Ga naar inhoud

Twijfels


Jammmie

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik ben 24 jaar en heb momenteel een 80B

Nu ben ik over de afgelopen 2 jaar ruim 15 kilo afgevallen ben nu 1.72 en weeg 66 kg.

Hierdoor zijn mijn borsten een stuk kleiner geworden en slap.

Heb al 2 consulten gehad 1 bij Bergman Clinics en 1 bij Bloemingdaele Chirurgie met dr. Staudt. (Iemand hier ervaring mee?)

Uit mijn consulten bleek dat ik niet alleen verslapte borsten heb maar tevens ook onder ontwikkelde borsten. Aan beide kanten heb ik aan de onderkant geen volgroeide borstpool waardoor ze niet omhoog worden geduwd. Er werd mij geadviseerd door dr. Staudt aan 1 kant 325 CC en de andere kant 350 CC high profile dual plan te plaatsen want ja ja mn borsten zijn ook nogeens ongelijk.. :(

Nu kan ik mij er gewoon zo slecht met die kipfiletjes een voorstelling van maken hoe groot ze gaan worden en hoe het er ongeveer uitkomt te zien.

Het is nu een halfjaar geleden sinds mijn laatste consult en kom er gewoon niet uit of ik wel of geen borstvergroting moet ondergaan.

Hoop dat ik door met andere in contact te komen die het al hebben gedaan of met de zelfde twijfels zitten eindelijk een besluit kan maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

welkom op het forum !

ik heb zelf geen ervaring met de pc die jij opnoemt

maar rechts boven in het zoekvenster kun je de naam opzoeken dan zal je er zeker al wat meer over vinden

en als je niet tevreden bent over je borsten zou ik zeker niet twijfelen ,

nog veel lees en kijk plezier xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet eens ontevreden over mijn borsten, ze waren mooi en hoewel klein toch een handje vol. Kreeg ook van verschillende pc's te horen dat ik mooie borsten had (geen idee of ze daar iets mee wouden zeggen ;)). Klein zou ik op zich niet erg hebben gevonden als ik voor de rest ook mager was. Dat is niet het geval dus kleine borsten pasten niet bij de rest van mijn lichaam. Veel getwijfeld want ik was best tevreden met mijn borsten zelf, alleen niet met de verhoudingen. Uiteindelijk toch de knoop door gehakt en er voor gegaan en het is me alles meegevallen. Ik kon me van te voren geen voorstelling maken van hoe groot ze zouden worden en als ik het geweten had zou ik groter zijn gegaan. Maar het is niet alleen de grootte, ook de vorm en alles is zoveel beter geworden. Als ik het zo hoor denk ik eigenlijk dat je er alleen maar op vooruit zou kunnen gaan (en dat bedoel ik niet lullig).

Ga anders nog eens langs een paar andere pc's? Ik ben denk wel langs zes verschillende geweest en bij sommige had ik gelijk een goed gevoel en zou ik het zo gedaan hebben en bij andere niet. Ben er veel wijzer van geworden en ik merkte ook dat ik er toen steeds meer voor open ging staan omdat ik me er een steeds beter beeld bij kon vormen wat het precies inhield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liesje,

Begrijp jou verhaal helemaal. Ben nu gewoon slank ook al moet ik omdat zou te behouden nog wel 4 x per week naar de sportschool.

Heb nou eenmaal een wat breedere bouw. Mijn omvang is ook 80 maar mn borsten zijn er verhouden met mijn breedte vrij klein.

Maar mijn grootste ergernis is het "hangen" hierdoor heb ik weinig decollete en vind ik het gewoon een stuk minder mooi een bikini aan te doen of een shirtje die wat strakker zit.

Misschien is het indd helemaal geen slecht idee om nog een aantal consulten te doen. Ben nu zo aan het twijfelen. In mei komt mn eerste zomervakantie er weer aan en denk nu de eene dag ja ik ga het doen.

En een paar uur later denk ik toch weer nee laat maar omdat ik bang ben dat het resulaat me nog meer tegen zal vallen als hoe het nu is.

Ik wil geen grote opvallende borsten wil gewoon weer mooie ronde borsten in verhouding met mijn lichaam.

Nu zei de pc dat ik echt niet kleiner kan dan de 325 CC omdat hij ze anders niet mooi zou kunnen krijgen.

Mag ik vragen hoeveel CC er bij is in gegaan? En wat voor Profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Daar ben ik weer!

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden maar ben er eindelijk over uit..!

Vanmorgen bij de Anesthesist geweest en goed gekeurd nu nog wachten tot 24 mei! Dat is DE dag dat ik mn borstvergroting ga krijgen..

Ben wel ontzettend zenuwachtig (nu al) en de twijfels slaan gelijk weer toe maar dat zal wel normaal zijn??

Hoop dat als alles straks achter de rug is ik ontzetten blij ben dat ik het heb laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.