Ga naar inhoud

Beaucare niet eerlijk over foto's


sass92

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug ben ik op consult geweest bij dr. Vrambout bij beaucare ik Utrecht. Voor mij gevoel was het goed en ik heb op al mijn vagen antwoord gekregen. Een van mijn vragen was: 'Zijn de foto's op de site van de chirurgen die op dit moment bij jullie werkzaam zijn?'. Dr. Vrambout zei dat dit inderdaad het geval was en dan alle chirurgen al

Ongeveer 5 jaar bij ze werkzaam waren. Ik kan zelf de chirurg kiezen, ze zijn allemaal even goed.

Nu was ik alleen net op het internet aan het kijken, en niet 1 van de foto's zijn afkomstig van de chirurgen die er op dit moment werken?! De foto's van beaucare zijn namelijk stuk voor stuk afkomstig van dr plovier van beclinic.

Nu begin ik toch te twijfelen aan beaucare, waarom zullen ze die artsen 5 jaar werkzaam hebben in beaucare en niet 1 eigen foto? En hier ook nog over liegen...

Iemand hier een verklaring voor of wel goede ervaringen met deze kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een raar verhaal?! Nou, als dit waar is dan zou mijn vertrouwen eerlijk gezegd helemaal weg zijn....maar dat is mijn mening.

Mag toch hopen dat in 5 jaar tijd de chirurgen daar ook hele mooie resulten hebben afgeleverd.

Ik heb verder geen ervaring met deze kliniek maar misschien andere wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Dr.Plovier was altijd de topper daar .

Todat plovier daar weg is gegaan omdat ie het daar niet eens was met de gang van zaken daar , en zijn eigen kliniek Be-Clinic is gestart .

Heb het idee dat ze adverteren vanuit vergaande glorie .

Zie altijd veel zeur hier op het forum over beacare ... veel pip verhalen ,documenten weg etc etc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm vreemd verhaal van die foto's.....

En Vrambout is een rare kerel, zeker zijn achtergrond... Weet niet of je hem eens gegoogeld hebt?

Hij is de baas van de kliniek en hij is niet echt te vertrouwen.... maarrrrr er zijn hier meiden die bv bij Dr. Bosselaer(s) voor een bv geweest zijn en die zijn supertevreden. Dat is een arts die daar nog niet zo lang werkt en zij schijnt wel goed werk te leveren...

Echter Beaucare is in het verleden slecht in het nieuws geweest en ik zou zelf allleen al voor die Vrambout er niet naartoe gaan... Maar dat is mijn persoonlijke mening he... alleen even in reactie op jouw bericht....

Het feit dat je dit al uitzoekt.. dat zegt iets over het vertrouwen dat je er in hebt, toch?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haiii,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb van alles gelezen over de kliniek, en de meiden die er geweest zijn, zijn inderdaad wel tevreden! Ook uit Engeland goede reacties over dr. bosselaer en dr. ulens gelezen, dus beetje dubbel gevoel. Het lijkt inderdaad of de kliniek na het vertrek van plovier weer op een goede manier de kaart wil staan, maar op hun eigen manier.. Misschien na verloop van tijd dat alles weer beter wordt. Dr Vrambout is niet de behandelende arts, dus lastig oordelen. Maar voor een goede reputatie neem je niet een persoon met negatief beeld voor een consult lijkt me. Ik denk; bij twijfel nooit doen.

Zit nu te denken aan beclinic of ACCZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké spannend!

Ja, over de behandelende chirurg hoeft het natuurlijk niks te zeggen, maar toch wekt het weinig vertrouwen.. Maar wat ik over bosselaer gelezen heb was positief! Ik wens je heeeell veel succes!!

Laat je weten hoe het gegaan is? Komt vast helemaal goed! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door dr bosselaers geopereerd en ik vind dat een hele toffe vrouw die bij mij heel kundig overkwam en echt rekening houdt met wat je wil.

Ik wou absoluut een natuurlijk effect en ze zei mij goed wat kon en wat niet om dat resultaat te hebben. Ze zei ook eerlijk dat er meer in kon als ik meer wou maar dat het effect dan niet natuurlijk zou zijn.

We bespraken vooraf hoeveel cc ik zou krijgen en dat heeft ze ook geplaatst. Na de operatie is ze ook nog even bij me geweest en ze zei dat ik heel tevreden zou zijn met het resultaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi,

Ik ben 7 maand geleden door Dr Bosselaers geopereerd en ook ik heb alleen maar lof over haar! Heel lieve dame die de tijd neemt om te weten te komen wat je wil en of je andere vragen hebt. Ook over het verzorgend team heb ik alleen maar positieve dingen te zeggen, ze hebben zich 100% over mij ontfermt na de operatie, ik had het net na de operatie nl. erg koud gekregen, was echt aan het bibberen en dan hebben ze me direct naar de herstelruimte gebracht en ook daar kwamen ze heel vaak kijken hoe het met me ging (ik was erg suf van de narcose en heb echt lang moeten bekomen: operatie was om 11u en ik ben pas rond 19u naar huis kunnen gebracht worden!).

Ik spreek zeker niet goed wat er met Dr Vrambout gebeurd is, maar de behandelende arts(en) moet niet afgestraft worden voor zijn fouten vind ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.