Ga naar inhoud

Hallo allemaal


Lovebird

Aanbevolen berichten

hoi,

lovebird :-) hier! ik heb 2 kindjes, een van 3 jaar en een van 7 maanden. Zelf ben ik 38 jaar oud.

Ik ben hier op zoek naar informatie over borstverkleining, aangezien ik zelf maat 75 F (ofzo) heb.

Ik weet niet eens meer wat mijn maat is, zo erg is het met mij hahaha.

Heb twee weken terug een gesprek gehad in MC Alkmaar en een aanvraag is verzonden naar mijn verzekering.

Nu was ik gister op zoek naar foto's van verkleiningen, maar ik heb ze niet kunnen vinden helaas! Kan iemand mij vertellen

heb ik niet goed gekeken of zijn ze er gewoon niet?

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met bvk in het ziekenhuis van Alkmaar?

groetjes,

LB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lovebird

Welkom op het forum!

Er zijn hier meer meiden te vinden met een bv, dan met een bvk, dus de topics en foto's van bvk's zijn schaarser hihi

Echter, ook hebben de dames van de bvk's vaak een prive-album of een album op mijnalbums.nl

Je kunt bij de topics over bvk lezen hoe de ervaringen zijn en misschien kun je dan meiden een pb sturen, of je evt foto's mag zien van hun. Je zult niet van iedereen zomaar antwoord krijgen, want vaak wil een persoon toch meer van iemand weten, voordat hij je zn foto's laat zien, wat natuurlijk begrijpelijk is :) (anders hoeven ze de foto's niet prive te zetten ;) )

Als je specifiek iets wilt weten over je pc, of je kliniek/ziekenhuis, dan kun je zoeken in de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm. Zorg wel dat het grijze vakje voor de loep, op: forums, staat.

Succes!!

En hoop dat je aanvraag goedgekeurd wordt!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.