Ga naar inhoud

Een vraagje


kimmieke

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu 11 dagen PO, gisteren in de stad even een lingeriewinkel binnengestapt.

En gewoon uit nieuwsgierigheid BH's gepast, gewoon om eens te kijken welke maat.

Uiteindelijk kwam ik uit op een 75 E!!

Ik heb niet de indruk dat mijn borsten nog erg gezwollen zijn, al moeten de implantaten nog zakken!

Kan ik er nu vanuit gaan dat het een E cup blijft, of kan het miss nog een C worden??

Dus mijn vraag is, krimpen jullie borsten nog na bijna 2 weken PO??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een C zal het zeker niet meer worden, maar bij jou kan het nog twee kanten op. Stel dat je nog wat vocht verliest (wat je vaak niet ziet zelf) dan kan het een grote D worden, of als ze nog wat zakken, kan het ook nog een F worden. Ligt er ook aan hoe goed die E van jou nu gevuld is :)

Maar hey, mooie maat!!

Misschien wel nog even wachten met een bh kopen... 11 dagen po is wel krap aan he... Er zijn er genoeg die naderhand weer bh's te koop moeten zetten omdat ze net wat te vroeg met kopen waren....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.