Ga naar inhoud

TIP: BH tegen rimpels in huid decolleté


Aanbevolen berichten

Anti-rimpel BH helpt ook na borstoperatie

PARIJS/ABCOUDE -

Anti-rimpel BH La Decollette biedt ook ondersteuning en comfort aan vrouwen die na een borstoperatie lastiger kunnen slapen.

Onderzoek van de bekende Parijse plastisch chirurg Dr. Benoit Couturaud toont aan dat 86 procent van de geopereerde vrouwen comfortabeler slaapt met La Decollette en dat 100 procent het dragen van de nacht BH comfortabel vindt.

Rimpels

Het onderzoek van Couturaud is uitgevoerd onder de vlag van het Parijse onderzoeksinstituut CERCO (Centre d’Etudes et de Recherches Cosmétologique), dat in 2010 de werking van La Decollette bij het voorkomen en laten verdwijnen van rimpels in het decolleté wetenschappelijk aantoonde.

Couturaud heeft zijn praktijk in Parijs en is verbonden aan het Institut Curie. De plastisch chirurg was op zoek naar een nacht BH die zijn patiënten na hun operatie ondersteuning en comfort bij het slapen kon bieden nadat ze ontslagen waren uit zijn kliniek.

Na een borstvergroting of een borstreconstructie voelt slapen op je zij vaak onwennig. Sport BH’s of bandages vormen ’s nachts op den duur geen oplossing omdat ze knellen

Anti-rimpel BH

Via zijn vrouw, directeur dermatologie Virginie Couturaud van CERCO, ontdekte hij de anti-rimpel BH. Couturaud gaf BH mee aan zijn patiënten om uit te testen en enquêteerde hen na één en na vijftien dagen. CERCO werkte de resultaten verder uit.

Enkele deelnemers aan het onderzoek hadden om medische redenen een borstreconstructie ondergaan. Het merendeel had een borstvergroting laten doen door middel van implantaten.

„La Decollette is in eerste instantie uitgevonden om rimpelvorming in het decolleté te voorkomen, maar nu blijkt dat vrouwen na een borstoperatie een tweede doelgroep vormen. Je kunt hem ook als nacht BH gebruiken ter ondersteuning van de borsten. La Decollette kan vrouwen die bij een operatie een prothese hebben gekregen meer comfort en ondersteuning bieden. Het slaapt echt prettiger,” zegt ontwerpster Rachel de Boer.

http://www.decollette.nl/shop/home.php

http://webshop.teleg...i-rimpel-bh-wit

Misschien werkt het wel of niet, maar ik ga er wel 1 bestellen!

XxX Pop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook voor de rimpels, maar omdat het ook meer comfort en ondersteuning zou bieden tijdens het slapen, dacht ik dat is miss wel wat.

Manlief zou deze ook wel leuker vinden dan de sportbh whahahah!

Miss moet ik de titel aanpasse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerst dat je bedoelde dat hij hielp tegen rimpelvorming veroorzaakt door de prothese ;) Dat was wat ik eerst dacht, maar toen ik het gelezen had, zag ik dat het om het decolleté gaat. Dat je geen rimpels krijgt doordat je huid bij elkaar frommelt als je op je zij ligt 's nachts :)

Zal ik je titel wat aanpassen? Wat zal ik ervan maken?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.