Ga naar inhoud

prothese ATH 405 wie kan me helpen


Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik ben afgelopen afgelopen vrijdag op consult geweest bij accz

en heb prothese gepast meerdere gepast (4 stuks) en mijn voor keur ging naar de laatste (grootste prothese)

maar de des betreffende consulent kon me niet vertellen hoeveel cc het was en of ik het uberhaupt zal passen

daar was natuurlijk het advies van Dr onselen voor nodig.

maar mijn foto's zouden pas door hem gezien worden als ik een afspraak zou maken.

en dat vondt ik niet echt fijn... want zou toch eerst info willen hebben voordat ik difinitief een keus maakt

maar toch kreeg ik vandaag een mail van de consulente ( erg netjes vondt ik)

met de mededeling dat de foto's alsnog naar de pc was gestuurd en dat hij

ATH 405 adviseerde

maar denk dat de 405 voor cc staat ?? toch

maar waar staat de ATH voor?

wie kan me helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah

Sorry dat ik het zeg, maar de gang van zaken......... Nou ja, laat ik mijn mond maar houden.....

ATH 405 wil het volgende zeggen:

Het is een Cereform anatomisch gevormd implantaat.

Tall hight, high profile. Dat wil zeggen, dat ze redelijk hoog zijn, met een high profile, zodat je ook iets bolling krijgt aan de bovenkant van je boob. Echter minder dan bij een rond implantaat.

De maten van deze ATH 405:

405 cc

12,2 cm breed

13,5 cm hoog

5,5 cm projectie

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zeg ik het wel

Hoe dokter van Onselen met de consulten omgaat is echt niet zoals het hoort hoor!! Het kan dan volgens sommige een goede pc zijn, goede consulten geeft hij zeker niet. Hoe kan een pc nou aan de hand van foto's bepalen wat erin zou moeten?? Als vrouw zijnde wil je toch persoonlijk van de pc horen wat zijn advies is? Nu moet je via een email horen wat de pc geadviseerd heeft. En dat krijg je dan weer via een assistente te horen?? Betaal je daar uiteindelijk een x aantal euro's voor??

Sorry, ik moest het toch zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah

Sorry dat ik het zeg, maar de gang van zaken......... Nou ja, laat ik mijn mond maar houden.....

ATH 405 wil het volgende zeggen:

Het is een Cereform anatomisch gevormd implantaat.

Tall hight, high profile. Dat wil zeggen, dat ze redelijk hoog zijn, met een high profile, zodat je ook iets bolling krijgt aan de bovenkant van je boob. Echter minder dan bij een rond implantaat.

De maten van deze ATH 405:

405 cc

12,2 cm breed

13,5 cm hoog

5,5 cm projectie

xx BB

BB bedankt dit is pas duidelijke uitleg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En morgen consult bij Demeyere?

Ben benieuwd wat hij je gaat adviseren. Hij meet je op en bekijkt de situatie ter plekke. Mocht je voor het maximaal mogelijke gaan, dan zal hij tijdens de operatie bekijken wat de mogelijkheden zijn. Er mag dan iemand die jij dat toevertrouwd, kijken tijdens de operatie of dat is wat jij zou willen :)

Succes morgen!!!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan een pc nou aan de hand van foto's bepalen wat erin zou moeten?? Als vrouw zijnde wil je toch persoonlijk van de pc horen wat zijn advies is? Nu moet je via een email horen wat de pc geadviseerd heeft. En dat krijg je dan weer via een assistente te horen?? Betaal je daar uiteindelijk een x aantal euro's voor??

nou je zegt precies wat ik dacht... dit uite ik ook bij de consulente ( die toch besloten heb om als nog contact op tenemen)

nou geen idee ik nam ook aan dat je aan de huid moest voelen enzo om tot besluit te komen of mijn huid zo'n grote prothese aankan

en ja ik heb geen woord gewisselt met pc alleen met consulente. maar nee ik heb niks betaald voor dit advies.... en dat was ik ook echt niet van plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou je zegt precies wat ik dacht... dit uite ik ook bij de consulente ( die toch besloten heb om als nog contact op tenemen)

nou geen idee ik nam ook aan dat je aan de huid moest voelen enzo om tot besluit te komen of mijn huid zo'n grote prothese aankan

en ja ik heb geen woord gewisselt met pc alleen met consulente. maar nee ik heb niks betaald voor dit advies.... en dat was ik ook echt niet van plan.

:35:

Volgens mij is het zelfs wettelijk zo geregeld, dat je de arts in een consult gezien moet hebben!! Dit was laatst bij een programma, weet niet meer of het radar of iets anders was... rijdende rechter? Kan ook namelijk. Het mag niet zo zijn dat je de arts pas vlak voor de ingreep ziet.... Dacht ik :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou BB dat hoop ik ook niet!

hahaha, jij was wel heel snel met reageren, want was mijn tekst na het posten toch maar even aan aan het passen. Vond het toch niet door de beugel kunnen haha...

Dus jouw zin hierboven slaat eigenlijk nergens meer op haha.

Neem maar van mij aan dat hij zijn consulten zelf doet :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee BB

maar ik laat me echt niet opereren zonder kennis te hebben gemaakt met arts en "mijn" belangrijke vragen aan pc te hebben gesteld

ik vindt zelf namelijk nog wel een grote ingreep. dus ga niet zo gauw over de drempel

maar ben erg blij met alle tips en info die ik hier op forum krijgt en ook dat ga ik morgen bij Dr. Demeyere te horen brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leah

jeetje zeg...ik schrik daar wel van hoe ze bij het accz consulten doen. Dat kan echt niet!!!! :84: Je wilt toch een gesprek met de pc en weten welke prothesen het worden. De informatie die je nu via dit topic hebt gekregen zou je van de pc tijdens je consult moeten krijgen:wacko::unsure:

Ik hoop dat je vandaag een fijn consult hebt met alle antwoorden op je vragen (weet zeker dat dit goed komt hoor...)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.