Ga naar inhoud

Bijna 5 wk po. Mag je in een rokersruimte zitten?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames..

Ik ben nu 4 wk en 5 dagen po.

Ik vroeg me af of ik alweer in een ruimte mag zitten waar veel gerookt wordt?

Ik rook zelf niet, maar bijna al mijn vrienden wel, en dan zitten we achter het huis aan onze 'eigen' bar, en daar wordt dan erg veel gerookt. Tot nu toe heb ik elke keer gezegd dat er niet gerookt mag worden, omdat toen ik een week po was, de pc dit ook afraadde.

Mijn herstel gaat redelijk goed verder, littekens zijn alleen in het midden nog donkerrood, maar helemaal aan het uiteinde worden ze al roze.

Kan ik vanavond zeggen dat er gerookt mag worden, of moet daar nog mee gewacht worden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, oke.. dit is wel heeeeel strikt inderdaad. Ieder voor zich, heel knap dat jij en je vrienden er zo in meedenken.

Heel strikt gezien, zou je nooit meer bij je vrienden in het rokershok moeten gaan zitten ;)

Maar puur om een infectie te voorkomen hoef je het nu niet meer te laten :35:

Je kan gerust weer het rookhol in.

Een infectie is overigens nooit uitgesloten, kijk SUpergirl haar verhaal, die krijgt een borstontsteking na een tandartsbezoek :17:

Maargoed... over het algemeen.... moeten we maar niet zo gaan denken want dan mogen we niets meer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag er voor hoever ik zelf weet gewoon bij zitten. Zelf roken is idd slecht voor het genezingsproces heb ik me laten vertellen. Maar als je een avondje in de rook zit, moet volgens mij niet zo erg zijn hoor. Wel superlief dat ze zo een rekening met je houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad! En scheelt een hoop, anders stinken je kleren en alles er ook zo naar..

Dat advies kreeg ik een week po, nu alweer 3 weken verder natuurlijk, maar dat was een pc in opleiding die mijn hechtingen toen verwijderde, en die zei dat het slecht was voor de genezing van de wond en dat het niet goed was voor het littekenweefsel. De wond is allang dicht natuurlijk, maar als je de hele avond tussen alle rokers zit adem je zelf ook een heleboel in, dus dat is dan niet echt goed voor de genezing toch? :22:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wond is allang dicht natuurlijk, maar als je de hele avond tussen alle rokers zit adem je zelf ook een heleboel in, dus dat is dan niet echt goed voor de genezing toch? :22:

xxx

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel strikt gezien niet nee, het is gewoon niet gezond :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.