Ga naar inhoud

3landenpunt


Aanbevolen berichten

Bij mij is het linker drielandenpunt wel mooi genezen, tenminste dat vind ik zelf ;)

Rechts heb ik een gat gehad en dat is nu een wat breder litteken.

Maar aan de andere kant: als je gewoon staat, zie je er niks van omdat je borst ervoor zit :)

Het litteken rond de tepel en het litteken dat vanaf de tepel naar beneden loopt vond ik belangrijker en die zijn bij mij gelukkig ook mooi geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het litteken rond de tepel en het litteken dat vanaf de tepel naar beneden loopt vond ik belangrijker en die zijn bij mij gelukkig ook mooi geworden.

Maar het 'kruispunt' van die 2... dat is juist het 3 landenpunt waar Debbes het over heeft :D

Tenminstte.... ?

Debbes.. Heeft dit punt lang open gestaan bij je omdat je je afvraagt of dat dit ooit mooi geneest?

Ik heb een borstlift gehad, en mijn 3 landenpunt heeft ook even open gestaan. Is een breder litteken geworden, maar nu na een jaar wel mooi vervaagd. De andere kant is direct mooi genezen :35:

Ik verplaats je vraag trouwens eventjes,want hij staat nu bij de operatieverslagen voor een borstverkleining ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,ja ik vraag dit omdat ik nu met een gat zit,heb het nu 2 weken en de operatie verkleining/lift is 3weken geleden......ik las hier wel veel over het beruchte 3landenpunt maar niks over hoe het is genezen,maak me er toch zorgen om al zeggen ze in het zh dat het echt helemaal goed komt en ik me geen zorgen hoef te maken, er zit ook best harde huid naast de opening,,echt vrvelend...hoe lang gaat dit nog duren?? Tis alleen mn rechter borst trouwens....bedankt voor jullie antwoordden hoor! Ik ben nieuw en weet nog niet precies hoe dit werkt, haaha,

Groetjesss

Trouwens ik heb het idd over de kruising onder de borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.