Ga naar inhoud

webwinkels


Leontine32J

Aanbevolen berichten

Tja, ik ben 53 en min of meer gelukkig zoals ik ben.

Kennelijk is het niet voldoende om regelmatig even te kijken, maar moet je minimaal 1 keer per jaar ook een bericht plaatsen, want mijn account was dus in het ongerede geraakt en mijn posts verloren.

Ik had een paar jaar geleden een oproepje geplaatst om mij (web-)winkels door te geven waar beha's worden verkocht voor dames die een maatje hebben waarmee je niet lekker slaagt bij de Hunkemöller of zo, zodat ik een lijstje kon aanmaken voor geïnteresseerde dames. Heeft helaas nooit storm gelopen, ook al bestaat het lijstje nog steeds. Mocht je interesse hebben, stuur mij even een berichtje op leontine.bh.lijstje@gmail.com, Mocht je een aanvulling weten, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om me een berichtje te sturen.

Liefs, Leontine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leontine

Welkom terug op het forum! :)

Dat het zo geregeld is, dat als je een jaar niet actief geweest bent op het forum, dat je account dan op niet-actief gezet wordt, is natuurlijk wel logisch :) Om ruimte vrij te maken en zo de bandbreedte toereikend te houden, kan niet alles aanwezig blijven tot in de eeuwigheid. Hoe graag we dat ook zouden willen!

Ik begrijp de reden van jouw berichtje niet zo goed... Misschien dat je het me kunt uitleggen?

Je schrijft dat je 53 bent en redelijk tevreden met hoe je bent, en vervolgens vraag je aan meiden hier of ze zich bij jou willen melden met een lijstje voor waar je grotere maat bh's kunt kopen? Wat heeft het een met het ander te maken?

Ik weet dat er een topic bestaat over internetsites met verkoop van grotere bh-maten. Zal hem even voor je zoeken. Kun je trouwens ook zelf via de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm ;)

En mocht je zelf een lijstje hebben, dan hoeft niemand je een email te sturen ;) Je kunt er gewoon een topic over maken en dan vullen anderen wel aan als ze aanvullingen hebben :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BB,

Dat lijstje is ooit begonnen toen er nog geen reclame gemaakt mocht worden op het forum voor zaken welke daar niet voor betaalden. Maar ik begin dus kennelijk echt achter te lopen. Zal de leeftijd wel zijn :D

Maar het lijstje was dus niet alleen voor dames met een grote cup, maar ook adressen voor dames met bv. een 85AAA of een 60F. Maar als ik bovenstaande goed interpreteer, zal je nu dus ook het een en ander vinden in de zoekmachine op kleine cup of kleine onderwijdte (of zoiets).

Ik kwam trouwens de afgelopen jaren eens in de 1 a 2 maanden op dit forum langs, maar vond niets om op te reageren, dus deed dat ook niet. Ik moet zeggen dat de nieuwe layout een stuk frisser oogt.

Liefs, Leontine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.