Ga naar inhoud

-Lise- : 18 december 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis : Dordrecht


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik wil me even voorstellen! Ik ben Lise, 24 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 kanjers van zonen.

Ik ben hier omdat ik me wil oriënteren op een borstvergroting..

Na 2 zwangerschappen en in totaal bijna 2 jaar borstvoeding gegeven te hebben, zijn ze nu nog kleiner dan toen ik 16 was.

Volgens de plastische chirurg kwam ik uit op een 75AA, maar cup 75A past beter. Heel m'n leven draag ik al bh's met wat vulling (niet al teveel vulling maar wel wat).

Tijdens dat ik borstvoeding gaf, vond ik m'n borsten perfect. Daardoor weet ik nu hoe ze kunnen zijn, en ben ik absoluut niet tevreden met wat ik nu heb.

Ik ben 1.70 lang en weeg 57 kg. Heb redelijke heupen (maat 38 aan broeken), maar de rest is erg slank. Maatje 36 past prima.

Nu twijfel ik dus wat voor maat ik wil gaan hebben! Doordat ik altijd 'vullingbh's' heb gedragen, en die altijd een cupje groter zijn met vulling dan wat je echt hebt,

heb ik een hele verkeerde kijk gekregen op cupmaten. Ik dacht namelijk altijd dat ik een kleine C had, grote B. Was ook echt geschokt dat ik eerder een AA heb :(

Wat voor maat zouden jullie in mijn plaats doen? Ik ga nog foto's plaatsen van hoe ik er nu uitzie, maar dan moet je wel even vriendjes worden eerst ;)

Liefs, Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lise,

WELKOM!!! :viannen_01:

wat leuk dat je een bv wilt laten uitvoeren!

Ik heb een beetje een zelfsoort verhaal alleen ik kom van een lege C cup af,maar droeg vaal push up bhs om t meer te laten lijken net zoals voor mn zwangerschappen.

Ik heb nu 500CC gekregen en ben tevreden met de vulling wat erbij is gekomen ,dus ik zou zeker niet te weinig CCs laten plaatsen,omdat je dus zelf al aangeeft eigenlijk iets meer wilt dan je al had.

Dat je een verkeerde kijk op cupmaten hebt is niet echt erg,straks met die CCs ga je je toch verbazen wat voor een giga maat je ineens zal hebben. :44:

Gewoon als je op consult gaat eerlijk eerlijk zeggen wat je droomboobs zijn,en eventueel een foto meenemen zodat hij kan zien wat je wilt.

De maten zijn dan niet echt belangrijk al zei ik dat ik graag een D cup wilde,maar die zijn zowiezo anders dan met sciliconen erin.

Dus duidelijk zijn in wat je wilt is t allerbelangrijkste.

Veel forum plz hier ii,denk dat je heel wat wijze gaat worden na al die info hier!

gr Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hallo meiden!!

Ik ben Lise, 25 jaar, en trotse moeder van 2 zoontjes van 3 en 1 jaar.

Nooit ben ik tevreden geweest met mijn borsten, behalve toen ik net begonnen was met borstvoeding geven. Ik had opeens tieten! haha :lol: Ik voelde me gelijk een heel stuk vrouwelijker.. heerlijk gevoel!

Maar helaas, nadat ik in totaal 2 jaar borstvoeding heb gegeven (allebei de kids ongeveer een jaar) blijft er niet veel over.. :( Ik voel me alsof ik dubbel zo oud ben, en dat gevoel ben ik zat!!

Gelukkig heb ik een hele lieve man die zegt dat het voor hem echt niet hoeft, hij me mooi zat vind (slijmbal :P) maar hij me wel begrijpt.

En dus ga ik, vandaag over 3 weken (!), eindelijk mijn nieuwe mooie borsten krijgen! :D Can't wait!!

Ik heb eerst 2 consulten gehad bij dr. Holtzer in het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Dordrecht, maar ik voelde me niet echt op m'n gemak bij hem. Ik had elke keer het idee dat ik zo snel mogelijk weer de deur uit gestuurd werd, en stom genoeg durfde ik daardoor niet eens mijn vragen te stellen...

Mijn zus werkt in dat ziekenhuis als operatieassistente, en zij kent daardoor alle chirurgen heel goed :) En zij adviseerde me eens een gesprekje te hebben met dr. Stook. And so I did!

Was een hele verademing! Hij is echt heel vriendelijk, professioneel, en ik voelde me op m'n gemak bij hem. Ik zei dat ik ongeveer een grote C, kleine D cup zou willen, en dr. Holtzer adviseerde 240 of 280 cc erin te laten zetten. Dat zat me niet echt lekker, klonk redelijk weinig, en dat klopte ook. Want een paar weken geleden ben ik gaan passen en waar ik op uit kwam, is ongeveer 350 cc! Wat een verschil!

Dus ik ben heel blij dat ik heb gekozen voor de andere chirurg ;) Je moet er toch niet aan denken dat het nog steeds klein is na zo'n operatie!

Hoewel alles beter is dan wat ik nu heb, maar toch ;) Ik ben trouwens 1.70 lang en weeg 57 kg. Maar m'n heupen zijn wat breder dan gemiddeld (sinds de bevallingen.. :82:)..

Bij veel foto's van mensen hier ben ik zoooo jaloers! Echt zo mooi allemaal!! Ik dan echt niet wachten tot ik er zelf trots bij mag staan!

Oh en dan volgend jaar lente/zomer...!! Durf ik eindelijk weer eens in bikini!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lise!

Vind het grappig dat we dezelfde bouw hebben en dezelfde chirurg en dezelfde hoeveelheid aan CC haha!

Ik kwam van bh maat 70A en ben naar een 70F gegaan met de 350cc high profile :)

Maar vind het ogen als een volle D zoals je op mijn foto's kan zien.

Dr Stook is idd een chirurg die weet wat ie doet :) Ben tevreden over het resultaat en hij neemt de tijd voor je!

Ik had gelijk mijn eerste consult bij hem en voelde mij direct op mijn gemak bij hem. Dus heb toen gelijk de operatie geplant.

Ook voor de operatie stelde hij me gerust dat hij er wat moois van ging maken was ook erg fijn!

Wens je heel veel succes en voor vragen; Shoooott :)

Liefs,

Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 2 weken tot De Grote Dag!! :D

Ik had verwacht mega zenuwachtig te worden vanaf 1 maand ervoor, maar ik voel nog helemaal geen zenuwen!

Ik denk er elke dag aan, dat wel, maar ik voel me er nog helemaal rustig onder! Komt dat nog, of ben ik gewoon gek ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt nog wel.. een aantal dagen vantevoren, maar op de dag zelf ben je helemaal relaxed en laat je het over je heen komen ;)

Automatische piloot neemt het over , en we ondergaan ons lot hahahahah :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de zenuwen zijn nog steeds nergens te bekennen!! Al voel ik ergens diep vanbinnen dat het niet lang meer gaat duren voordat ik wél ga stuiteren van de zenuwen :D hihi

Nog maar 1 weekje!!!!! :126:

Iemand nog tips wat ik moet meenemen de dag zelf? Een kotszakje, fotocamera.. nog meer?

Piepke: zo raar, maar ik droomde vannacht dat je in het echt een man was! haha! Ik droom echt bizar de laatste tijd...

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 dagen!!

Ik zit mezelf maar voor te houden dat ik nog niet zenuwachtig ben, het valt ook best mee,

maar ik merk het aan mezelf.. Ik ben prikkelbaarder, ik wil continu snoepen, ik heb totaal geen rust in m'n kont,

ik denk nergens anders meer aan, kan niks onthouden.. Ik denk dat er meer zenuwen door m'n lichaam gieren dan ik denk! :P

Ik ben zo bang dat ik het te klein ga vinden achteraf!! Heb ook al gedroomd dat ik wakker werd na de operatie en dat het bijna geen verschil was met nu! Vreselijk!!

Zal ik vlak voor de operatie nog even een voorbeeldfoto laten zien van wat ik ongeveer wil?

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, die droom heb ik ook gehad van te voren... En ook een, waarin nep boobs zo hard meewiebelen, dat ze steeds uit het truitje floepen :45: En die griet waarbij dat gebeurde (in mijn droom) vond dat de normaalste zaak van de wereld! Ze stopte hem gewoon terug in de bh en zei: ooh gebeurt de hele tijd :45:

Dromen zijn bedrog ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoe morgen is het zover!!

Nog niet echt last van zenuwen, maar wel wat prikkelbaarder..

En ik wil álles op orde hebben, het lijkt wel nesteldrang! :D Alles moet schoon en opgeruimd, en alle boodschappen voor de rest van de week zijn gebeurd

incl de boodschappen voor kerst.. Ik heb echt totaal geen rust. haha..

Ik zou bijna vergeten dat ik vanmiddag tussen 15:00 en 16:00 uur moet bellen om te weten hoe laat ik precies aanwezig moet zijn morgen!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover! Heb vrij weinig geslapen vannacht haha :)

En vlak voordat ik wakker werd, droomde ik dat ik in het ziekenhuis liep, en iemand mij een kamer in duwde waardoor ik voorover viel,

en mijn hechtingen zo uit elkaar splatten, en m'n implantaten braken :( Zo wordt je fijn wakker..

Maar ik heb er helemaal zin in! :D Beetje trillerig maar dat hoort erbij ;)

M'n volgende post is met nieuwe boobies!! :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.