Ga naar inhoud

Pijn na 7 weken PO


Aanbevolen berichten

Dames,

Ik ben nu 7 weken PO,heb 500 cc dual plane geplaatst gekregen.

De pijn was bijna weg en nu heb ik sinds 2 dagen een rare pijn in de linker borst,als ik buk voel ik de pijn verschuiven,en ik kan er niet door hardlopen of de trap oprennen,het lijkt wel of ik de vloeistof van de gel voel bewegen en dat voelt heel pijnlijk.

Ik heb dit nooit eerder gevoeld en mijn herstel gaat voor de rest super goed. Kent iemand dit?

Ook heb ik bij mijn rechter borst ineens een soort kliertje of bobbeletje,vlak naast mjn tepel,wat weg schiet als ik er op druk.Heb mijn borsten voor de bv goed getest en toen zat er nog niks................HELP

Hoop dat iemand me kan geruststellen,groetjes maja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maja....

Hm, dat zijn vragen die moeilijk 'droog' te beantwoorden zijn, denk ik, zeker voor leken zoals wij....

Misschien is het beter als je contact opneemt met je pc en dat je even op controle gaat. Zij weten er toch veel meer van en kunnen veel gerichter vragen stellen en onderzoek doen.

Je zult door ons niet echt gerust gesteld kunnen worden, want heb jouw klachten niet eerder gehoord, volgens mij, dus neem aan dat je weinig van ervaringen hierover zult horen....

Bel gewoon even je pc, dan weet je tenminste zeker wat het is :)

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.