Ga naar inhoud

Hanneke : 12 november 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben toch maar even lid geworden om te kijken hoe jullie een bv hebben ervaren! Ik heb 10 dagen geleden in belgie een bv gehad bij dr. verdonck. Bij mij is het in principe allemaal prima verlopen en ik heb het resultaat al gezien. Helemaal happy maar ik heb nog steeds vrij veel last, pijn en erg gewollen bosten. Het slapen is dan ook niet echt geweldig aangezien ik een buikslaper ben en ik nu op mijn rug moet liggen.

wat is jullie ervaring hiermee????

gr Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke, welkom en gefeliciteerd!

Dat rugslapen is behoorlijk afzien soms...we moeten er wat voor over hebben hè?!

Voor mij is het nu 5 wk geleden en kan sinds een week weer op m'n zij slapen.

Wauw! Sportbh 70E! Dat zal straks in een gewone bh wel een F worden denk ik?

Sportbh hoort best strak te zitten ja. Als de zwelling wat is afgenomen zal de bh ietsje minder strak zitten. Hij moet nu natuurlijk niet afknellen.

Succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!!! :D

Zwelling is nog heel normaal, zo kort po. De heeft er weinig last meer van, na twee weken maar een ander kan er wel een week of 8 last van hebben. Ligt er maar net aan hoe jouw lichaam ermee omgaat :)

Ik zal je titel even aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen. Misschien vind je het leuk om je verhaal van de dag van de operatie wat uitgebreider te vertellen? Altijd leuk voor mensen die nog na jou naar dezelfde kliniek gaan ;)

En leuk voor jezelf om bij te houden misschien?

Het toverwoord bij een bv is: Geduld ;) Het duurt 6 weken tot 3 maanden eer alles echt op zn plekje zit en je borsten als van jezelf voelen :) Dat duurt lang, als je erop wacht :)

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

ja 12 november zijn ze erin geplaatst in de welness kliniek bij dr. verdonck. hele fijne arts trouwens! Ik moet zeggen dat de pijn nu al een stuk minder is. Ik had een verkeerde sportbeha gekocht. Ik had er één die ultra schokbestemdig was maar daardoor kon ik dus haast niet meer ademen en zat hij echt heel strak. Nu heb ik er één bij de hunckemuller gekocht, waarvan ze zeiden dat deze veel gebruikt wordt voor bv. Het is een wereld van verschil dus ben blij dat ik gewisseld heb! Zal eens kijken voor een operatieverslag, moet mezelf nog even een beetje wegwijs maken op de site. Thuis ook twee kleine kinderen rondlopen dus nog niet heel veel tijd gehad. Maar ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en gevoel als ze dalijk eigen zijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.