Ga naar inhoud

meg1971 : november 2012 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ik ben Mo en heb vorige week een borstvergroting gehad: eindelijk voor het eerst in mijn leven voel ik me ook zonder kleding sexy. Geen gekke maximizer meer aan of het gevoel hebben dat ik in de botsauto's zit als ik tegen mijn vriend aanleun. Jippie !!!

Natuurlijk zijn er vriendinnen die het belachelijk vinden maar uiteindelijk gaat het toch om je eigen gevoel: had het jaren eerder moeten doen maar ik vind het nog niet te laat.

Ik heb me aangemeld om ervaringen te delen en omdat ik nieuwsgierig ben naar het resultaat bij anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meg

Gefeliciteerd met je borsten!!!

Super dat je je zo snel na een bv al echt sexy kunt voelen!! Dan heb jij een superherstel! :D

Bij wie ben je geweest en hoe zijn ze geplaatst? Wanneer? en hoeveel cc heb je gekregen?

Misschien leuk als je wat meer info met ons wilt delen :) Dan krijg je ook sneller reacties :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd in de Parkkliniek in Rotterdam. Was eerst ook bij een andere kliniek wezen praten maar daar had ik geen goed gevoel bij plus dat ik niets kon vinden over de arts die me zou gaan helpen. Mijn pc was nu dr. Timmenga en ik kan niet anders zeggen dan dat ik 100% tevreden ben met zowel het resultaat als de begeleiding en de werkwijze daar. Ik ben zelf werkzaam geweest bij een pc in een ziekenhuis dus wist wel een beetje hoe of wat maar bij jezelf is natuurlijk altijd heel anders :-)). Ze zijn 20-11 geplaatst onder de spier en er is meer ingegaan dan afgesproken het is 400cc geworden en het resultaat is verbluffend hihi. Pijn is me heel erg meegevallen alleen het slapen vind ik nog lastig : niet op je zij mogen/kunnen draaien geeft best wel wat rugklachten. Morgen gaan de hechtingen eruit en ik moet erg uitkijken dat ik niet teveel doe want ik hobbelde na 3 dgn al weer door de stad. Qua pijnstilling heb ik de eerste 3 dgn PCM 1000mg en 1 à 2 Diclofenac 50mg genomen en s'nachts een Diazepam om mijn spieren te ontspannen maar heb nu gelukkig niets meer nodig. Ik denk dat ik geluk heb gehad als ik sommige berichten lees want pijn hebben is erg vervelend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.