Ga naar inhoud

Bilaterale borstreductie na maagverkleining


Aanbevolen berichten

Omwille van een belangrijke vermagering was de inframammaire plooi zeer mobiel en werd deze geherfixeerd aan het ribbenrooster, de ingreep was borstreductie volgens Weiner (mastopexie) Hoelang ben je werk ombekwaam, hoelang heb je de pijnen en de steken in de borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doellie...

Dit is voor leken abracadabra, en we zitten hier op een lekenforum ;)

Even zonder te googelen bedenken wat je bedoeld... Doordat je erg vermagerd bent, heb je een borstlift gehad??

Er zijn hier verschillende verhalen te vinden over borstliften, met of zonder prothesen.

Ik zal de link even toevoegen die je verwijst naar verhalen hierover.

Hoelang je werkonbekwaam bent, is afhankelijk van het werk dat je doet. Kantoorbaan is gemiddeld een week of 2, bij zwaarder lichamelijk werk, zoals in de zorg of een bakkerij, 4 weken ongeveer... Maar dit is afhankelijk van wat jouw pc hierover gezegd heeft.....

http://www.borstenforum.com/forum/18-operatie-verslagen-borstlifting/

Veel leesplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. en je borstplooi is weer vastgehecht aan je ribbenkast? :17:

Werkombekwaam : Dat ligt een beetje aan de werkzaamheden die je doet?

Dat kan enorm verschillen.

Een kantoorbaan, met enkel zittend werk dan kun je na 2 weken wel weer aan de slag, echter zul je de inwendige hechtingen van je borstplooi nog wel een tijd voelen trekken.

Zou je lichamelijk zwaarder werk doen (verpleegkundige , waar je mensen in en uit bed moet helpen bijvoorbeeld) , dan zou ik 4-6 weken wachten zodat je littekens goed dicht zitten en het zaakje inwendig ook goed op zijn plekje gegroeid zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahahahaahah OMG!!!!! BB... ik lees jou uitleg over de abracadabra wel, maar niet het antwoord wat er verder onder stond :45:

Nouja, wat heeerlijk dat we hier zo op 1 lijn zitten :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Door maagverkleining had mijn borst veel meer huid dan borstklierweefsel. De inframmamaire plooi werd geherfixeerd aan het ribbenrooster doordat deze zeer mobiel was. Ik had rug-, schouderklachten en maceratie ter hoogte van de inframammaire plooi. Zijn er nog mensen met dezelfde operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doellie, welkom op dit forum :D

Uhhh je schrijft nogal technisch en wat ik eruit begrijp is dat je dus een soort van borstverkleining hebt gehad, maar dat er geen klierweefsel is weggehaald, maar alleen huid? En dat ze je plooi hebben vast gezet aan je ribben??

Je hebt een topic aangemaakt bij verslagen, maar dan is het de bedoeling dat je ook echt een verslag van de operatie schrijft, zoals door wie je bent geholpen en waar en wanneer enzovoorts...Dan krijg je ook waarschijnlijk meer reacties. Als je de info nog geeft zullen we je topicnaam aanpassen en als je alleen wilt weten of er meerdere zo'n soort gelijke operatie hebben gehad, dan zal je topic verplaatst worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doellie, welkom op dit forum :D

Uhhh je schrijft nogal technisch en wat ik eruit begrijp is dat je dus een soort van borstverkleining hebt gehad, maar dat er geen klierweefsel is weggehaald, maar alleen huid? En dat ze je plooi hebben vast gezet aan je ribben??

Je hebt een topic aangemaakt bij verslagen, maar dan is het de bedoeling dat je ook echt een verslag van de operatie schrijft, zoals door wie je bent geholpen en waar en wanneer enzovoorts...Dan krijg je ook waarschijnlijk meer reacties. Als je de info nog geeft zullen we je topicnaam aanpassen en als je alleen wilt weten of er meerdere zo'n soort gelijke operatie hebben gehad, dan zal je topic verplaatst worden.

Inderdaad er werd geen borstklierweefsel weggehaald alleen overtollige huid en om modellering te verkrijgen werd de borstplooi aan de ribben vastgemaakt , door de vermagering had ik helemaal uitgezakte grote borsten zonder model.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch al gereageerd op dit topic??? Waar is die post naartoe??

Juist... ik denk dat je het andere technisch omschreven topic bedoelt ;)

Zou dat kunnen? (jup.. heb even gekeken, je antwoord stond elders, maar staat inmiddels hier weer bij)

*edit*

Ik heb de 2 topics samengevoegd want de strekking is hetzelfde mijn inziens, en tevens verplaatst naar een andere rubriek.

Doellie, ik zal je een privebericht sturen met de link naar je eigen topic, zodat je geen nieuwe hoeft te openen als je je eerdere vraag niet terug kan vinden :35:

Zover ik weet zijn er hier meer mensen die door gewichtsverlies ook een borstlift/verkleining hebben gehad, en er zijn ook mensen wiens borstplooi verplaatst is, en opnieuw is vastgehecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist... ik denk dat je het andere technisch omschreven topic bedoelt ;)

Zou dat kunnen? (jup.. heb even gekeken, je antwoord stond elders, maar staat inmiddels hier weer bij)

*edit*

Ik heb de 2 topics samengevoegd want de strekking is hetzelfde mijn inziens, en tevens verplaatst naar een andere rubriek.

Doellie, ik zal je een privebericht sturen met de link naar je eigen topic, zodat je geen nieuwe hoeft te openen als je je eerdere vraag niet terug kan vinden :35:

Zover ik weet zijn er hier meer mensen die door gewichtsverlies ook een borstlift/verkleining hebben gehad, en er zijn ook mensen wiens borstplooi verplaatst is, en opnieuw is vastgehecht.

Hm, dan heb ik gisteren niet goed gezocht, thanks Piepke ;)

En de link die ik al hierboven plaatste, stuurt je door naar andere mensen met een borstlift Doellie ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.