Ga naar inhoud

rosie84 : 28 november 2012


Aanbevolen berichten

hey meiden,

gisteren was het zo ver. om 11u in slaap gevallen en om 12u30 al naar kamer gewandeld..om 13u mocht ik al lekker naar huis..had niet gedacht dat alles zo snel ging gaan...veel traantjes gelaten na ingreep maar s'avonds al terug stoere mama gespeeld die gewoon wat ziekjes was en dus best niet hangen en knuffelen zoals anders. niemand weet van ideze ingreep buiten mijn ventje...wel moeilijk om er niet over te praten met iemand maar daarom ook beetje mijn hart luchten hier op forum he...

ben bang voor negatieve kritiek en daarom tegen niemand iets gezegd..uiteindelijk doe ik het voor mezelf en niet voor ander he.

mijn kids hebben net geen leeftijdsverschil van 1 jaar waardoor mijn boobs echt afgezien hebben met borstvoeding...er bleven enkel maar kleine peertjes over..uitgemolken. na ook nog is meer dan 10 kg afvallen vond ik dat ik mezelf mocht verwennen met BV....aan de lijn kan men wat werken door op voeding te letten maar aan die vrouwelijke boobies kan je niet veel doen he buiten er terug volume in te laten plaatsen.

voor het slapen gaan gisteren sportbeha even uit gedaan..het viel me op dat de ene borst toch wel veel meer gezwollen staat dan de andere..ik hoop dat het verschil in grootte minder merkbaar gaat worden binnen paar daagjes ? nu lijken ze ook zo fake...verschil is ook zo groot he ...misschien gewoon de schok.

de pijn valt wel goed mee..druk is vergelijkbaar met druk die ik had tijdens borstvoeding want dan stonden mijn borsten ook heel dik en diende ik af te kolven om pijn te verzachten...nu uiteraard gewoon afwachten en als pijn te zwaar is pijnstillertje...spierpijn en rugpijn zal wel overgaan zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Gefelicieerd met je boobs!! Ik begrijp je helemaal! 2 kindjes zo snel is niet goed voor je boobs..

Idd moeilijk omdat niemand het weet, ook geen broers/zus of ouders of andere dichstaande mensen wie je het zou kunnen/willen vertellen?

Forum is zowiezo een heerlijke uitlaat klep! ik ben er zeer verslaafd aan haha...

Wat betreft de zwelling heb ik geeeeeeeeeeeeeeeen idee.. Idd gek he grote borsten ineens.. ik moet ook nog steeds wennen.. lijkt wel of ze per dag groter worden ahaha..

Nou stertke met herstellen!

Liefs Giselle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja ik weet helemaal hoe dat is, ik heb zelf drie meiden van net 5 jaar, 3,5 jaar en net 1 jaar..mijn borsten zijn nu echt triest..Ik heb alledrie borstvoeding gegeven (tot een maand of 8 ongeveer).

Ik heb ook de stap genomen om een bv te gaan doen, ik heb er veel zin in maar ook wel spannend, ook na de bv, de jongste is net 1 en loopt nog niet, begint nu wel met kleine stapjes dus dat is fijn :-)

Mijn man is straks 3 weken thuis.

Ik heb het alleen 1 van mijn zussen verteld en mijn beste vriendin..Mijn man vind het ook wel erg spannend hoor!

Ik houd het dus ook voor mezelf, ik heb altijd wel flinke push ups met veel vullingen erin gedragen, laatste tijd alleen maar maximizers. Heb nu 75aa..en dan nog is het te wijd omdat ik aan de bovenkant geen bolling meer heb..

Sterkte met herstellen, je bent al goed op weg!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosie

Gefeliciteerd met je boobs en welkom op het forum.

Over het verschil in grootte en het 'neppe': dat duurt een paar weken, maar trekt echt weg!! De eerste 6 weken zal er veel veranderen en ook daarna, tot een jaar wordt gezegd, zul je merken dat er veel veranderen gaat. Ze worden steeds zachter en natuurlijker!

Ik zag dat je twee topics had, heb dat andere even verwijderd!

Bij wie ben je geopereerd, als ik vragen mag? Dan kan ik dat misschien in je titel zetten, zodat je er écht bij hoort :)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.