Ga naar inhoud

gwennetjee : 14 november 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Mijn naam is gwen, 23 jaar oud en zoals jullie kunnen zien nieuw op dit forum! Ik dacht laat ik mijzelf ook aanmelden zodat ik ook alle verhalen kan lezen en mijn ervaringen kan delen! hieronder in het kort wat over mijn bv :)

Ik wilde al een aantal jaar een borstvergroting, omdat ik mijn boobs in verhouding met mijn lichaam niet vond passen, Ik ben zelf 1,76 en 70 kilo en had maar een kleine b75, Na veel nadenken en research dan toch besloten een borstvergroting te laten doen!! Mede dankzij mijn hele lieve vriend die het voor mij voorgeschoten heeft!

Ik maakte een afspraak met Dr. Damen. In eerste instantie een beetje onzeker omdat ik verschillende verhalen las over Dr. Damen, zowel positief als negatief. Uiteindelijk besloten om 13 november toch naar het consult te gaan en om dan te kijken of ik me op mijn gemak voelde bij hem of niet. Het gesprek verliep soepel en na mijn lijst met vragen was ik gerust gesteld. Uiteindelijk gekozen voor 330cc, omdat dit nog een natuurlijk resultaat zou geven, anders zou het er 'nep' uit gaan zien.

De volgende dag werd ik geopereerd en alles verliep prima, snel geholpen en binnen 1,5/2 uur weer terug op mijn kamer. daar nog even 'uitgerust' en vervolgens naar huis gegaan. Ik had de eerste 2 dagen erg veel pijn, maar gelukkig hielpen de pijnstillers wel goed. Nu ben ik inmiddels een week verder en is de zwelling afgenomen. mijn verband zakte daardoor ook telkens af dus dat heb ik er afgehaald en loop sinds vandaag met een sportbeha. Moet wel zeggen dat het allemaal nog erg stijf aanvoelt en dat ik ook vind dat ze erg hoog zitten, maar als ik het goed gelezen heb zakken ze nog naar beneden?? (ik hoop het tenminste!). kan het ook zijn dat ze na het zakken wat groter lijken? Al met al ben ik tot nu toe wel tevreden over het resultaat, maar ik kan natuurlijk pas echt een uitspraak doen als alles zit zoals het hoort!

Liefs Gwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gwen!!

Welkom op het forum!!

En van harte met je boobs!!!

Over de hoogte van je boobs: ja, die gaan normaal gesproken nog zakken hoor. Kan een paar weekjes duren, eer ze op hun plekje zakken, dus geen zorgen :) Bij de meesten gaan de borsten er wel wat groter uitzien als de spier verder uitrekt, als ze dual plane geplaatst zijn, maar ik merkte zelf vooral (heb ze voor de spier) dat ze groter gingen lijken toen ik ongeveer 6 weken po was en gewone bh's mocht gaan dragen. In truitjes kwamen ze toen veel beter uit, dan in mijn sportbh!

En ze worden zachter dan en beginnen meer en meer hun vorm te krijgen, waardoor het er voller uit gaat zien :)

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij :D

Als er iets niet klopt in je titel hoor ik het graag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel BB!

Ik kan echt niet wachten tot het eindresultaat! Ze zijn bij mij wel achter de spier geplaatst en merk ook nog dat het allemaal erg gespannen is, dus ik wacht de komende weken rustig af :D. Dan misschien een stomme vraag, maar waar staat po voor?

xx gwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je BV, ik heb op dezelfde dag als jij mijn BV laten doen bij Dr. Damen. Over de Service kan ik echt niets slecht zeggen. En ja heb ook hetzelfde probleem met het verband dat afzakt, dus dat gaat er vandaag af. Heb net zoals jij ook 330cc gekozen voor een mooi resultaat, ook al ben ik 10cm kleiner dan jij. Vind ze nu ook nog beetje hoog zitten en er nep uitzien maar heb hier al gelezen dat dat in orde zou moeten komen.

Heb nog wel een vraagje, heb jij ook last vn plaatsjes die gevoelloos zijn?

Veel succes nog met het herstel!

xx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben 12 november geopereerd door dr Damen in de welnesskliniek! Ik heb 380 cc gekozen, ookal raadde hij mij 330 cc aan.

Bij mij zitten de implantaten ook nog erg hoor hoor, de rechtse zit zelfs nog een stukje hoger dan de linkse.

Het is bij mij ook nog allemaal erg hard en stijf...

Geduld hebben zeggen ze hier...Ik wou dat we al een paar maanden verder waren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja naar he, dat gevoelloos deeltje...

Ik weet waar je het over hebt haha. Het 'enge' gaat er uiteindelijk sowieso wel wat vanaf.

Ik ben nu iets meer dan 5 maanden po en ben nog gevoelloos aan beide borsten, zowel de hele onderkant als de hele zijkant (buitenkant) Niet om je bang te maken, maar het kan echt lang duren. Tis gewoon te hopen dat het gevoel terug komt, maar dat is nooit met zekerheid te zeggen. Er is in je gesneden, en de zenuwen moeten hun 'gevoel' weer vinden :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel pluympje! jij ook gefeliciteerd :)

Het gevoelloze heb ik zelf niet echt, maar heb inderdaad ook gelezen dat dat heel normaal is in het begin. Heb zelf wel dan m'n tepels heel gevoelig zijn, maar verder nergens last meer van.

en zoals kimmieke al zegt, we zullen geduld moeten hebben inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik zou graag willen weten wanneer ik weer mag douchen?? Ik ben 14 november geopereerd in de Wellness Kliniek en moest eigenlijk 2 weken met verband lopen.. Het verband zakte bij mij af, dus na een klein weekje heb ik het er al afgehaald. Ik durf alleen nog steeds niet onder de douche te stappen, omdat er 2/3 weken niet douchen stond, maar ik vraag me af ofdat dat alleen vanwege het verband was of ook vanwege de hechtingen die bedekt zijn met een 'pleister'.

Ik ben het zo zat om maar half onder de douche te kunnen en me haar op zo'n vervelende manier te moeten wassen. Ik zou dolgraag weer lekker onder de douche willen stappen! Weet iemand of ik al weer mag? Ik ben nu dus 11 dagen po en heb nog de stickers over de henchtingen heen zitten, maar verder zit ik ni et meer in het verband, dus please make me happy en zeg dat ik weer mag douchen :D.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai xusjj_gwen,

Ik mocht zelf al na 2 dagen douche, maar dat vond ik ook eng. Maar ben na 3 dagen po al gaan douche. En dag 6 zijn mijn pleisters eraf gegaan. En ben een dag later weer wezen douche. En ik denk dat het bij jouw ook wel zou mogen, en je heb je pleisters er ook nog opzitten. En meer kan ik er zelf niet over zeggen. Want ik ben morgen pas 2 weken po.

Groetjes Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden,

Ík vraag me af hoe lang het bij jullie allemaal duurde voordat jullie boobies echt volledig gezakt waren?

Ik ben nu meer dan 10 weken po, maar vind dat ze nog steeds niet ver genoeg gezakt zijn! Ik heb nog steeds geen mooie ronde/natuurlijk bolling aan de onderkant en je ziet echt dat ze nog wat hoog zitten. Zelf ben ik erg bang dat ze te hoog blijven zitten en niet meer verder zakken, vandaar mijn vraag aan jullie hoe lang het bij jullie duurde :)

x Gwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen je foto;s zien van 5 weken po en daar vind ik ze prachtig!!

Niet te hoog ofzo, helemaal prima!!

Maargoed... ik kan vinden wat ik wil, als jij het niet zo mooi vind dan heb je er niks aan hè ;)

Ik weet niet meer precies hoe lang het bij mij duurde.. ik denk wel minder als 10 weken, week of 6 denk ik.

Maargoed.. ze zeggen dat ze tot een jaar erna veranderen dus dat zal dan wel kloppen :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu twee weken verder en ze zakken wel iets bij mij heb ik het idee. Bij mij lijken ze wel naar de buitenkant gedrukt te worden door mijn spieren opeens? (dual plane) Daar ben ik wat minder blij mee maar ook dat zal wel afwachten zijn wat ermee gaat gebeuren? Of doe ik toch nog teveel? Ik probeer zo min mogelijk te doen maar toch....

Denk dat we toch moeten afwachten wat de tijd gaat doen... Op je foto's zien ze er mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.