Ga naar inhoud

fran77 : november 2012 : Bangkok hospital : Pattaya Thailand


Aanbevolen berichten

de foto's staan erop :) ik vind het echt fijn hier er gewoon over te kunnen " praten " , mijn vriend vind alles best , en verder weet niemand het eigenlijk .... best gek , ik ben er zo mee bezig , en ik kan het er niet over hebben met wie dan ook .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook het mooie van dit forum iedereen kan elkaar helpen zonder dat je het er met je omgeving over hoeft te hebben.

Ik ben ook wel benieuwd naar je foto's . Hopelijk krijg je snel reactie op je mail zodat je meer duidelijkheid hebt.

Ben je al wat minder ongerust nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tjikkie ja bedankt ! leuk dat ik de dames nu eindelijk een beetje kan showen hihi dat heb ik mijn leven lang nog niet gedurfd !!! Zat ook te zoeken naar een voor foto ,,,,, niet te vinden aangezien ik me altijd verstopte :)

@ supers ja eigenlijk ben ik nu wel wat rustiger , behalve dan dat ik hoorde dat ze in dat ziekehuis pip gebruikten.

Op de een of andere manier besprong het me opeens dat ik erachter kwam helemaal niets te weten , ben er echt te veel van uit gegaan dat ik alle benodigde informatie zou krijgen van de pc .,,,, heel naïf blijkt nu :( Ik heb nu meer het gevoel dat het nog wel goed komt ik schrok zo van de pijn onder mijn armen , de littekens die toen nog los stonden en voelde me heel erg verloren . Nu komt het wel goed , ik wil er ook blij mee zijn :) Ik ga lekker eten nu met mijn dochter en daarna een nieuwe BH halen :) ik vind jullie lief !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fran,

Wat een verhaal van je zeg jeetje... Dat ze dan eerst wel engels spreken en eenmaal de centen binnen en operatie achter de rug kunnen ze geen engels meer. Wat zal je je rot hebben gevoeld. Ik heb net je foto's bekeken, en vind ze er wel toppie uit zien hoor! De littekens onder de armen komen ook wel goed joh, ik heb zelf een armlift gehad en ook littekens in de oksels en dat zie je nu bijna een jaar verder al veel minder. Ze verbleken en vallen in de plooi he.

Het ziet er op de foto allemaal vrij rustig uit hoor, dat brandende gevoel heb ik ook gehad, heb soms echt zitten janken van de brandende pijn (was wel een dag of 2 po). Maar dat gaat allemaal over, steken ineens hoort er ook allemaal bij. Zolang ze niet warm aanvoelen komt het gewoon helemaal goed hoor! Ga maar snel een goeie sportbh halen en ga er ook lekker van genieten!

Groetjes van Ingrid.

p.s. heb je ook nog wat aan je vakantie had in Thailand, of enkel voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou , , , dat was dus duidelijk het stomme ,,,, Ik heb een supervakantie gehad ik had namelijk van de dokter begrepen dat het best in de laatste week kon , dan had ik nog wat aan de vakantie ,,,,,, ja dacht ik , dat klinkt logisch ,,, hoe dom kun je zijn :blush:

Toen de chirurg opeens niet meer engels tegen me wilde praten was ik eerst te verbaasd om iets te zeggen , heb later op de gang een huilbui gekregen en gevraagd aan de zuster waarom hij boos op me was , omdat ie niet meer tegen me wilde praten , ze zei dat hij niet boos was .... nu ik eraan terug denk baal ik dat ik zo reageerde , ik had boos moeten worden op HEM ! en niet als een klein meisje de fout bij mezelf moeten zoeken. Moet er echt aan werken om wat stoerder te worden bah.

maar het is gebeurd ze zitten erin , en ik ben we blij mee , ik had een hele platte 70B ik weet niet wat ik nu heb , maar ik het is altijd meer als dat :3:

klopt hoor die armen , als ik het koud krijg of schuur langs mijn lijf ,,,, het ging me door merg en been , nu is het nog steeds niet weg maar ik verkramp er niet meer van . hoelang heeft dat gevoel bij jou aangehouden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee, ik lees ook net je verhaal. Heftig hoor... wat gebeurt is is gebeurt, maar je moet wel echt weten wat voor implantaten je hebt. Als ze je niet een volledige beschrijvind hebben meegegeven, dan zou ik erg wantrouwend zijn..

Fijn dat je dit forum gevonden hebt en je hier wat info vandaan kan halen en je erover kan praten met anderen.

Succes en geniet van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo , even diepe schaamte , en een klap tegen mijn eigen wang : Ik vond net tussen wat andere papieren toen ik wilde mailen naar het ziekenhuis en mijn patienten nummer op wilde zoeken een id kaartje van mijn prothesen :) godzijdank , nu maar hopen dat het goed nieuws is want ik kan er niet wijs uit worden , hopelijk jullie wel . :blush: ik plaats hem bij mijn foto's ok ?

Ik hoop dat jullie ernaar willen kijken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even bij jouw foto gereageerd, van jouw implantaten-ID. Zal de tekst daarvan even kopieren hier, voor als er meerderen willen weten wat het is :)

Allergan/Natrelle prothese (dat is een goede prothese, die zelfs goedgekeurd is door de FDA in Amerika)

Ik heb me rot gezocht naar dat nummer van jouw prothese: C-MHP-260, want dat stond dus niet in de Allergan/Natrelle catalogus. Dat komt (weet ik nu) omdat de prothesen die jij hebt, wel van Allergan zijn, maar dat het de CUI implantaten zijn. Dat zijn de goedkopere implantaten van Allergan. Deze zijn niet slecht, want worden in NL en Belgie ook vaker gebruikt, maar weet verder weinig van deze implantaten... Echter, Allergan zal nooit deze naam voeren, als ze niet safe zouden zijn :)

Je hebt een High Profile implantaat van 10,5 cm breed en een projectie (volume naar voren) van 4,6 cm.

Dat is alles wat ik er op het moment van weet :)

Echter je hebt gelukkig geen reden meer tot zorgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.