Ga naar inhoud

Spierscheuring!


Lies30

Aanbevolen berichten

Nou ,als je me fotos ziet,kun je heel goed zien op de blootfotos dat ze ook zowat onder mn oksels zitten,hihi.

heb dat vooral aan de linkerkant,dat voel ik als ik in bed lig op mn zij!

Ik vind t een super mooi gezicht die bolle zijkanten,maar had ze toch iets liever wat meer naar t midden gehad,

dan had ik wat meer decolete he.

Bij mij blijft t dus zo, want ben al bijna 3 jaar po hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lies

Is het bij jou 1 borst die verder naar buiten zit dan de ander?

Het kan zijn dat 1 pocket iets ruimer is dan de andere, waardoor het voelt alsof de ene boop wat verder naar buiten zit als de ander...

De vorm van je borsten blijft normaal gesproken gelijk, dus als je al borsten had die verder uit elkaar staan, dan blijft dat ook zo als ze vergroot worden.

Er kan nog heel veel veranderen de komende maanden. Het is heel vaak een kwestie van geduld... En dat is niet altijd even gemakkelijk, dat geduld ;)

Misschien dat je eens een foto kunt plaatsen, om te laten zien wat je bedoeld?

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reactie!

Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen hier.. Word overal geblokt op de site volgens mij. Maar het is inderdaad aan een kant. Vreemd genoeg waar de kleinste protese is geplaatst. Ik hoop maar dat de boel nog gaat zakken en ik het dan minder voel. Dinsdag moeten de hechtingen eruit, dan zal ik nog eens navraag doen bij de arts.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh je kunt toch gewoon een album hier aanmaken?

haha vlinder: ja dat kan ;)

Lies, ik voeg even de link toe die je naar de handleiding brengt over hoe je een album moet maken en dus foto's kunt plaatsen. Als je dan een foto wilt plaatsen, dan kun je dat doen.

Hier is ie:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Succes!

En als er vragen zijn, kun je altijd een pb schrijven aan een administrator/moderator (die met rood vermeld staan)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha vlinder: ja dat kan ;)

Lies, ik voeg even de link toe die je naar de handleiding brengt over hoe je een album moet maken en dus foto's kunt plaatsen. Als je dan een foto wilt plaatsen, dan kun je dat doen.

Hier is ie:

http://www.borstenfo...eiding-galerij/

Succes!

En als er vragen zijn, kun je altijd een pb schrijven aan een administrator/moderator (die met rood vermeld staan)

xx BB

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo!!!

Vraagje...

Ik ben tien weken terug geopereerd.. Anatomische protheses en dual plane geplaatst. Ong 7 weken rust gehad en toen weer aan het werk. Na 1 1/2 week scheurde 1 kant in. Weekje rust weer toen met dyclofenac en oxazepam. Het ging weer goed. Nu is het weer bal..

Zijn er mensen die dit ook hebben gehad???

En wat hebben jullie toen gedaan??

Graag reacties! Groetjes en alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ja idd oef! Voelt alsof er met een mes in gestoken word.

Ik ben geholpen in velthuiskliniek in velp.

De eerste keer moest ik alleen mr rust hebben met medicijnen. De tweede keer kreeg ik wel medicijnen maar mocht ik gewoon doorwerken en sporten.

Wanneer t in dec niet over is dan ga ik onder een scan..

Geen idee hoe t vervolg zal zijn.. Ik let nu mr wat extra op met wat ik doe en til..

Dacht hier steun te vinden, verhalen dat er meer dit hebben meegemaakt en wat te doen..

Het verloop ging zo goed alleen nu baal ik een beetje.

Wel erg blij met mn borsten!

Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lies !

Dat is inderdaad wel balen zo'n spierscheur. Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar hopelijk geneest het vlug met de medicijnen.

Ik vind het wel raar dat je nog zou mogen sporten want dat maakt het volgens mij toch erger? Ik zou ook een beetje voorzichtiger zijn!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb dual plane gedaan. Dan word een spier open gesneden om ruimte te maken voor de prothese. Deze geneest normaliter in de zes weken erna. Bij mij scheurde t in na ong acht weken. Ik weet niet wat voor je idee jij had maar nu begrijp je t misschien.

Fijn dat niemand het herkend.. Voor mij jammer.. Weet niet zo goed wat ik nu moet.

Maarja volg week weer terug nr de kliniek.

Bedankt voor de reacties! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.