Ga naar inhoud

Marlissa27 : 12 november 2012 : Dr. F. Straten : kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Marlissa en ik ben 27 jaar oud.

En ik ben moeder van 2 zoontjes.

Maar na mijn 2 zwangerschappen waren mijn borsten wel heel slap geworden.

Dat ik uit eindelijk gekozen heb voor een bv.

En die heb ik 12 nov gehad.

En ik heb 450 cc mentor achter de borstspier.

En had eerst 80b en nu?????

Maar ik ben er super blij mee.

Gr. Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben Marlissa, 27 jaar. En mama van 2 kids.

Ik had al eerder geschreven dat ik 12 nov een bv heb gehad.

Ik heb 450 cc mentor high profile rechts en 425 cc mentor high profile links achter de borstspier.

Ik was zelf eerst naar een Diana Gabriels geweest in Barendrecht.

Ik was gelijk tevreden daar. En ik had 2 weken later een afspraak met de arts zelf (Frans straten)

Ik was daar goed over te spreken. En eigenlijk werd mijn bv al naar 3 weken gedaan.

Ik vond het super snel gaan, had dat niet verwacht.

Maar ik werd op 12 nov om 10 uur verwacht in groesbeek, wat hij deed het liever in zijn eigen praktijk. Was wel ff een stukje rijden. Maar we waren er op tijd. Ik was er al om half 10. En om 11 uur zou het eigenlijk zover zijn, maar dat werd pas kwart voor 12. Vond dat toen wel lang duren. Maar ik was eindelijk zover. Weet nog eens Hoelaat ik naar de operatie kamer ging. Maar ik ik werd wakker om half 2. Ik het was allemaal goed gegaan. Maar wat een pijn toen ik wakker werd. Uit eindelijk mocht ik om half 4 naar me mannentje toe. Maar om half 6 mocht ik naar huis toe. Weer een lekker rit maar huis van andere half uur. Maar de dagen erna heb ik veel pijn gehad. Maar nu 15 dagen po. Moet ik zeggen, het gaat echt super nu.

Maar ik ben eigenlijk ook benieuwd of er ook andere meiden of vrouwen zijn geweest bij Diana Gabriels en bv hebben gehad van Dr Frans straten.

Groetjes Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marlissa

Rechtsboven in het scherm is een zoekfunctie. Je kunt daar de naam van een pc, een kliniek of andere trefwoorden ingeven om informatie te zoeken :)

Gefeliciteerd!

Heb trouwens even je topics samengevoegd en staat dus nu bij de operatieverslagen :) Ook meteen even je titel aangepast, dan hoor je er helemaal bij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marlissa27

Ik ben ook bij praktijk Gabriels geweest en echt super tevreden over alles en dat voor zo een mooie prijs.

Ik ben maandag de 19de geopereerd en alles is ook super verlopen.

Ik heb 375 dual plane gekregen, en de pijn viel mij erg mee. had wel drie dagen last maar over het algemeen goed te doen.

En nu 9 dagen p. o voel me echt super! Het is dat ik nog vrij weinig mag hihi... Vandaag afspraak voor controle en mijn hechtingen eruit te halen.

ik ben echt super blij met mijn boobies en nu al de vorm ( vond toch wel eng na sommige foto,s hier te zien hoe hoog ze soms zaten, F straten heeft mooi werk afgeleverd!)

Ook de verpleging vond ik top daar en super lief!

Liefs Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, volgens mij las ik ergens dat dat wel eens vaker gebeurt bij grote implantaten? Weetniet meer waar hoor,maar idd een telefoontje na de kliniek kan nooit kwaad.

Welterusten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt geen vocht uit toch? Alleen bloed? Ik zou inderdaad morgenochtend je pc opbellen en mocht je om wat voor reden dan ook niet snel bij hem of haar terecht kunnen of hem of haar niet aan de telefoon krijgen vraag dan of je deze foto kan mailen. Ook zou ik even niet douchen totdat je meer weet van je pc. Even droog houden lijkt me beter. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad. Alhoewel bloed had ik wel niet. Mijn litteken groeide niet toe nadat mijn draadjes verwijderd waren. Ontdekte dit na 3w. Moet je dagelijks verzorgen. Best dat je met de pc afspreekt met wat. Heeft bij mij toch geduurd tot 6 à 7 weken vooraleer het dicht was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hen net contact gehad met de kliniek. En heb ook een foto door gestuurd, die zou ze zo gaan bekijken. En zoals ik het uitlegde, zou ik waarschijnlijk antibiotica krijgen.

En ik ben eigenlijk ook benieuwd of er hechtstrips opkunnen om mijn litteken mooi te houden.

En ik hou jullie op de hoogte.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn is er aan de rechter borst nog steeds een klein wondje. Is na 8 weken nog niet dicht. Na 6 weken en half was er 1 van de 2 wondjes dicht, na 7 weken waren ze alle twee dicht en na 8 weken is er weer eentje open en komt er weer vocht uit. Mijn pc had me aangeraden om goed te ontsmetten, af te plakken met een steriele pleister en voorzichtig te zijn. Ze doen daar meestal niks aan. Wachten tot het dichtgroeid. PC zei dat het beter was om het zo te laten dichtgroeien en te hopen dat er geen infectie in komt dan er mee te gaan knoeien met hechtingen e.d.. Ze zei dat als er een vies litteken van zou komen ik een gratis correctie krijg.

x Kimmyza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai, ben ik weer. Nou ik ben een beetje gerustgesteld. Heb nu antibiotica voor een week. En hopelijk gaat het wondje gauw dicht. Verder konden ze er niet veel aan doen.

En kimmyza dat is voor jouw ook balen dat het nog niet dicht is en hopelijk is het voor jouw ook gauw weg. Kreeg je geen antibiotica.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou net gillen..meteen bellen,

heb je al dus gedaan,

hopelijk slaat de kuur snel aan!

Je bent er in ieder geval snl bij.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marlissa

Heb het helaas niet gered om gisteren alles te lezen en heb jouw topic dus gemist... Ik zie nu dat je al gebeld hebt, en dat is heel goed!! Antibiotica lijkt me op zn plaats, want je hebt wat geel beslag in je wond.... Moest je er ook iets op doen van je pc, want ik neem aan dat je hier niet gewoon je bh over moet aantrekken?

Komt er alleen bloed uit, of ook een andere kleur vocht? En je borst, is die dikker geworden, of meer gaan glimmen?

Het liefst doe je er een steriel gaasje op, dat je dagelijks verschoond. Moet je het van de pc uitdouchen, of net niet douchen? Allemaal dingen die je even goed moet weten....

Anders morgen nog even bellen! Zorg dat je goed op de hoogte bent!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.