Ga naar inhoud

Red1989 : 3 januari 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal waarschijnlijk vragen stellen waar de antwoorden al op zijn gegeven maar ik vind het fijn hier mijn verhaal kwijt te kunnen.

Mijn operatie staat gepland op 3 januari en ik ga waarschijnlijk voor 450 cc. Ik ben vrij breed gebouwd en heb nu een A. Ik ben heel benieuwd met welke cupmaat ik 450 cc kan vergelijken en of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik word geopereerd door dokter Koopmann bij de Bergmann clinic iemand hier ervaring mee? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, Red1989, op dit mooie forum :D

Ik heb even je topictitel aangepast en verplaatst naar operatieverslagen. Zo kan je straks hier je verslag schrijven :)

Wat betreft je vraag over waar je op uit gaat komen...dit hangt van meerdere factoren af.

Krijg je ronde of anatomische? Hoe worden ze geplaatst? En dan ook nog het profiel? Wat is je omvang?

Enzovoorts ;)

In ieder geval veel plezier hier op het forum, en je kan hier vast heel veel informatie vinden. Je kan in de rechter boven hoek bij de zoekfunctie ook wat makkelijker op trefwoorden zoeken.

Liefs Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Enibas,

Dank je! Moet nog even wennen;)

Ik krijg ronde, dual plane methode en profiel.. Weet ik niet? Ik weet in ieder geval dat ze niet glad zijn..

Ik vind het echt heel spannend allemaal en het is toch moeilijk met die pas-prothesen om een heel goed beeld te krijgen vond ik.

Ben benieuwd wat jullie denken van deze keuzes. Ik ben jullie verslagen aan het lezen, heel interessant en leuk om te horen hoe blij jullie zijn!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Red1989,

Ruwe prothese zijn sowieso beter voor het kapsel wat je graag krijgen...

Maar met profiel bedoel ik eigenlijk low, medium, of high profile. Dat heeft met de projectie en breedte van de prothese te maken....Best wel belangrijk om te weten eigenlijk.

Ik wist dat ook niet van te voren en nu heb ik dus medium profile rond gekregen, terwijl ik, als ik het van te voren wist, voor high of zelf ultra high had gekozen. Nu blijkt achteraf dat ik toch een borstlift had moeten krijgen, maar goed. Die krijg ik nu uiteindelijk ook, maar dat ter zijde....

Ik vind persoonlijk dat elke pc moet vertellen over de verschillende profielen en wat dat doet met de projectie van de borsten.

Liefs Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Enibas,

Oké! Dan ga ik dat meteen navragen en de reden vragen. Bedankt voor de tip!

Zo belangrijk idd om volledig geïnformeerd te worden! Wat vervelend dat je nu weer terug moet voor een borstlift!

Wat ik me afvraag, denk dat ik het antwoord wel weet, maar kan je nog op je buik slapen? Ik slaap nu altijd op m'n buik, zit toch niks in de weg;) maar denk dat na een bv dat niet meer gaat?

En vond je het niet verleend dat je veel kleren weg kan gooien? Het lastige vind ik gewoon dat ik niet weet welke bh maat het word want als het groter dan D is heb je misschien nog moeite met bh 's en bikini's vinden...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Red

Welkom op het forum :)

Wat enibas al aangeeft is inderdaad belangrijk om te weten. Hoe meer info, hoe beter :)

Wat betreft het buikslapen... ER zijn meiden die het wel weer kunnen na een tijdje na een bv, maar er zijn er ook die het niet meer kunnen, omdat ze het gevoel hebben op tennisballen te liggen dan. Er zijn hier wel eens grapjes gemaakt over ligbedden met twee gaten erin voor op het strand ;)

Van koopmann heb ik trouwens mooie resultaten gezien!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Red,

Ik kan wel nog op mijn buik liggen. Maar ik ben geen buikslaper. Het ligt wel pas lekker na zeker een half jaar.

Wat betreft de maat om bh's en bikini's te kopen. Tja dat zal iets lastiger worden met grote maten, maar het is er wel hoor. Alleen is het iets beter zoeken ;) wat het juist ook weer leuk maakt (vind ik dan)

Ik heb trouwens geen kleren weggegooid, alleen maar meer bijgekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 4 dagen geleden geopereerd door d'r koopman. Ik heb 400cc high profile gekregen. Ik had zelf een c cup en door de zwangerschap een verdieping lager.....hahahaha. Het gaat goed. De tape is ervan af en het indalen kan beginnen. De linkerkant zit nog hoog maar dat zal wel dalen. Op mijn Rug slapen gaat wel maar is niet echt Confi en ik ben net bank versiering. Ik kreeg gisteren een pan op mijn omgekeerde schaal op mijn hoofd gezet want die kan ik er zelf niet vanaf halen. Hahahahaha fijne partner hè! Ik zou blij zijn als we een week verder zijn. De eerste keer de tape eraf is echt een verademing en je ziet de meiden voor het eerst. Ik heb samen met mijn man en een hele goede vriendin de tape verwijderd. Echt heel spannend. Ik mocht mijn kerst cadeautjes uitpakken, en mijn man ook. Ik zou het zo weer doen en de Bergman is echt top. Goede keuze. Oja, als je op de ok ligt en koopman komt binnen dan niet in de lach schieten. Met het Haarnetje en de klompjes lijkt hij net een kaboutertje. Heel veel succes toegewenst. Groetjes van mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Bedankt voor jullie reacties! Morgen ga ik een test doen voor m'n gezondheid en dan nog maar 2 weekjes! Hebben jullie enig idee over welke cupmaat je het hebt met 450 cc. Heb je het dan over een c, d of groter kleiner? Groetjes

Ligt eraan wat je nu hebt... En wat je voor merk prothese, welk profiel en welke vorm prothese je krijgt... Is allemaal afhankelijk van deze factoren :)

Als je me de naam van je prothesen doorgeeft en welk profiel en rond of anatamisch, dan wil ik wel eens voor je kijken welke projectie je krijgt. Moet ik er wel even bij weten welke bhmaat je nu hebt, anders wordt het lastig gokken.

Kan geen garanties geven, maar wel een richtlijn, als je zou willen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
. Oja, als je op de ok ligt en koopman komt binnen dan niet in de lach schieten. Met het Haarnetje en de klompjes lijkt hij net een kaboutertje. Heel veel succes toegewenst. Groetjes van mooi

Haha :45: maar je had zelf toch ook een kabouterpakje aan met kabouterslofjes... En het was toch op het kasteel in het kabouterbos... En dan was de anesthesist vast de boze stiefmoeder met het infuusprikje... En toen werd ik wakker en toen had ik kleine borsten jippie!!

Maar jij ging voor een bv... Hoe is het gegaan..... .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje niet meer geweest, want ipv me beter te voelen door alle verhalen ging ik mezelf gek maken;)

Nu is het gebeurt en zit ik al bijna een week op de bank. Het is me toch wel wat tegengevallen had verwacht/gehoopt sneller wat dingen te kunnen. Misschien ook wat naïef;)

Mooi hoe gaat het bij jou? En met je herstel? Idd bijzonder moment het tape eraf halen!:) die grap met iets op je hoofd zetten heb ik ook al gehad:p

Ik heb nu geen gevoel in m'n tepels en hoop dat dat wel terugkomt! Morgen weer langs dr. Koopmann dan hoor ik wel of ik alles goed doe;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!

Dat gevoel in je tepels, dat komt wel. Kwestie van geduld (zoals alle dingen bij een bv haha)

Kan een hele tijd duren eer alles weer normaal voelt. De eerste 6 weken is basisherstel. Daarna kan er nog veel veranderen tot een jaar ongeveer :)

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi meiden, ik ben net nieuw op het forum :) en ik zie dat Mooi een BV en lift heeft gehad bij dr Koopmans van de Bergkliniek. Heb daar zelf net het eerste consult gehad. Hoop dat iemand mij kan vertellen over de gevoeligheid van de tepels die bij de lift worden verplaatst of het gevoel helemaal weg is na de lift en BV; heeft iemand daar al ervaring mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.