Ga naar inhoud

Slecht slapen na bv


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb woensdag een bv gehad.

Alles is goed gegaan, voelde me de eerste 2 dagen goed. Maar nu gaat het slapen nog steeds slecht.

Wat kan ik hier aan doen?

Ik ben in de welness kliniek geholpen door d'r Damen. En die bind je helemaal in :(

Mag ik het verband er ook afhalen?

En sport beha aan doen?

Heb ook steeds een steek in me rechterborst?!??

Wie weet wat ik moet/mag doen!

Liefs Rikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rikkie,

Ik zou het verband er niet af halen. Houd je aan de regels die de kliniek/pc je gegeven hebt.

Over het slapen...ja het is even heel vervelend om zo slecht te kunnen slapen, maar ook dat gaat vanzelf steeds beter hoor. Heb je je hoofdeinde iets omhoog gedaan? En je helemaal omringd met kussens? Ook kan je een kussentje in je knieholte leggen. En verder tja...geduld... :7:

Uiteindelijk is alles het het waard hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardoor slaap je slecht? Door het verband, of door de pijn?

Die steken in je borst die kunnen nog heeeel lang duren dus dat is niets om je zorgen over te maken.

Hoe lang moet je volgens de kliniek het verband dragen?

Sja, de ene krijgt een martelband, en de ander verband. Het dient echt allemaal hetzelfde doel, en dat is dat je prothesen netjes op hun plek blijven zitten.

Met alleen een sportbh gaat dit niet lukken en dan loop je over een paar weken misschien met de gebakken peren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag bij de wellnes geweest. Moet 2 weken van d'r Verdonck het verband omlaten. Inderdaad minder maar ja het moet even. Over het slapen betreft ik kan ook bijna niet slapen doe geen oog dicht en kom niet overeind. 'S morgens ben ik helemaal gesloopt en is alles stijf. Echt ff afzien nu. Bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben dondedag geopereerd in het ziekenhuis en mij verband mocht er de volgende dag al af.! nu moet ik alleen 24 uur mij sport beha dragen. met het verband had ik ook veel meer pijn!!!!!!

slapen is drama omdat je maar 1 houding aan kan nemen en overal spierpijn!! ff doorbijten denk ik dan maar... is voor het goeie doel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap inmiddels elke nacht op mijn zij. En ik moet echt moeite doen om niet lekker op mijn buik te rollen.

Kan misschien vast al wel, maar ik vind het nog een te eng idee. Elke keer als ik daar aan denk, dan krijg ik een vies beeld in mijn hoofd, over uitpuilende implantaten hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na 2 weken weer op mijn zij slapen. Gewoon een groot kussen waarop mijn hoogste arm kon liggen ( zonder dat hij dan mijn borst knelde)

Ligt heerlijk.

Nu 8 weken verder lig ik soms alweer op mijn buik. .maar zij slapen wil beter (ik was een buikslaper maar mis het niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rikkie,

Begrijp je volkomen!

Ik ben in 2011 geopereerd door Dr. Damen. Was ook strak ingetaped en da deed ook nie altijd even goed.

Heb toch volgehouden en het verband errond laten zitten zoals hij gezegd had en de dag dat het verband eraf mocht, heb ik bij hun een sportbh gekocht! Zat trouwens stukken beter! :131:

Het slapen heeft bij mij ook een tijdje geduurd eer da weer goed ging...maar da komt allemaal

wel weer in orde. Ff afzien hé! Maar je weet waarvoor je het doet!

Grtjs Pink xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik zie nu pas alle reacties!

Slecht van me..

Ik heb na een week het verband eraf gehaald. Moest officieel 2 weken.

Had gebeld met de kliniek en het mocht eraf. Pff wat een verademing.

Was kortademig,jeuk,pijn alles.

Maar ik mag verder niet meer klagen. Mijn linker borst 'loopt wat achter' hihi..

Die is nog wat dikker.

Woensdag mogen de hechtingen los geknipt worden en dan eindelijk lekker douche, wat verlang ik daar na toe!

Slapen is nog steeds wel een drama. Heb nog niet 1 nacht door geslapen. Puur omdat ik niet een rugslaper ben :(

Wanneer mag je weer op je zij slapen?

Liefs Rikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.