Ga naar inhoud

Pluympje :14 november 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey!

Ik ben Naomi, ben 22j en heb een week geleden mijn BV laten uitvoeren bij dr. Damen id Wellness Kliniek te Genk.

Nu ik een weekje PO ben zit ik toch met wat vragen, mijn protheses zitten precies zeer hoog, is dit normaal? En heb ook een stukje van men l-borst dat gewoon gevoelloos is... Had uit onrust toch even naar de kliniek gebeld en zij vertelden me dat dit normaal is dat het allemaal goedkomt...

Nu wil ik toch graag even jullie ervaringen horen, iemand die hetzelfde had na 1 week of langer?

xoxo Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Pluympje

Welkom op het forum!!

Dat je prothesen nogal hoog zitten, dat komt vaker voor! Duurt nog een paar weken, eer ze op hun plek gezakt zijn!! Meestal moet je na 6 weken toch duidelijk verschil kunnen zien :) Anders moet je contact opnemen met je kliniek, als ze geen cm gezakt zijn tegen die tijd.

Gevoelloosheid is heeel normaal na een bv. Duurt dagen tot maanden eer het gevoel weer terug komt. Maar meestal komt het wel terug.

Steken zul je ook nog gaan ervaren. Helaas horen die er ook bij, dat is ook iets waar je de komende maanden wat las van kunt blijven hebben.

Voor de rest moeten ze gewoon zachter worden en dan kan het genieten beginnen ;)

Geduld, is het toverwoord :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 november heb ik mijn BV laten doen bij DR. Damen id Welness Kliniek. Had gekozen voor 330cc, high en achter de spier. Service van de kliniek was goed. Om 7.50u moest ik er zijn. Was er uiteraard véél te vroeg, dus mocht ook iets vroeger naar m'n kamer, kreeg daar een schortje aan en moest een zetpil opsteken en binnen het halfuur kwamen ze mij halen.

Op de operatietafel vind ik zoizo een enge belevenis, zeker het steken van een baxter, de verpleegster vond geen ader dus moest het in m'n pols (NOG ERGER).

Kleine 2 uurtjes later lag ik al op mijn kamer en was ik wakker. Ik ben altijd vrij goed na een verdoving/narcose dus dit was ook weer het geval, enkel was ik heeeeeeeeel moe.

De terugrit naar huis heb ik de hele tijd geslapen, van pijn was nog geen sprake.

Eenmaal thuis, heb ik me geïnstalleerd id zetel, geprobeerd iets te eten maar erna kwam alles er terug uit, ookal voelde ik me zeker niet ziek.

De eerste nacht was VERSCHRIKKELIJK, echt heb geen oog dichtgedaan ondanks de pijnstillers.

De dag daarna was al even vreselijk als de nacht... Maar toen iemand van de WK belde vertelde die lieve vrouw mij dat het alleen maar beter zou gaan. En gelijk had ze.

Ik ben nu 8 dagen PO en voel me al veel beter als een week geleden. Enkel nog beetje last vd normale kwaaltjes (gevoelloos, spierpijn, rugpijn vh slapen). Ook heb ik gisteren m'n verband eraf gehaald en ik moet zeggen, ik vind ze totaal niet mooi... Ze lijken nep, hoog en zijn stug. Ik weet dat ik hier nog niet teveel over moet stressen maar het werkt wel een beetje op mijn humeur.

Vandaag moest ik net met de hond buiten en uiteraard trok dat dom beest mega hard als hij een duif zag, zéér vervelend, heb precies terug veel pijn... Hoop dat dit geen invloed gaat hebben op mijn inkapselprocess...

Hoop echt dat mijn borsten nog veel gaan veranderen, want zoals ze nu zijn pff weet ik het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Gefeliciteerd met je boobs!! :01: Fijn dat je verband er al af is. Ik denk inderdaad dat je je niet zo druk moet maken, ze veranderen nog erg veel wat ik kan opmaken uit alle verhalen, geduld schijnt het toverwoord te zijn!

Ik ben zelf volgende week aan beurt bij dr. damen (was eerst dr. verdonck maar die kan twee weken lang niet opereren). Ik krijg 300 cc high profile achter de spier. Ik zal snel foto's uploaden en een verslagje schrijven. Heel veel succes met je herstel, komt allemaal goed! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!! En ze zullen nog gaan zakken en zachter worden :) Probeer er niet te veel over in te zitten :)

Wat je eigenlijk niet moet doen, is met de hond wandelen!! Je mag niet tillen, dus ook niet aan een trekkende hond trekken! Dat is niet goed voor je inkapselingsproces.

Een keertje, zal niet zo erg zijn, maar laat liever iemand anders met de hond gaan :)

Ik pas ff je titel aan :) Dan hoor je er helemaal bij :D en ik voeg je twee topics even samen, ik dacht al: die naam komt me bekend voor ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sieb23 alvast héél veel succes volgende week! En geduld is idd een toverwoord, spijtig genoeg ben ik geen tovenares en kan ik geen geduld toveren... Maar Ik probeer het toch :131:

BB Thanks, ja ben nog niet helemaal thuis hier op het forum ivm het zelf plaatsen van berichten enz. Ja had al spijt, normaal is m'n hond zo loom dat hij niet trekt, maar had net de pech dat er een hele vogelzwerm neerstreek voor z'n neus... Ach zal hopelijk niet veel effect geven op m'n inkapselprocess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Ik ben in 2011 door Dr Damen geopereerd en toen mijn verband er na enkele weken afging verschrok ik ook

ff omdat mijn borsten zo hoog zaten!

Maar das normaal en da komt allemaal in orde hoor. Met de tijd gaat het er beter uitzien!

Heb ook lang een dof gevoel gehad in mijn linkerborst en da is sinds een tijdje weg!

Allemaal héél normaal dus maar begrijp da je wa ongerust bent. Had ik ook hoor! :lol:

Grtjs Pink xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Ik ben in 2011 door Dr Damen geopereerd en toen mijn verband er na enkele weken afging verschrok ik ook

ff omdat mijn borsten zo hoog zaten!

Maar das normaal en da komt allemaal in orde hoor. Met de tijd gaat het er beter uitzien!

Heb ook lang een dof gevoel gehad in mijn linkerborst en da is sinds een tijdje weg!

Allemaal héél normaal dus maar begrijp da je wa ongerust bent. Had ik ook hoor! :lol:

Grtjs Pink xxx

Hey, echt wel geruststellend die ervaringen van andere hier! Heb er het volste vertrouwen in, en dat dof/gevoelloos deeltje is al beetje beter maar nu is het in m'n andere borst. Maar ach, het is nog niet zo lang geleden! Kijk al uit naar de 6weken PO!

xoxo Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.