Ga naar inhoud

meisje86 : 2 januari 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi

Zie dat het gelukt is met het voorsteltopic :)

Als je info zoekt over je plastisch chirurg, kun je beginnen met zijn naam in te tikken in het zoekbalkje rechtsboven in het scherm. Let er wel op dat het grijze stukje, voor de loep op: forums, staat.
Dan zul je ervaringen kunnen lezen over hem.
Geloof dat er de laatste tijd niet veel meiden zijn, die naar van Tits gaan, maar misschien dat er nog iemand hier rond doolt, die ervaringen met je wil delen in je eigen topic :)

Aangezien je al een datum en zo hebt, zal ik je meteen verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen. Dan hoor je er helemaal bij en ben je ook goed te vinden voor anderen :)
Wil je zelf ook een operatieverslag typen na je bv, dan kan dat gewoon in dit topic, omdat je dan al op de goede plek staat.

Kijk gerust eens rond op het forum en na een tijdje wijst het zich allemaal vanzelf :)

Bij vragen, stel ze gerust hier :)
Veel lees- en forumplezier!!

xx BB
Ps: nog een vraag: ben je niet liever anoniem, omdat je je hele naam hierboven geschreven hebt? De meesten willen anoniem zijn, vandaar mijn vraag :) Laat maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, volgens mij geen reden voor, maar je hoort zijn naam niet zo vaak hier. Geen idee hoe het komt, want heb volgens mij nooit slechte verhalen over hem gelezen :)

Als je in dit topic naar boven scrollt, en dan naast de titel van je topic kijkt, staat daar een knop: volg dit topic. Als je daar op klikt, kun je een volgende keer je topic sneller terug vinden. Je klikt dan namelijk rechtsboven op je naam en dan op: Mijn inhoud. ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze naam wel redelijk vaak gelezen hoor..maarja dat komt misschien omdat ik voor mijn bv me behoorlijk heb verdiept in de Velthuiskliniek! Effe googlen.

Hij heeft in ieder geval zijn naam mee! Spannend hoor voor je weet is het januari,lekker zo het nieuwe jaar in!

Gr Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is super goed gegaan :-),

werd om 9:15 geopereerd en was om 10:15 alweer wakker.

Ik kreeg een beschuitje, thee en medicijnen.

Ze waren echt super lief voor me!

Ik mocht om 12 uur al lekker naar huis..de anethesist zei nog dat het super mooi was geworden toen ik ging..lief he ?

De pijn valt reuze mee, heb pijn op en rondom mijn borstbeen en ben de nacht uitstekend

doorgekomen..ben alleen 2x wakker geworden door pijn in mn rug dus super !!

Nu ik beneden lig en kom overeind voel ik een steek bij mijn hechtingen.

Net een belletje van de kliniek gehad, ze vertelde dat ik nog rustiger aan moest doen..hoe moet ik nog rustiger doen?? Ik doe al helemaal niks.

Haha ik kan moeilijk stil zitten laat staan liggen..maarja het moet dus.

Hoe ging het bij jou ? En hoe gaat het nu ?

Mijn 2013 kon niet beter beginnen !!!!

Liefs Car

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puntig? Komt heel vaak voor in het begin, maar meid, maak je maar geen zorgen. Dat puntige gaat ervan af.

6 weken geduld hebben :) Ik weet het, het is moeilijk, maar we hebben het allemaal overleefd ;)

Er gaat nog heeeeeeeeeel veel veranderen, dat zul je zien :) En als je denkt dat ze klaar zijn met veranderen dan zien ze er een week later weer anders uit haha

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Wat fijn dat het zo goed gegaan is. En wat mocht je al weer lekker snel naar huis zeg! Die steken bij mn hechtingen heb ik ook. Vooral na een nachtje half zittend slapen, en dan weer naar rechtop zittend doet het zo pijn. Heb jij daar ook last van? En benauwdheid? Na een tijdje trekt het dan weer weg. Gelukkig gaat het slapen wel goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angie, fijn dat het bij jou ook goed gaat !! Steken heb ik nu niet meer bij mijn hechtingen gelukkig.. Heb het nu meer aan de zijkanten maar niet vaak. Sterkte en beterschap meid !! Hoe vind jij ze eruit zien ? :-) Liefs

Hoi hoi,

O dat is fijn als die steken al een stuk minder zijn! Ik heb ze tot nu toe alleen van bovenaf gezien, en ik heb gewoon een decolleté!! Dat vind ik er al super uit zien. Maar hoe ze er verder uitzien...geen idee. Durf simpelweg de kliniekbh niet los te maken, bang dat ik iets beschadig :46: Woensdag mag die even af voor controle en douchen dus dan ga ik ze bewonderen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.