Ga naar inhoud

Leeleetje : 31 januari 2013 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis


Gast leeleetje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen...

Ik ben Liliana en ik ben 26 jaar. Ik heb twee prachtige zoontjes van 4 jaar en een van 9 maanden. Ik ga woensdag op consult bij dr Lommen in het Vlietland ziekenhuis en ik kan verder weinig eindresultaat foto's van hem vinden.

Wie heeft er ervaring met dr Lommen? En zou ik aub wat resultaat foto's mogen zien?

Alvast bedankt!!

Groetjes Liliana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeleetje

Welkom op het forum!!

Ik heb even gezocht via de zoekfunctie en de volgende leden hebben foto's in een album staan hier op het forum. Bij sommigen moet je wel vrienden zijn om ze te kunnen zien, geloof ik:

Beebster

Mirres

geke

Barbabella

Dat waren de namen die ik kon vinden.

Als je hun naam rechtsboven in het zoekvenster intikt en dan dat grijze vakje, voor het loepje, op: leden, zet, dan kom je op hun profielpagina. Daar kun je zien dat ze een album hebben.

Mocht het niet lukken, dan laat je het me maar weten :)

In dat zoekvenster kun je ook zoeken naar topics over dr. Lommen. Gewoon Lommen intikken en dan dat grijze vakje op: forums, zetten. Dan krijg je alle topics waar deze arts genoemd wordt of vermeld wordt in de titel van het topic :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.