Ga naar inhoud

Fluline: 29 november 2012: Dr Defrene : AZ Veurne


Aanbevolen berichten

Hallo Hallo,

Heb eindelijk gevonden hoe je een verslagje maakt....

Zal dus even mijn verhaal doen.

Heb altijd al een complex gehad over mijn kleine borsten waardoor ik altijd wat onzeker was.

Ik heb altijd een kleine B gehad tot ik eens heel ziek ben geweest rond mijn 21ste verjaardag.

Ben dan een paar kilotjes afgevallen met als resultaat: kleinere borsten :102: . Echt niet leuk zoals velen onder

jullie wel weten. Paar jaar later was ik zwanger en die borstjes zag ik een klein beetje groeien :101: .Ik

maar hopen dat het zo zou blijven, maar helaas :103: . Na stopzetting van de borstvoeding bleef er helaas heel weinig

over. Ik nog meer onzekerder, kleedjes inde zomer die ik niet meer kon aandoen omdat het gewoon niet meer mooi was

omdat de bovenkant gewoon gaapte.

Het was eigenlijk al jaren dat ik nadacht over een borstvergroting, maar financieel was het een beetje te moeilijk. Tot ik ineens wel de middelen

had. :105:

Dan komt die gedachte de hele tijd in je hoofd spoken en je vraagt je af wat je gaat doen.

In juli 2012 dan maar een afspraak gemaakt gewoon ter informatie, maar dan begon het nadenken over het al dan wel of niet te doen.

Twijfel twijfel twijfel en nog es twijfel.... Was aan de ene kant bang voor complicaties, pijn, en bang dat ik mezelf niet meer als natuurlijk zou aanzien :wacko: en aan de andere kant wou ik het echt om me mooier en zekerder te voelen

. Dan maar een tweede afspraak gemaakt in september. Protheses gepast, alles besproken, dus het laatste wat nog moest komen was de datum vastzetten... Heb echt heel lang getwijfeld. Tot ik uiteindelijk de knoop doorgehakt heb en hem gevraagd heb om de passende datums. Begin oktober dan nog es terug geweest om nog es te passen en de opname te regelen. Het werd 29 november. Tot de avond voordien heel rustig gebleven..... tot ik moest gaan slapen... geen oog dichtgedaan dus :4:

29 november zelf was ik doodnerveus, vooral voor de narcose want die bevalt mij nooit goed.... Het moment ik in de operatie kamer kwam zei ik direct: doe me maar zo vlug mogelijk in slaap... en vertrokken was ik ....

(rest volgt later :3: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we typen verder....

Nadien dus wakker geworden, het eerst wat ik me herinner is dat ik direct een zuurstofmasker opkreeg... Daarna begon het spel van reactie op de operatie en narcose.... Koud koud koud...en bibberen en nogmaals bibberen en op en top nerveus (van de stress voordien denk ik) Altijd na narcose zit ik inwendig te trillen en te shaken. + het feit dat je dan nog es omkomt van de pijn. 4 maal moeten zeggen dat ik koud had want die dekens hielpen niet. Dan maar een warmte blazertje onder mijn dekens gekregen :1: ... Ook aantal keren moeten vragen achter meer pijnstillers.

Dan werd ik teruggebracht naar de kamer. Ik had echt heel veel pijn. Ik lag dan ook heel slecht en kon mezelf niet veranderen van houding... Ik probeerde wat te slapen maar door de uitwerking van de narcose lukt dit me nooit... Het moment ik indommel krijg ik een heel raar gevoel en schiet ik terug klaarwakker al shaken. Tot half vier heeft dit zo geduurd. Daarna een half uurtje kunnen slapen. Ik merkte dat ik dan mezelf van houding kon veranderen met benen en poep te verschuiven (zalig) . Dan kwam de dokter op controle.. Ik zat op bed en hij deed dat ziekenhuis kleedje van me af en zei: kijk maar es... waarop ik zei : nee. Ik durfde echt niet... Hij zei: allé, kijk nu maar es, het is echt mooi hoor. En idd :64: daar waren mijn mooie grotere borsten. Drains werden er dan heel voorzichtig uitgehaald (bijna niets van gevoeld) en daarna mocht ik naar huis.

Ja hallo, zo'n klein toertje naar de parking wandelen is dat niet na zo'n operatie. Het was daarbij nog es koud waarbij ik zat te bibberen en dus de spieren opspande. ai ai

Thuis gekomen, iets gegeten en gedronken en over het toilet gehangen :(

Redelijk goe geslapen, maar amai, om die volgende morgen uit mijn bed te geraken?? Dat was een ander spel...

De rest van de dagen is heel goed verlopen, ik liep alweer rond, kon mijzelf wassen, aankleden, dingetjes doen voor mezelf.

Wel heel veel last gehad van rug...

Nu de laatste twee dagen wat branderige pijn in de rechterborst, maar ben eruit hoe het komt. Blijkbaar vindt mijn onbewuste ik :angry: het leuk

om mijzelf te laten uittrekken als ik aan het slapen ben.... Ben al wakker geworden terwijl ik me aan het uittrekken was en voel dit heeeel goed

aan de borstspieren. Denk niet dat er een directe oplossing is daarvoor, dus afwachten hé....

Byebye :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Leuk uitgebreid verslag ook!! Ook fijn dat de pijn na een aantal dagen wel mee valt. Ik moet moet nog maar ben daar best bang voor hihi.. Xx

Dank je :-) ... Ja valt echt wel mee... maar deed ook lichte stretch oefeningen (de dingen die mogen) en zo komen je spieren niet vast te zitten.

Bang zijn hoeft echt niet... De eerste dag is het moeilijkst vind ik, daarna gaat het alleen maar bergop :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blauwkous,

Dank je :1:

Ik heb idd niet veel Cc's... Had maar weinig borst en dus weinig huis, dus het zou teveel pijn doen zei mijn pc...

Ikzelf ben er ook blij mee. Weet wel mijn exacte maat nog niet, maar dat is voor binnenkort :63:

Ik denk dat ik zal uitkomen op een grote B...

Het herstel loopt heel goed... Alleen de eerste 2 dagen wat moeilijk gehad, daarna een weekje heel goed,

en derna terug veel pijn in mijn rechterborst.

Ondertussen weet ik hoe het komt. Ik rek mij s nachts altijd uit (toch een 4x) met als gevolg pijn in de morgen.

Maar dit is ook alweer beter.

Jij intussen al een keuze kunnen maken?

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fluline,

ik heb zojuist je verslag gelezen en je foto's gezien. Wat mooi zeg!! En wat fijn dat het herstel zo goed gaat. Als ik dit zo lees, dan wil ik ook echt de stap zetten om het gewoon wel te doen!

Geniet ervan!!!!

Logsta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fluline,

ik heb zojuist je verslag gelezen en je foto's gezien. Wat mooi zeg!! En wat fijn dat het herstel zo goed gaat. Als ik dit zo lees, dan wil ik ook echt de stap zetten om het gewoon wel te doen!

Geniet ervan!!!!

Logsta

Hey logsta,

Ja, die stap zetten, dat is het moeilijkste hé.... Ik heb ook even getwijfeld hoor.

Maar eens je je beslissing neemt, voel je dat het de juiste is.... (tot de dag ervoor :6: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.