Ga naar inhoud

Ik ben Mint.. Hallo :)


Mint

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Mint, een jonge vrouw van 24 zonder kinderen die steeds vaker nadenkt over een borstvergroting en tepelcorrectie. Ik heb sinds de puberteit (een jaar of 11/12) aan beide zijde ingetrokken tepels en ik heb dit nooit mooi gevonden. Er is een periode geweest dat ik er erg onzeker over was, maar dat is langszaam weggetrokken. Ik dacht dat ik het misschien zou accepteren na mijn puberteit maar bijna 15 jaar later vind ik het nog steeds niet mooi. Daarnaast zie ik zelf een kleine asymmetrie in mijn borsten waar ik ook al niet om sta te springen. De vorm van mijn borsten vind ik wel erg mooi (toch nog een pluspuntje ;) ). Ik draag maat 70B/C.

Ik vind het moeilijk om hier met mijn vriend over te praten. We hebben bijna 10 jaar een relatie en hij kent mij dus al sinds ik nog een 'meiden' lichaam had en ziet niet goed wat het probleem is. Hij vind het onzin dat ik nadenk over een borstvergroting 'want ze zien er prima uit'. Een tepelcorrectie vind hij ook onzinnig maar daar kan hij zich nog wat beter in verplaatsen, maar dan wel na dat we kinderen hebben gekregen omdat hij graag ziet dat ik borstvoeding ga geven - Ik zelf zou dit trouwens ook erg graag willen.

Ik ben vooral op het forum gekomen om informatie te zoeken van andere vrouwen over borstvergrotingen en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ook ben ik benieuwd of het wel 'slim' is om dit allemaal aan te pakken voordat ik kinderen heb gekregen. Ik heb wel eens gehoord dat tepels naar buiten kunnen komen tijdens een zwangerschap en dat er een cup blijft hangen. Dan zou het 'probleem' misschien wel opgelost zijn.

Zoals jullie horen ben ik nogal in tweestrijd met mijzelf. Ik vind het prettig om ervaringen te lezen en op deze manier een beter keuze te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mint

Welkom op het forum!!!

Ik hoop dat je met het lezen van verhalen hier op het forum wat meer naar een beslissing toe kunt werken :)

Over borstvoeding, dat kan gewoon hoor, ook na een borstvergroting! De klieren worden niet doorgesneden, dus alles blijft intact, wat dat betreft. Dat hoeft geen beperking te zijn dus :)

Heel veel lees- en forumplezier, er is hier veel te vinden en veel lezen helpt een hoop :)

Als je vragen hebt, stel ze gerust :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het warme welkom!

@ best_boobie, met een borstvergroting wist ik inderdaad dat borstvoeding geen probleem was. Maar bij een tepelcorrectie snijden ze vaak de melkklieren door omdat die te kort zijn. Als ik het wil 'aanpakken', doe ik het het liefst allemaal tegelijk (als dat wel kan.. Dus tepelcorrectie en borstvergroting). Ik heb gisteren ook al foto's zitten kijken en wat worden er toch prachtige borsten gemaakt! Ik sta er echt van te kijken, van de mogenlijkheden.

@ vanilaa88, qua grootte een 70D niet groter denk ik. Dat pas niet bij mij lichaam. Maar dan twijfel ik dus alweer. Is het niet 'raar' om je borsten maar 1 a 2 maten te laten vergroten. Is dat wel echt zichtbaar. Ik zie ook dat er wordt gesproken in CC's en niet echt in cupmaten. Ik heb geen flauw idee in CC's hoeveel dat zou zijn haha.

Qua tepelcorrectie heb ik ook gehoord dat je het kunt proberen met tepelpiercings. Dan moet je ze op het moment van piercen naar buiten krijgen door stimulatie o.i.d. en dan halen ze de naald er doorheen zodat de tepel naar buiten blijft staan. De kans op uitgroei is wel groter maar dit is voor het eerste probleem (ingetrokken tepels) misschien ook wel een oplossing. (en in eerste instantie ook een stuk goedkoper).

Misschien ben ik ook voornamelijk ontevreden met mijn tepels en niet met mijn borsten maar dat kan ik nu gewoon niet beoordelen. Ik vind het hele pakketje nu niet zo super ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik weet dat Pinky in t begin van dit jaar ook gelijk een tepelcorrectie heeft gehad voor ingetrokken tepels samen met haar borstvergroting. Ze hebben daar toen een naald door gestoken en die moest ook eventjes blijven zitten, ik geloof een week of 2 weken, anders moet je haar topic eens opzoeken (via de zoekfunctie). Als er melkklieren worden doorgesneden denk ik wel dat de kans op borstvoeding verminderd. Maar dat moet je anders ff aan een pc vragen, want het kan ook best dat ze dat proberen te vermijden?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.