Ga naar inhoud

even voorstellen


Mileetje

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!!

Al een paar jaar zit ik te twijfelen over een bv. Ik ben 23 en daardoor misschien ook vrij jong. Ook zou ik over een jaar of 5 misschien wel kinderen willen en ik ben bang dat dit consequenties heeft op je bv. Daarnaast staat het idee van een operatie me gigantisch tegen (wie niet natuurlijk;)) en soms vraag ik me af of het niet een stukje zelfacceptatie is. Je bent wie je bent, met of zonder grote borsten. Aan de andere kant lijkt het me zo heerlijk om echt vrouw te kunnen zijn! Ik word vaak jonger geschat doordat ik vrij ielig ben en ik vind het een ramp om bikini's/bh's te kopen. Ik hou heel erg van mooie lingerie, alleen omdat ik me net een 14jarige voel af en toe staat het me gewoon tegen om de hunkemoller binnen te stappen...

Mijn ouders staan volledig achter me gelukkig. Wat lastig is, is dat mn vriend juist weer fel tegen is. Hij vindt me mooi hoe ik nu ben en vindt een bv nep. Toch zet ik het door omdat ik het voor mezelf immers doe en niet voor hem, al zet het je toch wel iets sneller aan het twijfelen....

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen! Zowel de goede als de slechte. Ik ben nu bezig met het uitzoeken naar een goede kliniek (/chirug), dus tips zijn van harte welkom!;) Ik heb alleen nog nooit op een forum gezeten dus ik moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt.

Groetjes Mileetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mileetje!

Herkenbaar, je verhaal. Ik zal in het kort mijn verhaal vertellen. Toen ik een jaar of 21 was, ben ik ook al naar de huisarts geweest om te vragen of een operatie de enige mogelijkheid was voor grotere borsten. Ik durfde toen niet, vond het een heel eng idee. Idd, stukje zelfacceptatie. Maar dat is nooit gekomen. Ben altijd ontevreden gebleven. Na de geboorte van mijn zoontje (was toen 30 jaar) kreeg ik stuwing en oh wat was ik trots, eindelijk eens iets op mijn borstkast dat op borsten leek! Maar helaas, 2 weken verder was er weinig meer van over en was wat ik had ook nog eens slapper geworden. Erg balen dus! Ik leerde een tijdje geleden iemand bij toeval kennen die haar borsten liet vergroten en heb gezien hoe het voor en hoe het na de operatie was. Dat zag er zo mooi uit dat ik direct besloten heb om het ook te laten doen. Al die jaren twijffel waren dus eigenlijk nergens voor nodig. Binnenkort is het zo ver, eindelijk gaat het gebeuren... Succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mileetje

Welkom op het forum!!

Of jij wel of niet een bv laat doen, is volledig aan jezelf :) En er wordt vaak gezegd dat het er nep uitzien, maar zet 10 vrouwen op een rij, met 1 zonder bv, en vraag 100 mannen wie geen bv heeft gehad, dan zullen er maar een paar zijn die de juiste vrouw kiezen. Het kan er heel natuurlijk uitzien.

In het begin is alles nog gezwollen en nep, maar zeker na een maand of drie, ziet het en voelt het bijna als 'normale' borsten :)

Er zijn hier genoeg topics te vinden over borstvergrotingen. Je kunt ook zoeken op trefwoorden, pc (plastisch chirurg) of kliniek, rechtsboven in het zoekvenstertje.

Ik ben zelf in Belgie geweest, bij dr. Demeyere. Ben heel tevreden over zijn werk en er zijn ook heel veel goede verhalen over hem te lezen hier op het forum.

Een keuze hierin maak je zelf en het beste is ook, om gewoon eens een consult te plannen, zodat je wat meer zicht hebt op wat wel en wat niet kan. Niet álles kan natuurlijk :)

Heel veel lees- en forumplezier en als je tijdens het lezen vragen te binnen schieten, stel ze dan gerust.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.