Ga naar inhoud

sportbeha nog aan


Aanbevolen berichten

hey hoi damens, ff vraagje, waarschijnlijk een raar vraagje, maar we krijgen allemaal als advies om ons sportbeha minimaal 6 weken dag en nacht aan te houden...nou is mijn vraag, ik heb de eerste 2 weken geen sportbeha aan gehad, maar zat ingepakt met verband..volgende week dinsdag ben ik 6 weken po, maar heb dan maar 4 weken mn sportbeha aan gehad..zou ik dan nu wel of niet nog 2 weken mijn sportbeha moeten aan houden of kan en mag ik dan eindelijk een mooi beha-tje aan... :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je 6weken PO bent

en je kan een normale beugel bh verdragen dan zou ik het lekker doen meis :)

heb zelf nog zeker twee weken lopen switchen tussen sportbh en normale bh.

pas toen ik een bh had gevonden van Freya die goede support gaf ging het goed

dus het is wel belangrijk dat je een bh uitzoek die je boobs goed ondersteunen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi... ik verplaats je topicje even. Hij staat nu bij de polls ;)

.....hihihih...Piepke ik ben nog niet zo bekend met dit forum..dus hij staat nu bij de POLLS?? Ga me dan maar wat meer verdiepen op het forum... (vind ik trouwens helemaal niet erg) ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

.....hihihih...Piepke ik ben nog niet zo bekend met dit forum..dus hij staat nu bij de POLLS?? Ga me dan maar wat meer verdiepen op het forum... (vind ik trouwens helemaal niet erg) ;-)

Nee hihi, je topic stónd bij de polls, Piepke heeft hem verplaatst naar het vragenhoekje :)

Was mij niet opgevallen dat je bij de polls stond haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.