Ga naar inhoud

pijn net onder mn borsten, middenrif


linnie129

Aanbevolen berichten

Ik had de eerste dag na de bv pijn onder mn borsten, of net er tussen zeg maar waar het randje van je bh zit. Een soort drukkend gevoel. Kan het moeilijk omschrijven, maar herkent iemand dit???

Gisteren namelijk weer dat drukkende gevoel en het was echt pijnlijk, en onprettig. Vanmorgen ook weer licht dat gevoel.

Verder ook het gevoel hebben van een opgeblazen buik, blegh... wanneer trekt dit toch weg???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook na mijn 1e bv en heeft ook een tijd aangehouden, net of dat bot gekneusd was....is later vanzelf overgegaan..

En die opgeblazen buik trekt ook na een aantal weken weg...kortom....niet druk over maken, hoort er gewoon bij.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken je verhaal. Ik ben nu 9 dagen PO en de pijn is vrijwel weg! Wel met opstaan na de nacht nog last van. Trekt na ongeveer 5 minuutjes weg.......

Die bolle buik heb ik ook. Ik ben er nu bijna van af. Sinds gister heb ik echt het idee dat het aan het slinken is. Ook het stuk bij de BH band houdt nu iets minder vocht vast waardoor het drukkende gevoel aan het afnemen is. Ik merk dat ik savonds weer iets vocht vasthoud waardoor ik dus weer wat meer druk ervaar. IDD veel thee drinken. Met name groene thee en kruidenthee hielpen bij mij goed.

De pijn die met vlagen op komt zetten herken ik ook wel. Echte pijnpieken. is denk ik een teken dat je lichaam aan het herstellen is :-)

Komt helemaal goed meid!

Succes met herstellen.

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pijn had ik ook, nagevraagd bij de pc en dit was zijn uitleg: tijdens de bv zijn je borstspieren uitgerokken (als je dual-plane of achter de spier hebt). Die spieren zijn gehecht aan je borstbeen dus daar trekt dat ook heel erg vandaar de pijn.

Nog even volhouden, de pijn gaat uiteindelijk weg :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke meiden, dus ik ga maar over op de thee haha!!! Ga gelijk een kopje pakken ;-)

Moet zeggen dat mn buik 's avonds ook erger is dan overdag hoor. Tjonge jonge lijk dan echt wel zwanger hoor. haha!

Maar goed het is wel fijn om jullie opbeurende berichtjes te lezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.