Ga naar inhoud

Reacties van mensen die niet weten wat er nou anders is aan je.


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Misschien is het omdat ik er nu meer op let. MAAR

Hebben jullie ook niet dat jullie meer/betere complimenten over jjullie uiterlijk krijgen? Ze kunnen het niet plaatsen maar vinden je er beter uitzien?

Ik ben van A + kipfile'tjes naar C, kleine D gegaan. En op de een of andere manier krijg ik meer complimenten...

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Anomiepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan er eigenlijk niet over meepraten, heb het nog niet achter de rug. maar dit is toch wel 1 ding wat ik doodeng vind, dat zodra volgend jaar de jurkjes en korte mouwen weer tevoorschijn komen dat iedereen het gewoon aan me ziet! en precies wel weten wat er met me gebeurd is. ik heb helemaal geen zin in aandacht vanwege de bv.

ik had dus ook een minder positieve reactie afgelopen week van een collega die 2 jaar terug behandeld is tegen haar borstkanker. zij had er dus wel moeite mee dat mensen (in het algemeen) dit lieten doen. voor mij een lesje, om toch terughoudend te zijn in wie ik het wel en niet vertel. ik merk ook dat ik het makkelijker vertel aan mensen die zelf ook een kleinere cup hebben.... die reageren heel begripvol, want hebben het zelf ook overwogen of doen dit nog steeds...

en wat zeggen jullie dan als jullie zo'n compliment krijgen?? wie is de grootste, beste smoezer hier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meesten die een BV laten doen, doen dit niet voor de aandacht vanwege hun nieuwe borsten.

Ze doen dit vanwege meer zelfverzekerdheid en meer vrouwelijkheid. Ik denk dat dat hetgeen is, wat de ander opvalt. En vandaar dat je gecomplimenteerd word omdat ze "iets" aan je zien. Of het nou je borsten zijn, je vrouwelijkheid, of je zelfverzekerdheid.

Je moet niet bang zijn. Waarom heeft jouw collega moeite met mensen dien een BV hebben gehad?

Jouw collega heeft een erg negatieve ervaring met "borsten" gehad. Voor haar was het een grote angst.

Voor ons, de meiden die een BV willen of hebben gehad, hebben borsten een heel andere betekenis.

Het valt mensen niet op als je het binnen proporties houdt, Ik ben van A naar C, kleine D gegaan. Misschien dat ze twijfelen, en dan is het aan jou om het toe te geven of tegen te spreken. Ze geloven wat je zegt.

Ik ben verlegen als ik een compliment krijg. Maar krijg wel een DAMN goed gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja same here.

Ik krijg wel complimentjes van mannen, maar na mijn BV is het wel meer geworden. Bijv. op de sportschool, het lijkt wel alsof bijna alle kerels daar ineens 'hoi' tegen me zeggen en/of aardig naar me lachen :blush: ik weet wel dat ik voor mijn BV ook niets te klagen had qua aandacht, maar ik ben nu wel vrouwelijker, en ik denk dat het wel opvalt bij de mannen.

Niemand heeft nog aan me gevraagd of ik ze vergroot heb, maar ik krijg wel allemaal opmerkingen dat ik een goed figuurtje heb enzo. Voorheen ook wel, maar het zijn vooral de mannen die zeggen dat ik er goed uit zie. Misschien zeggen zij het makkelijker en liggen zulke dingen bij vrouwen anders (jaloers? Elkaar geen complimentje geven?) Dat vind ik wel even moeilijk soms, want ik ben wel onzeker en weet niet zo goed hoe ik met complimentjes om moet gaan. Ik weet dat je ze gewoon moet bedanken voor het compliment maar ik denk dat je dan nogal TE zelfverzekerd overkomt. Dus ook ik heb dat ik er verlegen van word. Stom eigenlijk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet bang zijn. Waarom heeft jouw collega moeite met mensen dien een BV hebben gehad?

Jouw collega heeft een erg negatieve ervaring met "borsten" gehad. Voor haar was het een grote angst.

Voor ons, de meiden die een BV willen of hebben gehad, hebben borsten een heel andere betekenis.

hoi excella,

(dit is eigenlijk beetje van het onderwerp maar wil hier toch nog even op reageren) we hebben het daar uitvoerig over gehad alleen haar eerste reactie was negatief. ik leg het uit omdat het bij haar nog 'vers' is, en zij het natuurlijk haar eigen plekje heeft moeten geven, ik snap het heel goed.... overleven is immers veel belangrijker dan uiterlijke "schijn". haar borst is aardig verminkt door bestraling etc. zij komt in aanmerking voor een reconstructie, maar is daar niet klaar voor. ik noem dit als voorbeeld omdat ik vaker bij mensen tegenkom die zich min of meer schuldig voelen over hun bv tov mensen met borstkanker of andere ziektes. voor mij signaal om terughoudend te zijn en blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het omdat ik er nu meer op let. MAAR

Hebben jullie ook niet dat jullie meer/betere complimenten over jjullie uiterlijk krijgen? Ze kunnen het niet plaatsen maar vinden je er beter uitzien?

Ik ben van A + kipfile'tjes naar C, kleine D gegaan. En op de een of andere manier krijg ik meer complimenten...

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Anomiepje

Het is niet helemaal een antwoord op je vraag maar ik wil het toch even vertellen. Ik kwam vorige week op een feestje binnen, met m'n 2 kids, zegt iemand ineens, terwijl ie me recht aankijkt 'zo, die zijn gegroeid!!' Ik voelde dat ik kleurde en pas toen hij naar de kids keek realiseerde ik me dat hij het over hen had. :blush: Ik was echt even met stomheid geslagen maar moest naderhand wel lachen hahaha. :152::152:

En toen ik van de week op een reunie was, van klasgenootjes van 25 jaar geleden, zei ik ook zoiets stoms. Ze hadden het over borstvoeding en iemand gaf na een jaar nog steeds borstvoeding. Ik zei dat ik het ook lang gedaan heb en vervolgens zei ik 'maar er blijft niet veel van over' doelend op mijn borsten. Ik zag die 2 echt naar m'n borsten kijken...haha zo stom! Eerst zei ik dat soort dingen ook altijd maar nu was het een beetje raar natuurlijk. :blush:

Maar als ze er echt wat van gezegd zouden hebben zou ik zeggen wat ik eerst ook altijd zei 'een goede bh doet wonderen!!' :101:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ohhw Anomiepje dat vroeg ik mij ook eens af, maar gelukkig jij stelde die vraag,

ik moet enorm lachen als mensen familie vrienden collega`s tegen mij zeggen

JEETJE jij bent wel enorm aangekomen he..?, maar het staat je wel goed je was te mager..

Maar wel de ogen gericht op me meloenen hahaah..

:152::lol::154::45::66::69::14::68:

:48: Toeteletoet Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, heel grappig kelly! dit soort uitspraken zou je van mij ook kunnen verwachten

ik dacht dat ik gister op excelle reageerde, nu blijkt het anoniempje te zijn..... iets te diep in het glaasje gekeken waarschijnlijk :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.