Ga naar inhoud

hallo hallo


RibanaRouge

Aanbevolen berichten

Goedemidag allemaal!

Ik wil ook heel graag een borstvergroting!!

Heb al 2 consults gehad.

1 in MC Waalre bij Dr. Fresow, daar had ik een goed gevoel bij.

En 1 in Overpelt bij Dr. VanStraelen, ook een goed gevoel over.

Aanstaande dinsdag nog een consult bij Velthuiskliniek in Eindhoven bij Dr. van Rappard.

Daarna wil ik een beslissing nemen waar ik het wil laten doen!

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en advies?

Wie heeft er ervaringen met deze 3 chirurgen?

Dus alsjeblieft informeer mij !!

Alvast heel erg bedankt... Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi RibanaRouge

Spannend!!

En welkom op het forum!

Je kunt ervaringen met pc's opzoeken via de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Gewoon de achternaam invullen en zorgen dat het grijze vakje op; forums, staat. Dan krijg je allemaal topics waar de chirurg in genoemd wordt of dat over die chirurg gaat!

Op die manier kun je veel meer ervaringen lezen als dat je ooit reacties hier zult krijgen ;)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ribana,

Ik word 12 januari geopereerd door dr Vanstraelen! :) Ik had ook een goed gevoel bij hem, hij wist meteen wat ik wilde. Over 6 weken weet ik je te vertellen het het gelopen is :)

Ik werk zelf in het ziekenhuis daar en heb heel veel goede verhalen gehoord over hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom!!

Ik ben ruim 5wk geleden geopereerd door dr Fresow in medisch centrum waalre!! Op aanraden van iemand uit de medische wereld en ik had ook meteen zo'n goed gevoel daar dat ik niet meer verder hoefde te kijken.

Hele erge lieve mensen en natuurlijk ook heel belangrijk;ben echt SUPER gelukkig met het resultaat!

Succes nog met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie mij meer informatie geven/ ervaringen vertellen over Dr. Fresow (Waalre) en Dr. Vanstraelen (Overpelt) en Dr. van Rappard ( Eindhoven)???

Ik ben nieuw hier! En wil een borstvergroting door 1 van hun laten doen...

Ik hoor het graag!!! Alvast bedankt.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het even samenvoegen, je twee topics, want is idd overzichtelijker zoals Stones al zegt :)

Als je info zoekt over artsen, dan kun je de naam van de arts intikken in de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm! Zorg wel dat het grijze vakje, voor de loep, op: forums, staat.

Zo vind je een heleboel ervaringsverhalen als je artsen hier bekend zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal !!!!

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik snap dit nog niet zo goed haha..

Ik kon mijn berichten en jullie reacties niet meer vinden!!

Ik had ook een heel goed gevoel bij Dr. Fresow maar ook bij Dr. VanStraelen en dat scheelt toch bijna 1000 euro.

Maar eigenlijk moet je natuurlijk niet bezuinigen op je lichaam...

Ik ben nog goed research aan het doen en moet mijn keuze nog maken!!

Ik ben er wel echt 24/7 mee bezig.. Niet normaal!!

Liefs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Dat ik zeker heel normaal. Zelfs nu ik ze heb ben ik er nog (te?) veel mee bezig!

1000 euro is zeker veel geld...maar ook wat je zelf al zegt het is wel je lichaam. Een goed gevoel bij je pc is echt het allerbelangrijkste. Maar dat heb je tot nu toe bij beide....lastig!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom hier op het forum!!!

Ja, er veel mee bezig is zijn is heel normaal , hier ook hoor! :-)

Ik heb 13 december mijn borstvergroting bij Dr Fresow in de kliniek in Waalre. Ik had er ook meteen een heel fijn en goed gevoel bij. Heb 2 gesprekken gehad. En 13 december is het dus zover, spannend!!

Heel veel succes bij het maken van je keuze!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.