Ga naar inhoud

welke mascara als ogen snel tranen?


tjikkie

Aanbevolen berichten

hoi meiden,

kan internet weer afstruinen maar ik probeer het gewoon even hier.

ik heb altijd de mascara Max Factor MasterPieces nooit problemen meegehad maar nu ineens snel traan ogen!
omdat ik vorige keer ff krap bij kas zat had ik Rimmel Max Volume flash gekocht was toen 1+1 gratis daar had ik het niet mee maar vind t borsteltje van Masterpieces fijner deze halen je haartjes goed uit elkaar zeg maar.
hoe zou dat toch kunnen dat je dan ineens last ervan krijgt??
moet zeggen dat ik ook wel aan mn ogen geopereerd ben en sneller last heb...

dus tips zijn welkom!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij staat dat erop..... Dacht ik toch? Of staat dat op het rek/ het prijskaartje in de winkel? Heb het toch ergens gelezen.... :unsure:

Ben dus te lui om nu op te staan en op mijn mascara te gaan kijken hihi. Morgen zal ik kijken, als ik eraan denk.... (maar aangezien ik nogal een zeef in mijn hoofd heb af en toe, kun je beter morgen nog eens vragen ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... heb eens gekeken en op dit flesje mascara staat het idd niet vermeld..... Let er tegenwoordig ook niet meer op, omdat mijn ogen blijkbaar wat minder gevoelig geworden zijn haha, maar moet het toch steeds ergens gelezen hebben.....

Zal dan op het kaartje zijn geweest van het merk zelf of van de drogist....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Een beetje laat. Maar hier een beetje raad van een mascara-expert ;).

Ik heb al zoveel merken uitgeprobeerd, kan je je echt niet voorstellen. Het is voor iedereen natuurlijk anders wat een goede mascara is, maar idd het mag je ogen niet laten tranen of jeuken of verder irriteren.

Het kan idd aan je ogen zelf liggen. Gun je wimpers enkele dagen rust. Als het daarna nog aanhoudt, dan ligt het echt aan je mascara.

Gooi het meteen weg.

Mijn beste mascara ooit was van Chanel, maar die was zo snel droog, dat ik zoiets had van: bijna 30 euro voor een maand!! ik ben gek! Diorshow, Lancome(absoluut af te raden, korreltjes die eraf vallen), Estee Lauder, Mac, pffff.

Ik vond de goedkopere meestal niet zo goed, dus ging ik eens op zoek op internet en kwam uit op een reviewsite Beautypedia. Daar worden ze getest en beoordeeld, maar ook qua ingrediënten. Toen kwam ik uit op NYC, een zéér goedkoop merk dat hier in B in het Kruidvat verkrijgbaar is. Er zijn verschillende van zeer goed beoordeeld, echt evengoed als die duurdere merken, en ze kosten maar tss 2,99_3,99!

Ik dacht die moet ik eens uitproberen. En idd, erg goede mascara die niet uitloopt, mijn wimpers niet uitdroogt, niet klontert, niet irriteert en niet snel uitdroogt! Je moet echt eens gaan kijken op die site.

Is laat maar nog veel succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor niet laat heb nog geen nieuwe gekocht was nog met me MF bezig ;)

het probleem is namelijk daarbij dat ie een soort van bladdert en dat komt in mn ogen en daar kan ik dus niet tegen.
het ligt ook aan mn ogen want die zijn gewoon gevoelig nadat ik ze heb laten laseren maar dan helpt deze mascara dr niet echt bij :P

heb toevallig met de nyc mascara in mn handen gestaan bij het kruidvat maar niet gekocht haha.
maar dat ga ik zeker proberen!

thanx voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.