenomen.

Owja waar ik thuis baat bij had.....nou zullen jullie wel denken :P een elektrische deken!!!

Ik had het zo koud elke keer als ik naar bed ging en als ik ging trillen gebeurde dat ook met mn borstspieren brrr niet lekker dus ;)

Gebruik hem nog steeds al is dat gevoel al minder naar als ik nu tril :D

Succes alvast met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel met al jullie antwoorden!! :)

Ik heb al een heel lijstje van wat ik mee ga nemen en aan ga trekken :)

En ik ga voor de Triumph Tri-Action Workout bh denk ik. Nu nog even navragen of dat met borstband moet of dat dat niet hoeft.. Nog niks over gehoord dat dat nodig zou zijn namelijk.

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.