Ga naar inhoud

lesley : 12 december 2012 : Dr. Oelbrandt : Bornem


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben dus Lesley 35 jaar en mama van 5 kids waarvan 2 sterretjes aan de hemel.

Ik ben van plan om een borstverkleining te laten doen bij Dokter Oelbrandt in Bornem. Heb al een eerste consultatie achter de rug en ik heb ook al een goedkeuring voor terugbetaling van de mutualiteit.

Ik zit echter met een paar vragen waar ik hier een antwoord hoop op te krijgen.

De verkleining zou op 1500 euro all in komen dus ook de nazorg. Vogens de dokter zou ik dit volledig terugkrijgen , maar ik heb hier mijn twijfels over , dus wie van jullie heeft er al een verkleining laten doen met terugbetaling en hoeveel kregen jullie terug.

Groetjes Lesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Ik heb ondertussen al een eerste consultatie gehad bij de chrirurg , en telefoon gekregen van mutualiteit dat ik goedkeuring krijg.

De ingreep zou 1500 euro kosten all in en volgens chirurg krijg ik dit terugbetaald maar ik heb hier mijn twijfels over.

Dus nu mijn vraag aan jullie , hoeveel hebben jullie betaald en hoeveel teruggekregen.

Groetjes Lesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik denk dat je uit Belgie komt he? In Nederland hoef je volgens mij helemaal niets meer te betalen als je akkoord hebt, van Belgie weet ik het niet? Waarschijnlijk je eigen bijdrage voor de ziekenhuisopname? (je kunt volgens mij op de sites van de ziekenhuizen zien wat de kosten zijn per dag). Hoelang zou je moeten blijven? Bij welke chirurg ben je geweest?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lesley,

Ik ben van nl. dus daar heb je niet veel aan. Hier wordt bvk vergoed mits je aan bepaalde voorwaarden doet. Wel is er een eigen risico die dit jaar € 220, is. Overigens was mijn bvk wel € 5000, geloof ik inclusief lift, overnachting, narcose etc.

Even zoeken of er vlaamse bvk dames zijn hier...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ondertussen ligt mijn datum ook al vast , namelijk 12 december volgende week gaat het dus al gebeuren , 5 december heb ik nog een laatste consultatie met Dokter Oelbrandt in Bornem inderdaad Belgie.

Volgens hem krijg ik dus alles terug maar ik blijf hier toch mijn twijfels over hebben hoor.

Zijn hier echt geen dames uit Belgie die deze ingreep al laten doen hebben en die me iets meer uitleg kunnen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.