Ga naar inhoud

Koning232 : 4 januari 2013 : Dr. Niessen : Jan v. Goyenkliniek : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hai, Ik ben mireille, ben getrouwd en heb 2 kinderen.

Wil al jaren een borstvergroting en na mijn 2 kinderen is er nog weinig van over gebleven.

Ben al op 1e consult geweest in de JVG kliniek in Amsterdam, bij Dr. Niessen.

Ik heb gekozen voor een anatomisch implantaat; Natrelle 410 st MM en 320cc.

Krijg 4 januari mijn nieuwe boobs!!

Ik heb al op meerder profielen gekeken voor een beetje vergelijkings matriaal :107: ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

owh spannend, je bent al bijna aan de beurt

krijg je voor of achter de spier?

ik krijg (510) 310 cc voor spier en ben ook bij andere dames aant kijken voor vergelijking materiaal

ben ook erg nieuwsgierig hoe ze gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je Eline,ik heb nu 80B maar na 2 kids zijn ze erg slap geworden en een beetje gaan hangen dus werdt het echt tijd,eigenlijk heb ik nooit volle borsten gehad

nu krijg ik 320cc achter de spier,ben zeer benieuwd en kan het niet afwachten,dus veel succes allemaal x

veel liefs Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mireille,

zo een beetje dezelfde begingsituatie als ik dus (alleen zonder de 2 kids :106: )
hoogstwaarschijnlijk wordt het ook 320 CC dus ben benieuwd wat het resultaat zal zijn.
wat heeft jouw PC gezegd wat je gaat krijgen met 320CC? of wat wil je zelf?


Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Veer,

alles is goed gegaan maar dat ik op bed ging gisteravond werdt ik toch misselijk en beroerd, het

leek wel of ik zou flauwvallen, maar na een goede nachtrust gaat t wel weer,ben wel super stijf

en ik kan dus echt niks, maar ja gelukkig zitten ze eraan en zoals ik het nu zie zijn ze prachtig

morgen mag het verband eraf dus ben zeeeeeeeeer benieuwd.

bedankt.

veel liefs Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.