Ga naar inhoud

Vero9060 : 18 december 2012 : Dr. de Kerpel : Sijsele


Aanbevolen berichten

Dag Dames

Ik ben een jonge mama van 26 jaar.

Sinds mijn vijftiende was ik al aan het dromen om mijn borsten te laten vergroten + tepelhofcorrectie.

Maar ik heb gewacht tot na mijn zwangerschappen aangezien ik zeker wou zijn dat ze voor een lange tijd mooi gingen blijven.

Nu eindelijk op 18 december is het zover: De dokter die mij zal mooi maken is Dr. De Kerpel uit Sijsele.

Een héél aangename man waarvan je veel informatie krijgt en zegt waar het op staat.

Ik kan haast niet meer wachten tot mijn droom uit zal komen.

Ik laat jullie hierbij zien hoe mijn borsten momenteel zijn: iets waar ik niet trots op ben maar toch blij dat ik ze vaarwel kan zeggen.

We hebben reeds besproken dat het meer dan 300cc zal worden alsook zullen het ronde silicone prothesen zijn die deels achter de spieren geplaatst zullen worden. Duel plane genaamd.

Hopelijk zal alles goed verlopen zodat ik met trots mijn nieuwe boobs mag tonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vero

Welkom op het forum :D

Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, zodat je er helemaal bij gaat horen :) Zo kun je hier na je operatie ook je operatieverslag in schrijven, mocht je dat willen :)

Goed van je dat je gewacht hebt tot na je zwangerschappen. Kan me goed voorstellen dat je die keuze gemaakt hebt.

Heel veel succes!!

En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BBi

Dag Lise,

Fijn dat wij op dezelfde dag de operatie zullen ondergaan.

Ik moet om 7u30 in het ziekenhuis zijn en dan afwachten wanneer ik eindelijk mooi gemaakt zal worden :-)

Ik hoop dat alles goed mag verlopen en als ik wakker wordt dat ik eindelijk geen schaamte meer hoef te voelen maar trots zijn op mijn tweeling!

Wat gaan ze bij jou uitvoeren?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.